A więc muszę coś napisać o wsk
Ostatnio po złożeniu kół tak jak należy, założyłem łańcuch, odpaliłem motóra i chciałem go wytestować, ale było dosyć sporo problemów ponieważ nie mogłem wyregulować gaźnika. Jednak to nie było przeszkodą, żeby wsk sie przejechać
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
sprawdziłem na zgaszonym silniku czy mam sprzęgło, a tu dupa... czego to jest wina? odpaliłem wsk wcisnąłem sprzęglo dałem jedynke i odziwo nie ciągnęła czyli tak jakby sprzęgło działało i zrobiłem rundke po ulicy. Przyjemne uczucie przejechać sie czymś po tak długim remoncie, ale przeczuwałem problemy ;/ Brak sprzęgła, platynki które sie w moment rozregulowały stąd chyba problem z wyregulowaniem gaźnika bo wsk strzelała i przerywała ;/ olej cieknie kopniakiem i to dosyć mocno. Jednak rozbiórke silnika miałem w planach bo musze wymienić tuleje w karterach, walek zdawczy, wałek biegów, wałek kopniaka i kilka innych dupereli które już mam zakupione i tylko czekają na swoją chwile.
Dzisiaj wymieniłem lewą golen ponieważ moja była lekko zaciśnięta i zawieszenie się blokowało ;/ oto dawca:
Zdjęcie0439.jpg
Zalałem wszystko świeżym olejem LUX 10 po 120ml na lage
Tutaj zdjęcie z moim simkiem s50
Zdjęcie0472.jpg
Wczoraj byłem na OLDTIMERBAZAR we Wrocławiu i ile tam było gratów to masakra, nie wiadomo było gdzie sie patrzeć
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
nic tylko jechać z worem pieniędzy
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Kupiłem wszystkie linki do wsk, chciałem białe ale po dłuższym zastanowieniu wziąłem czarne od SKUTERDĘBICA. Od kolegów z forum wyrwałem wałek zdawczy i metalową osłone łańcucha, a od NELMOTO nowy kopniak i filtr paliwa.
Tutaj przymiarka osłony:
Zdjęcie0471.jpg
a wisienką na torcie byl ładny janek do sprzedania za 15k
Zdjęcie0464.jpg
Teraz powiedzcie mi, od czego moge dopasować te gumy wyciszające do cylindra? cylinder to ALMOT
Czy ta metalowa osłona łańcucha powinna mieć te dziury z tyłu czy nie?
I czy jest sens malować ten cylinder na czarno farbą wysokotemperaturową?