Strona 1 z 2

wsk 84r.

: 2014-07-17, 21:33
autor: piter
Witam, w końcu wsk zrobiona możne nie na 100% oryginał ale nie oto chodziło.
Silnik nie oryginalny, ale z plombą.Zimą zrobię resztę chromów i pomaluję lampę. Jak na razie co dziennie wozi mnie bez problemu do pracy.
Na razie jedna fota i niestety z moją gębą :-)

Re: wsk 84r.

: 2014-07-17, 22:50
autor: rafalgb
silnik z plombą na żeliwnym cylindrze to już rzadkość ciekawe czy oryginał?

Re: wsk 84r.

: 2014-07-18, 15:21
autor: piter
oryginał bo nabyłem go od takiego miłego dziadziusia za śmieszną kaskę :-)

Re: wsk 84r.

: 2014-07-26, 22:58
autor: DarAss
sam bym taki kupił :) Ja mam też na żeliwnym i nawet jedno nadpęknięte żeberko nie sprawi że kupię jakiś aluminiowy... Tyle że rozbierak jednak :) Ładnie wyszła, gratki

Re: wsk 84r.

: 2014-07-27, 10:59
autor: piter
No i zdjęcia wiechy w całej okazałości :-)

Re: wsk 84r.

: 2014-10-31, 09:13
autor: golabek07
Lakier orginał czy malowałeś? Fajna WSK w naprawde dobrym stanie:)

Re: wsk 84r.

: 2014-10-31, 22:29
autor: piter
Kupiłem ją pomalowaną, tyle że z brakami. Teraz ją rozebrałem, czekam za chromami i wypolerowanymi kapami silnika i głowicą.

Re: wsk 84r.

: 2014-11-02, 21:40
autor: amper
Witam kolegę również jestem z okolic Ostrowa Wielkopolskiego. Mam pytanie gdzie w naszej okolicy robiłeś chromy i ocynk, dziękuję z góry za odpowiedź.

Re: wsk 84r.

: 2014-11-07, 13:48
autor: golabek07
A jak mozesz to zrób zdjecie mocowania lampy z tyłu. Ja tez mam taka lampe tylko ze klosz jest pekniety i założyłem zwykła. ale w tym mocowaniu co ja mam nie pasuje roztaw otworów pod lampe chrta.

Re: wsk 84r.

: 2014-11-07, 19:40
autor: piter
no ja też nie mam oryginalnego mocowania tej lampy i zrobiłem ją z kawałka aluminiowej blachy. Poszperaj gdzieś na forum był o tym temat i zdjęcia oryginalnego mocowania.

Re: wsk 84r.

: 2015-03-20, 21:30
autor: piter
Oto wsk po małej przeróbce :-)
Wiem wiem, że to nie jest pak, ale o oryginalny ciężko więc myślę, że źle to nie wygląda. Chciałem, żeby wyglądała inaczej niż zwykła b3 z 84 r. a że podoba mi się wsk z dodatkami od sporta, więc postanowiłem trochę ją ulepszyć :-)
Taki Pak w nowszym wydaniu :-)

Re: wsk 84r.

: 2015-03-20, 21:40
autor: metzek
Ładnie to wygląda, tylko trochę za duże napisy na boczkach są i na baku powinien być blaszany emblemat

Re: wsk 84r.

: 2015-03-20, 21:47
autor: McKerek
Dodałbym tu zawieszenie od Lelka i paka by przypominało :D
Ładna WSK ;)
Pozdrawiam

Re: wsk 84r.

: 2015-03-22, 15:01
autor: Mateusz WSK
Według mnie słabo to pasuje.
Może to złudzenie bo wydaje mi się, jakby przedni zawias był krzywy.

Re: wsk 84r.

: 2015-03-22, 15:27
autor: brobmw
Mateusz WSK pisze:Według mnie słabo to pasuje.
Może to złudzenie bo wydaje mi się, jakby przedni zawias był krzywy.
Mi też się tak wydaje.

Re: wsk 84r.

: 2015-03-22, 16:25
autor: Filip518
Pak miał zwykłą zawiechę! Taką właśnie jak na zdjęciu. Nie miał sportowego zawieszenia.

Re: wsk 84r.

: 2015-03-22, 17:11
autor: franq87
Rzecz gustu, ważne że się właścicielowi podoba. Jednak jak na choince za dużo bombek to ma to swoja nazwę...
Gdybyś wypiaskował głowicę, zostawił żeliwny cylinder i go pomalował na czarno, korek zbiornika zostawił czarny, poprawnie wykonał napisy PAK i ustawił zapłon żeby ta rura tak nie zmieniała koloru jak kameleon(chyba że cylinder zastosowałeś współczesny) to by nawet ładne było.

Re: wsk 84r.

: 2015-03-22, 19:23
autor: piter
Napis wykonałem sam własnoręcznie ze zdjęcia, więc tak wyszło. Głowica będzie też wypolerowana, a co do kolana to nie wiem wydech jest od hartmana i co najlepsze zapłon cdi jest dobrze ustawiony, znajomy też ma tak kolanko od niego i przypalone:(
Cylinder jest współczesny, ale dobrej jakości w tej chwili zrobiłem ponad 130km i dobrze się zbiera, nie puchnie.

Re: wsk 84r.

: 2015-03-22, 22:46
autor: franq87
Posłuchaj kolego, dobry cylinder to nie tylko taki, który sie nie zaciera i silnik na nim pozornie pracuje dobrze. Każdy współczesny cylinder ma niepoprawnie wykonane kanały płuczące, chodzi o to że nie kierują mieszanki z komory wstępnego sprężania w stronę okna ssawnego, a na wprost siebie co powoduje że część mieszanki pod koniec wydechu jest wyrzucana zamiast spalin do rury wydechowej, co powoduje jej tam spalanie i taki kolorowy efekt. Mało tego, wszyscy producenci oprócz firmy Almot nie stosują przegrody w oknie ssawnym ,co powoduje przyspieszone zużycie części, długa eksploatacja kończy się awaryjnie.
Jakie masz zużycie paliwa na 100km? Czy mieści się ono w 3l/100km przy średnim eksploatowaniu? Zapłon ustawiony za pomocą lampy i poprawnie wykonanych znaków? Sto trzydzieści przejechanych kilometrów nie może powiedzieć nic o wyrobie, to znikomy przebieg.

Re: wsk 84r.

: 2015-03-23, 00:04
autor: Mateusz WSK
piter pisze: Cylinder jest współczesny, ale dobrej jakości w tej chwili zrobiłem ponad 130km i dobrze się zbiera, nie puchnie.
Nie słyszałem o dobrych współczesnych cylindrach.
Franq87 rozwiał wszelkie wątpliwości.
Mi się tak oryginalne kolanko nie przebarwiło, gdy wyłupało mi kawałek czopa i ścięło klina( czop był pęknięty w okolicy rowka wpustowego. Oczywiście WSK ledwo przejechała ten odcinek, z powrotem pchałem ) i po przejechaniu kilkuset metrach kolanko było czerwone jak żarówka w burdelu.
To kolanko to współczesny wyrób ?