Strona 3 z 4

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-01-05, 19:20
autor: kwijatkowski
Aż porównałem swoje. Mój nowy emblemat jest wykonany na blasze grubszej niż oryginał.

Prace trwają. Niestety nie wiem jaki obecnie jest status, ale puzzle mają przyjść pod koniec miesiąca :-)

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-01-05, 22:08
autor: Kuba1325
będzie motór jak miód malina ;-)

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-01-05, 22:29
autor: brobmw
Daj jakiegoś linka do aukcji tych emblematów jeśli możesz bo zamierzam poprawić zbiornik w swoim Kosiku.

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-01-12, 17:20
autor: Kuba1325

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-02-01, 18:02
autor: Kuba1325
I co tam sie dzieje?

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-02-01, 18:24
autor: kwijatkowski
Coś tam się dzieje. Maszyna pomalowana, ocynki zrobione, chromy wypolerowane, pozostało zająć się zawieszeniem :-/

Tak to wyglądało wczoraj:
WP_20150131_11_28_47_Pro (Kopiowanie).jpg
WP_20150131_11_28_56_Pro (Kopiowanie).jpg
WP_20150131_11_29_21_Pro (Kopiowanie).jpg
WP_20150131_11_29_25_Pro (Kopiowanie).jpg
Całość malowana proszkowo. Nawet mi się podoba bo nie jest to idealny połysk tylko lekko przygaszony.

Zapytam może ktoś będzie wiedział:
1)Gdzie kupię spray RAL 9004 taki żeby pomalować sobie tylne amory? Nie poszły w proszek bo są w dobrym stanie i ich nie rozkręcaliśmy.

2) Jakie uszczelniacze do lag? Chciałbym jakieś sprawdzone. Rozmiar można znaleźć na forum ale konkretny produkt już gorzej.

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-02-01, 19:33
autor: brobmw
Spray prawdopodobnie dostaniesz w Norauto,ja uszczelniacze do lag kupiłem w sklepie z częściami do ciągników (jakieś niemieckie).

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-02-02, 09:59
autor: Kuba1325
Spray kupisz w budowlańcu nie ważne jaki odcień np w mrówce obi castorama itd

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-02-02, 15:31
autor: kwijatkowski
Ważne jaki odcień. Nie ma lipy w tym temacie.

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-02-03, 10:15
autor: Kuba1325
trza poszukać może alledrogo?

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-02-03, 10:29
autor: Kuba1325

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-02-03, 11:51
autor: Savier
Nie rozumiem problemu, lecisz do sklepu i kupujesz czarny spray. O ile można w tym temacie mówić o jakości to będzie to motip.
Jeżeli chodzi o odcień to ten sam ral malowany akrylem, proszkiem i sprayem będzie się różnił, ale kaman, malujesz na czarno :DD

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-02-04, 23:48
autor: kwijatkowski
Spoko, temat będzie ogarnięty lakierem samochodowym ;-)

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-02-06, 19:48
autor: Kuba1325
Ładnie się zapowiada :-D

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-02-22, 21:12
autor: Kuba1325
i co tam sie dzialo do dziś bo bardzo mnie ciekawi hitoria tej wueski? :-D

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-02-24, 20:24
autor: kwijatkowski
No tak wiem ciepło się robi trzeba składać... :mrgreen: Tylne amory ogarnięte (pomalowane), ale jak to zwykle bywa przeoczyłem że nie mam tulei gumowych. Składać na starych to lipa więc jeszcze się chwilę obsunie pewnie...

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-02-25, 18:51
autor: Kuba1325
byle by pojezdzic juz w sezonie ;-)

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-02-26, 21:39
autor: Jakub
Pewnie w Warszawie wzbudza zainteresowanie ?

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-02-26, 23:42
autor: kwijatkowski
Ano jakieś tam wzbudza;) Dzisiejszy postęp niewielki ale jest: Odebrałem lagi od tokarza - sprawdzone na bicie. Podobno jest kilka setek max. Tak więc zakładać i będzie git :-)

Re: WSK 125 M06B3 1983 - pomykacz warszawski

: 2015-05-26, 21:25
autor: kwijatkowski
Post pod postem, ale ma pójść w górę bo już prawie na trzecią stronę temat spadł ;-)

Motór złożony! Jeździłem już po garażu i wszystko wydaje się być ok! :mrgreen: Do zrobienia zostało:

-wymienić uszczelki pod korkiem spustowym oleju i zalać skrzynię świeżym
-wymienić uszczelkę wlewu paliwa
-zamontować gąbkę do filtra powietrza
-zakupić filtr paliwa i opaski do instalacji elektrycznej
-czyszczenie całości z odcisków paluchów ;)
-wyciągnąć na zewnątrz i zrobić zdjęcia - wstawię myślę koło weekendu ;)

Mam jedno pytanie. Tak wygląda moja śruba trzymająca kapę od strony silnika:
srubaKapy.jpg
Trochę mnie to martwi, bo chyba oznacza to że łańcuszek jest do wymiany. Mam nowy oryginalny, ale myślałem żeby użyć go po remoncie silnika, który planuję na zimę. Zmienić śrubę i śmigać czy wyniknie z tego jakaś lipa? Głupio jeździć z opiłkami w skrzyni....