Post pod postem, ale ma pójść w górę bo już prawie na trzecią stronę temat spadł
Motór złożony! Jeździłem już po garażu i wszystko wydaje się być ok!

Do zrobienia zostało:
-wymienić uszczelki pod korkiem spustowym oleju i zalać skrzynię świeżym
-wymienić uszczelkę wlewu paliwa
-zamontować gąbkę do filtra powietrza
-zakupić filtr paliwa i opaski do instalacji elektrycznej
-czyszczenie całości z odcisków paluchów

-wyciągnąć na zewnątrz i zrobić zdjęcia - wstawię myślę koło weekendu
Mam jedno pytanie. Tak wygląda moja śruba trzymająca kapę od strony silnika:
srubaKapy.jpg
Trochę mnie to martwi, bo chyba oznacza to że łańcuszek jest do wymiany. Mam nowy oryginalny, ale myślałem żeby użyć go po remoncie silnika, który planuję na zimę. Zmienić śrubę i śmigać czy wyniknie z tego jakaś lipa? Głupio jeździć z opiłkami w skrzyni....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.