Strona 1 z 1

WSK 125 M06B3 '75 "Kate"

: 2007-10-09, 17:49
autor: 1angel
Ostatnimi czasy złożyłem i odtworzyłem moją pierwszą WSK czyli M06B3 z '75 , ale zmieniłem w niej 3 szczegóły na nieorginalne a dokładnie to wahacz i kierownice z młodszej rocznikowo M06B3 oraz siedzenie z "ptaków" bo orginalne były niewygodne w użytkowaniu (wahacz) i nieładne ;-) silnik po remoncie na dotarciu pozostało mi jeszcze kilka drobiazgów do zrobienia no i myślę o szparunkach tylko nie wiem jeszcze w jakim kolorze , biały raczej średnio będzie pasował może zloty ?? , poniżej fotki tej WSK , a teraz biorę się za niebieskiego KOS-a już rozebrany i przygotowywany do malowania no a w planach jest biało pomarańczowy kolor (oryginalne malowanie) ...

6f4ba45723e4ab91.jpg
3e22d8c9b5289e98.jpg
a1dc92a10eec1236.jpg
36f395f4ee1a359b.jpg
d84c599930bc82ca.jpg
07b0ae82748d0d90.jpg
ef9ed599e2464619.jpg
be4021e32713c487.jpg

: 2007-10-09, 18:16
autor: pawel15
Piękna wieśka 1angel :). Widać ze marka WSK jest Twoją ulubiona marką :). Mam pytanie- sam malowałeś pistoletem?
1angel pisze:silnik po remoncie na dotarciu

Co wymieniałeś w silniku?
1angel pisze:niebieskiego KOS-a już rozebrany i przygotowywany do malowania
Czyli rozebrałeś swoją niebieską WSKę?
I jeszcze jedno- skąd Ty 1angel bierzesz tyle kasy na remonty?

: 2007-10-09, 19:12
autor: 1angel
tak sam malowałem pistoletem i na dodatek pierwszy raz ;) , w silniku robiłem szlif cylindra (2-gi) tłok z pierścieniami łożyska tulejki w skrzyni regeneracja wału tarcze sprzęgła itd. (aktualnie jeżdże jeszcze na iskrowniku i wydechu od niebieskiego KOS-a ale chyba już przy tej pozostaną) , tak niebieską rozebrałem bo musze pomalować na orginalne kolory (pomarańczowy bak i boczki , białe błotniki) no i w silniku zmienić zębatke pod koszem sprzęgła oring w pokrywie sprzęgła i ładnie wszystko wypolerować ;) , a kasa to sam nie wiem cały czas mam bo handluje dużo częściami tanio kupuje drogo sprzedaje dużo kombinuje itp. :evil:

: 2007-10-09, 19:19
autor: Dawid
Ten kolor niezbyt mi się podoba, (taki jakiś mało wueskowy) ale ogólnie jest ekstra :) Garbuski górą :-)

: 2007-10-10, 08:21
autor: pawel15
1angel pisze:tak sam malowałem pistoletem i na dodatek pierwszy raz ;)
Nawet konkretnie wyszło :) chyba ze ukryłeś 1angel wszystkie zacieki(taki żarcik- bez urazu :) ;). I szczerze mówiąc nawet nieźle się prezentuje na tej podstawce bocznej- mimo że jestem przeciwnikiem takich podstawek w WSK- na centralnej ładniej wygląda :).

: 2007-10-10, 09:02
autor: Romano
oo Super WSK-e odrestaurowałeś i nawet fajnie sie w tym kolorze prezentuje :) . To jesteśmy już we dwóch co mają nietypowe kolorki garbuski :zdrowko:

: 2007-10-10, 11:07
autor: hades10
bardzo ładna wisienka z elementami czarnego, miło się komponuje i przedstawia.

: 2007-10-10, 14:46
autor: 1angel
no muszę sie przyznać zaciek jeden jest na baku ale go nie widać (obok miejsca z gwintem na kranik) , co do nietypowości to między innymi oto mi chodziło bo jak dotąd to Garbuski które widziałem były czarne (jedna miała popielaty bak i lampa a reszta wszystko bordowe łącznie z ramą szklankami amorków itd. na pewno była orginalna mam nawet fotki ;)) no i udało mi się opracować patent żeby jeździć po miastach nawet dwa razy już byłem (ale się ludzie patrzyli , fajne odczucie) a dokładniej to odkręciłem tacie od fergusona tablicę (też taka mała kwadratowa jak w motorach) i założyłem do WSK :evil:

[ Dodano: 2007-10-20, 13:24 ]
no i wziąłem się za szparunki , na razie zrobiłem na baku i przednim błotniku teraz robie na tylnym ale to już będzie najłatwiejsze :D , wcale nie bylo tak trudno wystarczyły nożyczki izolacja mały pędzelek np. od plakatówek rozpuszczalnik szmatka i jakaś farba (w moim przypadku srebrna) no i duuuużo cierpliwości :D jak by co chętnie opisze co i jak a oto fotki:
24f2638543869e96.jpg
f837534b09ea351e.jpg
b7fdc7b620c485c7.jpg

: 2007-10-20, 14:02
autor: Wężu
Jak wy robicie te szparunki??? Mojej M21W2 też by się sprzydały.

: 2007-10-20, 15:48
autor: 1angel
bierzesz ołówek z lekko ztępionym czubkiem żeby nie porysować lakieru i jedziesz wzór mniej więcej taki jak na zdjęciach u góry , a dokładnie to po "krawędziach" tej powierzchni za gumą , najlepiej widać te krawędzie jest patrząc pod kątem i narysuj wzór wewnątrz tych krawędzi , następnie bierszesz izolacje (najlepsza jest taśma maskująca można kupić np. na allegro) , ucinasz kawałek np. 15cm i przecinasz na pół wzdłuż bo taka jest za szeroka , takie paski naklejasz na zewnątrz narysowanej wcześniej linii ołówkiem po obydwu stronach i tak aż skończysz cały wzór , następnie bierzesz pędzelek i malujesz farbą wewnątrz tych pasków a na koniec odrywasz paski i szparunek gotowy.
Czasami np. gdy pasek jest na zakolu tak jak z przodu baku izolacja może minimalnie gdzieś się zagiąć (wystarczy ułamek milimetra) i farba wcieknie pod spud , no więc wtedy potrzebna będzie szmatka i rozpuszczalnik którym wyczyści się zaciek w razie pytań proszę pisać chętnie podziele się doświadczeniem ;)
a i to jeszcze kilka fotek mniej więcej co i jak wyglądało :
24ad3183eea94ce5.jpg
e8b5f331a597b55f.jpg
421a54635ab1a2e1.jpg

: 2007-10-20, 20:02
autor: pawel15
Bardzo ładnie wyszły Ci te szparunki Arek :). Oba kolory świetnie się komponują :). Widać że sie starałeś ;)

: 2007-12-15, 13:27
autor: 1angel
a dzisiaj odpaliłem sobie ją troszkę pojeździłem z kurzu wytarłem i fotki pstryknąłem :D
8c171fd0232fca20.jpg
127576cb9ecbdc05.jpg
4ed0eb178fe5612f.jpg
c21f221f365360b5.jpg
1f01f46feb3fa41a.jpg
36af57a2da733dc9.jpg

: 2007-12-15, 22:38
autor: Fenix
No i piękna robota!! Trzebaby pochwalić z wpisaniem do... akt. Spróbujemy zrobić z tego jakiś art do działu WARSZTAT WSK w moim serwisie (oczywiście jak się zgodzisz).

: 2007-12-15, 23:43
autor: 1angel
miło kiedy ktoś docenia prace i serce które wkładam w to co robię , oczywiście że wyrażam zgodę to zaszczyt głównie dla mojej WSK :) ale to wcale nie znaczy że zakańczam pracę nad tą WSK w planach jeszcze duuużo m.in felgi loga na baku no i może kiedyś uda się zdobyć dokumenty

: 2007-12-16, 19:30
autor: WSK 125 MO6B3
śliczna ta WSK Angel ;), oj żadko sie spotykam z osobami które mają kilka WSK i chociaż jedna jest w takim stanie ;). oby Ci ona długo służyła i żebyś papierki zdobył :zdrowko: Pozdr.

: 2007-12-16, 20:10
autor: pawel15
Piękna Wiesia :zdrowko: widać Arek, że się napracowałeś- szparunki wyglądają rewelacja. Tylko tłumik mógł by być ładniejszy ale ogólnie jest super :)

: 2007-12-22, 19:21
autor: Fenix
No tak - tłumik w Twojej wiesi jest z SHL M11. Wueski nie miały takiego... warto byłoby wymienić na coś w oryginale.
Ale i tak jest piękna, bardzo przyjemnie się ją ogłąda.

: 2007-12-22, 19:30
autor: 1angel
oryginalny miałem i zdecydowanie na tym się lepiej jeździ , co do wyglądu to może go wymienię na jakiś z lepszym chromikiem ale na razie jeszcze o tym nie myślę

: 2007-12-22, 20:18
autor: Fenix
Te tłumiki faktycznie były znane z tego, że bardzo wyrównywały głos sinika. Dlatego eshaelki chodziły tak elegancko, cichutko. No tak - wtedy taka łagodna praca silnika była znakiem pełnej elegancji, to było po prostu modne, było trendy...odwrotnie niż dzisiaj.

: 2007-12-22, 21:04
autor: 1angel
pewnie jak będę myślał o nowym albo chociaż ładniejszym też będzie od SHL 175 bo ten nie dość że wizualnie jest styrany to mechanicznie zapchał się i był "przebity" ale nie przeze mnie , poza ładniejszą pracą i wyglądem od seryjnego czuć zmiany podczas jazdy ma słabszy dół obrotów ale za do na wyższych czuć niezłe kopnięcie co mi nawet bardzo odpowiada