Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
-
- Administrator
- Posty: 734
- Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
- GG: 2507850
- Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211 - Lokalizacja: Miłoszyce
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
a smarowałeś je?
- Korbowód
- Posty: 87
- Rejestracja: 2012-04-25, 11:59
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 1974 i 1982
MZ ETZ 250
CZ 350 472.6 - Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
Pewnie, bez smarowania zatarłyby się przy zakładaniu 

- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
Korbowód pisze:Maszyna sprawują się ogólnie bezproblemowoPrzebieg ciągle rośnie, żałuję, że nie udało mi się zebrać na zlot do Świdnika. Linka sprzęgła i gazu się postrzępiły, straszna tandeta Linmot Częstochowa, wytrzymały około 1500km od remontu.
Postrzępiły się czy złamały. Sprawdź jak zaciskasz klamkę czy linka nie opiera się o klamkę, jeśli tak to rozkręcaj, odtłuszczaj klamkę ze smaru i łap za pilnik iglak okrągły i trzeba spiłować mięsa by linka nie miała możliwości łamania. Sprawdź hebel i sprzęgło.
Co do linki gazu to mi oryginalna też się posypała przez rolgaz. Gdyby jakoś inaczej to rozwiązać, dać tam jakiś teflon bo ciągle to trze.
Jedyna dobra rzecz by jakoś przedłużyć żywotność linek to częściej je smarować smarem miedzianym, jak nie taki w szprayu to stały rozcieńczony nitro i aplikować strzykawką. Smaruj też miejsce tarcia baryłki linki, mocowania klamki z klamką itp itd

Jak to wszystko wiesz to dobrze może inni przeczytają i zastosują

Szkoda że nie byłeś na Świdniku. Dwie białe White Power by były

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości