WSK M06B3 Kos
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Zakręć kołem na postoju i przyłóż no jakiś patyk. Moje niby po centrowanie a mają bicie, a przecież wykonawcą ten sam
Ostatnio zmieniony 2018-04-10, 21:42 przez halcik, łącznie zmieniany 1 raz.
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Świeca Ci wiele powie co do wkręcenia lub wykręcenia poziomej śrubki, świeca czarna- obkopcona trzeba wykręcić- zasadę zapewne znasz 

- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Ano trafiłeś w dychę jjaworsky - świecę sprawdzałem i była sucha ale czarna:)
Halcik - koła od ireny biją? Cholera - szczerz mówiąc nawet nie sprawdziłem przed montażem...
Halcik - koła od ireny biją? Cholera - szczerz mówiąc nawet nie sprawdziłem przed montażem...
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Zgadza się 
Odnośnie świecy będzie czarna do puki nie rozgrzejesz maszyny większym dystansem m, choć wspomniane 20km powinno ją ładnie wyczyścić

Odnośnie świecy będzie czarna do puki nie rozgrzejesz maszyny większym dystansem m, choć wspomniane 20km powinno ją ładnie wyczyścić
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Sam jestem na etapie regulacji gaźnika 

- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Tak jak pisałem mam wpakowany zamiennik, dysza przedostatnia z zestawu, iglica max. opuszczona. Wykręcę mieszankę ze dwa pełne obroty i jeżeli pogoda pozwoli to zrobię trochę km...
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Dzisiaj wpadło 40 km wkoło komina - pomimo regulacji gaźnik zachowuje się cały czas tak samo - początkowe "buczenie" po dodaniu gazu a potem nawet żwawo się rozpędza. Tak z ciekawości: co spowoduje zmiana dyszy na mniejszą?
Po wykręceniu świecy - kawa z mlekiem, suchutka i ładnie wygrzana.
Po wykręceniu świecy - kawa z mlekiem, suchutka i ładnie wygrzana.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Pojawił się problem z elektryka: zginął klakson i stop-aku wyjałem, naladowalem na full i problem mie zniknął... prosyownik pokazuje full a miernika nie mam przy sobie - czy aku się skonczył? Jak podlacze prostownik pod aku wpiety w instalacje to wszystko działa czyli instalacja ok...
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Aku śmietnik, kup sobie najzwyklejszy miernik, przyda sie na przyszłość a drogie nie są.Kosa pisze: ↑2018-08-19, 10:11Pojawił się problem z elektryka: zginął klakson i stop-aku wyjałem, naladowalem na full i problem mie zniknął... prosyownik pokazuje full a miernika nie mam przy sobie - czy aku się skonczył? Jak podlacze prostownik pod aku wpiety w instalacje to wszystko działa czyli instalacja ok...
Chyba, że aku puste, raz mi się tak zdarzyło.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Miernik mam tylko że został w warsztacie
...aku na full, zatrabi dwa razy i po zawodach...
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Albo styki zaśniedziały
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Masę wsadziłem nową bo nie byłem pewien końcówek, w stacyjce wszystko ładnie i czysto, klemy na aku jak nowe. Tak jak pisałem - po podłaczeniu prostownika pod akumulator wpięty normalnie w instalację wszystko ładnie działa. Po kilku godzinach ładowania aku starczy na dwa trąbnięcia, przy włączeniu migaczy słyszę przerywacz kilka razy ale nawet żarówki nie mrugną... Dziwne, że tak nagle akumulator się skończył...
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Zerwana cela?
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Tak czy tak aku złom:(
Wiem, że postów nt poprawy ładowania było sporo ale podczas przekopywania sieci znalazłem następującą propozycję:
"w cewce ładowania odczepić przewód od rdzenia cewki i dodatkowym przewodem połączyć go z wyjściem cewek świetlnych w karterze".
Ktoś może wytłumaczyć po chłopsku co to zmieni? Na elektryce się nie znam ale może po prostu wywalić cewkę ładowania a przewód, który idzie od niej podłączyć pod cewki świetlne? Jaką rolę w cytowanym rozwiązaniu spełnia cewka ładowania?
Wiem, że postów nt poprawy ładowania było sporo ale podczas przekopywania sieci znalazłem następującą propozycję:
"w cewce ładowania odczepić przewód od rdzenia cewki i dodatkowym przewodem połączyć go z wyjściem cewek świetlnych w karterze".
Ktoś może wytłumaczyć po chłopsku co to zmieni? Na elektryce się nie znam ale może po prostu wywalić cewkę ładowania a przewód, który idzie od niej podłączyć pod cewki świetlne? Jaką rolę w cytowanym rozwiązaniu spełnia cewka ładowania?
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Gdzieś był temat odnośnie naprawy linek ale nie mogę go znaleźć - po zamontowaniu współczesnego gaźnika PHBG21mm musiałem skrócić linkę gazu i pancerz - niestety zauważyłem, że pancerz po jakimś czasie zaczyna się strzępić, włazi w opór linki montowany w rolgazie i zacina się. Macie sposób na chałupnicze zabezpieczenie pancerza? Końcówki pancerzy z alledrogo dają radę?
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Nieplanowany urlop i jakoś prawie 200km wleciało - Brzeg Dolny, Żmigród, zalew Sowy i Sułów - polecam bo widoki super...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości