dwa garby
: 2012-03-12, 18:27
Nadszedł czas przedstawić swój nowy nałóg...
czyli odbudowa dwóch garbusek.
Dotychczas trwoniłem krwawicę raczej na dwuślady (nie będę drugi raz wklejać zdjęć - dla zainteresowanych zdjęcia w "przedstaw się" str. 27, 4 post od góry viewtopic.php?f=74&t=29&start=520 )
I tak:
1. Garbata z 1974 r. (dzięki temu zacnemu forum dowiedziałem się ze szczegółami jak ma wyglądać - dzięki
)
Na chwilę obecną prawie ukończona, ale początki były trudne... Stało toto za płotem, mokło i łypało na mnie błagalnym wzrokiem, swym ślepym okiem

Etap przejściowy, tzw. "na sztukę" - koło 19 od menela i kierownica od jawy...

Efekt końcowy:
(fotki dam za tydzień - muszę się wybrać do teścia, gdzie znajduje się mój "motoskansen"
)
Oczywiście brak papieru, więc zanim za 2 lata (rok już ją mam) wystąpię do sądu z wnioskiem o stwierdzenie zasiedzenia (opłata sądowa 40 zł.
), a następnie po uzyskaniu stosownego postanowienia (formalność - chyba, że zgłosi się ktoś, kto udowodni swoje prawa
) uzyskam wpis do rejestru zabytków (na podstawie opini rzeczoznawcy np. z PZMotu, potwierdzającej oryginalność w co najmniej 70%) i żółtą blachę,
w tzw. "międzyczasie" nabyłem coś, czym już niedługo mam zamiar zwiększyć kolekcję punktów karnych, czyli nr....
2. Garbata (rama z 1980 r.), która ma wyglądać na 1976 r. - czyli na taką jaką miał Leszek z "Daleko od szosy" (najstarsza lampa przód ale nowa z tyłu, nowy wahacz, białe szparunki, kierownica z niezintegrowanymi mocowaniami klamek itd.)
Nazywam ją "Forumowa", bo większość maneli do niej kupiłem na forum
Rama z aledrogo (biała blacha, pomalowana proszkowo, na szczęście stary wahacz, który muszę dać do tej z 1974 r., bo tamta z kolei ma ten nowy)
http://allegro.pl/wsk-125-rama-papiery- ... 95624.html
Sami wiecie jak trudno zdobyć lewy, duży, metalowy boczek więc wylicytowałem taki oto i jak myślicie? WTF jest ten emblemat "topos"? Agrotuning czy...?

Z góry dzięki za odp.

Dotychczas trwoniłem krwawicę raczej na dwuślady (nie będę drugi raz wklejać zdjęć - dla zainteresowanych zdjęcia w "przedstaw się" str. 27, 4 post od góry viewtopic.php?f=74&t=29&start=520 )
I tak:
1. Garbata z 1974 r. (dzięki temu zacnemu forum dowiedziałem się ze szczegółami jak ma wyglądać - dzięki

Na chwilę obecną prawie ukończona, ale początki były trudne... Stało toto za płotem, mokło i łypało na mnie błagalnym wzrokiem, swym ślepym okiem


Etap przejściowy, tzw. "na sztukę" - koło 19 od menela i kierownica od jawy...

Efekt końcowy:
(fotki dam za tydzień - muszę się wybrać do teścia, gdzie znajduje się mój "motoskansen"

Oczywiście brak papieru, więc zanim za 2 lata (rok już ją mam) wystąpię do sądu z wnioskiem o stwierdzenie zasiedzenia (opłata sądowa 40 zł.


w tzw. "międzyczasie" nabyłem coś, czym już niedługo mam zamiar zwiększyć kolekcję punktów karnych, czyli nr....
2. Garbata (rama z 1980 r.), która ma wyglądać na 1976 r. - czyli na taką jaką miał Leszek z "Daleko od szosy" (najstarsza lampa przód ale nowa z tyłu, nowy wahacz, białe szparunki, kierownica z niezintegrowanymi mocowaniami klamek itd.)
Nazywam ją "Forumowa", bo większość maneli do niej kupiłem na forum

Rama z aledrogo (biała blacha, pomalowana proszkowo, na szczęście stary wahacz, który muszę dać do tej z 1974 r., bo tamta z kolei ma ten nowy)
http://allegro.pl/wsk-125-rama-papiery- ... 95624.html
Sami wiecie jak trudno zdobyć lewy, duży, metalowy boczek więc wylicytowałem taki oto i jak myślicie? WTF jest ten emblemat "topos"? Agrotuning czy...?

Z góry dzięki za odp.