
wsk b3 77r. renowacja
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
Czekamy na fotorelację ze składania 

- jacek9407
- Posty: 123
- Rejestracja: 2014-01-07, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk b3
kawasaki kl250 - Lokalizacja: Gryfice
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
Oto elementy z wski które będę chromować. Wysłałem zdj do "galwanizer 4" z allegro i wycenił to na 700zł czy według was to odpowiednia cena? Na zdjęciu brakuję jeszcze cybantów kierownicy i osi kół. Jak myślicie czego jeszcze brakuje? "alfon 38' wycenił na 980zł"
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- kwijatkowski
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-23, 12:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1983
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
Kopniak nie był chromowany tylko cynkowany. Myślę że dźwignia zmiany biegów też. Osi kół nie chromuj bo nie włożysz w łożyska. Możesz je ocynkować.
Mój motór: viewtopic.php?f=71&t=19480
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
W wsk z 1977 jak najbardziej te części były chromowane
. A przy osiach niech pochromuje tylko główki.
PS. Według mnie to spora cena. Odezwij się do firmy ze Zgierza, bodajże Danex.

PS. Według mnie to spora cena. Odezwij się do firmy ze Zgierza, bodajże Danex.
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 2011-08-19, 14:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
Kierownica to chyba "troche" krzywa jest.
- kwijatkowski
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-23, 12:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1983
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
Jak dlam nie kopniak na zdjęciu jest cynkowany. No, ale może źle widzę. Co do chromowania główek to przecież to musi też wejść w lagę.
Mój motór: viewtopic.php?f=71&t=19480
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 2011-08-19, 14:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
Otwór na przednią ośkę tu gdzie jej główka jest przecież "regulowany"
warstwa chromu raczej w tym miejscu nie zaszkodzi

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
Oczywiście masz rację, na zdjęciu jest cynkowany
. Mówie tylko jak było w 1977.

- jacek9407
- Posty: 123
- Rejestracja: 2014-01-07, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk b3
kawasaki kl250 - Lokalizacja: Gryfice
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
Oczywiscie że przy osiach same główki pochromuje. A kopniak mam chromowany ale uszkodzony wielowypust a mialem takiego to go pochromuje.
- jacek9407
- Posty: 123
- Rejestracja: 2014-01-07, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk b3
kawasaki kl250 - Lokalizacja: Gryfice
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
Dzięki savier za informacje. W firmie danex zrobią mi chromy od 400 do 500zł netto na podkladzie niklu i miedzi. Wiecie moze jak z jakością chromow w danex?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
Ostro szlifują i niekoniecznie super dokładnie, ale ceny sa zjadliwe. Jeżeli chcesz mieć coś na 100% dobrze ogarnięte to wyszlifuj sam 

- jacek9407
- Posty: 123
- Rejestracja: 2014-01-07, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk b3
kawasaki kl250 - Lokalizacja: Gryfice
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
Czy ta tabliczka znamionowa będzie odpowiednia do mojej wueski?
http://allegro.pl/tabliczka-znamionowa- ... 64942.html
http://allegro.pl/tabliczka-znamionowa- ... 64942.html
- qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
- jacek9407
- Posty: 123
- Rejestracja: 2014-01-07, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk b3
kawasaki kl250 - Lokalizacja: Gryfice
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
Wie ktos czy te współczesne gabki siedzenia z allegro są coś warte? Zależy mi żeby siedzenie nie bylo takie miekkie rozlazle tylko lekko twardawe.
- jacek9407
- Posty: 123
- Rejestracja: 2014-01-07, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk b3
kawasaki kl250 - Lokalizacja: Gryfice
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
Rama powędrowała na stół i zaczęło się powolne składanie
Podpowiedzcie czy tak ma być czy lepiej kupić nowy zestaw? Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
Oską ściskasz tulejkę stalową do ramy. Wahacz obraca się razem z tulejkami i tak to pracuje. Zobacz czy układ nie ma luzów po złożeniu.
- Tomeekkkk
- Posty: 128
- Rejestracja: 2014-01-04, 21:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 gil
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
do końca sierpnia nie przyjmują części do takiej renowacji, byłem dziś ze swoim kolankiem i odesłali mnie z kwitkiemSavier pisze: Odezwij się do firmy ze Zgierza, bodajże Danex.
- jacek9407
- Posty: 123
- Rejestracja: 2014-01-07, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk b3
kawasaki kl250 - Lokalizacja: Gryfice
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
Witam po dłuższej przerwie w temacie. W wątku cicho ale przy wuesce zawsze cos sie dzieje, chociaz brakuje czasu bo pracuje za granicą , ale w weekendy staram się coś działać.Przez ten czas kupiłem dużo części. Kupilem zbiornik garbaty amory kryte i duże boczki plastikowe takie jak powinny być w 77r. Instalacja elektryczna bedzie nowa, juz czeka kupiona. Koła już złożone i wycentrowane z nowymi oponami z epoki. Blacharka juz w podkladzie na dniach bedzie pomalowane. Po wypiaskowaniu wszystko poszlo w podkład reaktywny, potem szpachel tam gdzie trzeba i nastepnie w podkład akrylowy. Zająłem się też silnikiem. Na początku kupiłem sprawne kartery z jednego kompletu. Wal oryginalny wysłałem do mućka do regeneracji na korbowodzie duellsa. Kupiłem także anodowany tłok od aliena pod pierwszy szlif. Musze wysłać oryginalny cylinder do szlifu pod ten tłok. Miałem cylinder z ułamanym zeberkiem ale przyspawalem i sladu nie ma. Jeszcze trzeba wypiaskowac i pomalowac żaroodporną. Wszystkie łożyska w silniku firmy fag, łańcuszek sprzęgłowy favorit. Skrzynia zdystansowana na lekko splanowanych karterach, brak luzów, tulejki w skrzyni z brązu ze skuter dębica .Uszczelki dorobilem z kryngielitu ktore przed montażem smaruje uszczelniaczem "dirko". I tak w polowie silnik złożony. Do zrobienia z ważniejszych rzeczy chromy i siedzenie do tapicera oddać. Mała fotorelacja
Pomału do przodu.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
Czy przed lakierowaniem części szpachlowanych dajesz jeszcze raz podkład?
- jacek9407
- Posty: 123
- Rejestracja: 2014-01-07, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk b3
kawasaki kl250 - Lokalizacja: Gryfice
- Kontaktowanie:
Re: wsk b3 77r. renowacja
Po szpachlowaniu daje podkład akrylowy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości