Strona 1 z 1

WSK MO6B3 1982r

: 2013-12-08, 19:33
autor: DominikWSK
Moja Wsk MO6B3 z 1982 roku.Zakupiłem ją na wakacje tego roku.Dałem za nią 650 zł..Silnik na chodzie ale potrzebował jak najszybszego remontu(luzy na wale,słaba kompresja).Dzień po kupnie już były z nią problemy platyny itp.Po 2 tygodniach łożysko igiełkowe na wale się rozsypało.Więc zdecydowałem że zrobię porządny remont silnika.W silniku zostało zrobione,zakupione:nowy wał,łożyska,simeringi,cylinder po szlifie,tłok pierścienie,sworzeń,wałek zdawczy,zębatki itp.Silnik na dzień dzisiejszy pali od kopa i jest bardzo silny,na razie po remoncie przejechałem na nim 40 km.Wstawiłem do niej akumulator i wszystko porobiłem od podstaw(światła postojowe,światło stopu,sygnał,podświetlenie licznika,do tego założyłem i podłączyłem migacze).

Re: WSK MO6B3 1982r

: 2013-12-08, 19:36
autor: Savier
Fajna sztuka ;-). Jak się sprawuje nowy wał?

Re: WSK MO6B3 1982r

: 2013-12-08, 19:38
autor: DominikWSK
Savier pisze:Fajna sztuka ;-). Jak się sprawuje nowy wał?
Na razie dobrze zobaczymy co będzie dalej ;-)

Re: WSK MO6B3 1982r

: 2014-03-13, 22:47
autor: DominikWSK
Savier pisze:Fajna sztuka ;-). Jak się sprawuje nowy wał?
wał po 150 km ukręcił się na czopie

Re: WSK MO6B3 1982r

: 2014-03-14, 00:45
autor: misiolek
Czyżby wał skośnej produkcji ?

Re: WSK MO6B3 1982r

: 2014-03-15, 00:18
autor: DominikWSK
misiolek pisze:Czyżby wał skośnej produkcji ?
Chyba tak