-
Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Łukasz » 2011-10-05, 20:49
No i dzisiaj( i wczoraj itd.

) udało mi się złożyć silnik. Części wymienione na nowe to :
-Szkiełkowanie
-Zębatka zdawcza
-Zębatka wału
-Łańcuszek sprzęgłowy
-Uszczelki
-Szpilki cylindra
-Śruby silnika
-Wałek kopnika
-Cylinder żeliwny + tłok i duperelki
-Tarcze sprzęgła
-Kosz sprzęgłowy
-Łożyska i simmeringi
-Kabel WN
-Wał-regeneracja
A teraz cena końcowa remontu silnika :550 zł
Foty
Ps. Oceniać
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2011-10-06, 15:10 przez
Łukasz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2011-10-05, 20:54
Kurcze, też kiedyś miałem takie zabawki... Ale wszystkie porozkręcałem

.
Silnik spoko, cena wydaje mi się w miarę. Szkoda tylko, że dałeś nowy cylinder. W tym przypadku jestem zdania, że co ZMD do dobre

.
-
Johnny
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Johnny » 2011-10-05, 21:23
Z tymi śrubami na "krzyżak", które ściągają dekiel sprzęgła to trochę przesadziłeś

To już imbus by się lepiej prezentował. Sam mam te długie śruby imbusowe bo tych na płaski wkrętak nigdy odkręcić nie można było.
-
Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Łukasz » 2011-10-05, 23:10
Savier- zabawki niestety nie moje, mojego brata

a cylek jak się sprawować nie będzie to na złom go i założę ZMD
Johnny- śruby pozmieniam, wiem, że te na krzyżak są do du.. ale takie dali na allegro, ale zamówię z nierdzewki albo imbusy.
Pozdrawiam
-
Johnny
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Johnny » 2011-10-05, 23:32
No to jakąś popelinę odwalają na allegro z tymi śrubami. Krzyżak generalnie jest lepszym rozwiązaniem od nacięcia pod płaski wkrętak (w końcu 4 krawędzie przenoszą obciążenie) ale tak jest tylko w teorii. Poza tym jak to wygląda

-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2011-10-06, 00:25
Do naszych motorków tylko i wyłącznie śruba z łbem walcowym pod plaski śrubokręt. Imbusy to tylko w sprzętach takich jak ma Wujcio albo Brat.
-
zmyngut
- Posty: 687
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: zmyngut » 2011-10-06, 07:18
Witam
Silniczek wygląda że tak powiem smacznie- jeżeli chodzi o te śruby to koledzy mają rację- tylko śruby na płaski śrubokręt. Rozumiem, że w sklepach czasami takich śrub o takiej długości nie ma (ja byłem w trzech to na płaski śrubokręt mieli tylko krótkie). W akcie desperacji kupiłem taką ale z sześciokątnym łbem- imadło mały pilnik i łeb stał się okrągły a zrobienie rowka pod śrubokręt to też nie problem. Po założeniu nie widać różnicy. A taka robota to też jakaś niewielka ale zawsze przyjemność

a i satysfakcja gwarantowana. jak to mówią- mała rzecz a cieszy.polecam
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2011-10-06, 07:39
Ja nie widzę, szczerze mówiąc, nic złego w imbusach. W takiej SHLce czy starej Fumce, owszem, ale one nie są za specjalne używane na co dzień. A WSK? Jeżeli nie jest robiona na wystawę to trzeba ulepszać ile wlezie

.
-
zmyngut
- Posty: 687
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: zmyngut » 2011-10-06, 09:08
w sumie to zaraz zaczniemy dyskusję która do niczego nie prowadzi bo:
po pierwsze primo- silnik i cała reszta jest kolegi i może robić co mu się tylko podoba pod warunkiem, że mu się podoba
po drugie primo- śruba ma trzymać i tyle- po to ona tam jest a jaki ma łeb i kwestie estetyki to już zupełnie inna kwestia.
ma spełnić swoje zadanie- to jest najważniejsze. zresztą lepiej założyć takie śruby nowe niż jakieś wydłubane śrubokrętem stare rupiecie
-
Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Łukasz » 2011-10-06, 15:08
Chyba założę (jak będą mieli w sklepie

) czarne imbusy. Wydaje mi się, że fajnie będzie kontrastować ze szkiełkowanym silnikiem, a jak nie będą mieli to nierdzewne od Roksana761 z allegro (mam już komplet ;no może nie ja a tata ale mi dać nie chce

) tylko, że drogie są bo 50 zł komplet na silnik
Pozdrawiam
-
Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Łukasz » 2011-10-08, 20:03
-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2011-10-10, 19:24
czarnych imbusów nie zakładaj bo one szybko zardzewieją bo są surowe.
Jak zakładać to tylko ocynkowane
-
Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Łukasz » 2011-10-10, 19:54
Wiem, już założyłem ocynkowane, bo tata mi powiedział właśnie, że tamte rdzewieją

-
Johnny
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Johnny » 2011-10-10, 22:52
Bo jakby te śruby były rzeczywiście oksydowane to by nie rdzewiały. Niestety one po nagrzaniu są wrzucane do oleju co nadaje im czarny kolor (zupełnie jak po oksydowaniu) ale nie powstaje powłoka chroniąca je przed korozją (jak przy oksydowaniu). Teraz już się na wszystkim oszczędza .........
-
marcinex
- Posty: 119
- Rejestracja: 2009-11-13, 17:45
- GG: 9927956
- Moje maszyny: WSK M06B3 '74
WSK M06B3 '81
- Lokalizacja: Białopole (woj. lubelskie)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: marcinex » 2011-10-10, 22:56
silnik bardzo mi sie podoba, po tym szkiełkowaniu jest tak jak powinno byc... Ciekawe jak Ci wyjdzie reszta

-
Irek.S.
Post
autor: Irek.S. » 2011-10-12, 08:08
Mnie to ciekawi jak on na tym cylindrze bedzie chodził
-
Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Łukasz » 2011-10-12, 10:51
Powiem szczerze, że mnie też
Jak się sprawować nie będzie to założę ZMD i będzie święty spokój

-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-10-17, 23:53
Jakoś kiepsko Ci to wyszkiełkowali.
Wygląda jakby piaskowali....

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Łukasz » 2011-10-18, 09:49
AudioBas pisze:Jakoś kiepsko Ci to wyszkiełkowali.
Audio no wiesz ty co

. Wygląda jak piaskowany, bo był szkiełkowany na mat...świecące silniki mi się nie podobają
A i szkiełkowałem u siebie w domu(piaskarka kabinowa)

-
picek
- Posty: 749
- Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, itp.
- Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: picek » 2011-10-28, 20:06
szkiełkowany na mat czyli w jaki sposób? mikrokulkami przy dużym ciśnieniu? czy bardzo grubymi mikrokulkami?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości