WSK 125 M06B3 1985r.
: 2014-11-06, 20:41
Witam,
Od dwóch tygodni jestem posiadaczem motoru WSK 125 M06B3 z 1985r. Numer ramy: S03453573. WSK garażuje w Bydgoszczy. Zarejestrowana na mnie, biała tablica. Jest to typowy model z ostatniego wypustu - prostokątne odblaski na przodzie, odblaski w lampie tylnej, kanciate kolano wydechu, plastikowe boczki, silnik umocowany na przednim uchwycie na jedną śrubę, płytkie błotniki, stacyjka od Charta .
Jestem drugim właścicielem WSKi, niestety przyjęła nieprofesjonalne powłoki farby na chromach oraz na całej reszcie od poprzedniego posiadacza.
Będę dążył do odmalowania WSKi w oryginalnych barwach, w planach mam także chromowanie części którym się to należy.
Numery silnika różnią się od numerów ramy, wiem o nim tylko tyle, że przeszedł wymianę łożysk i uszczelniaczy ok roku temu.
Minusy jeśli chodzi o silnik to delikatnie dzwoniące pierścienie; pozostałe to nieoryginalne amortyzatory z tyłu i prawdopodobnie nieoryginalny wydech. Wszystko co sobie przypomnę lub będę przy niej grzebał opiszę w tym wątku.
Bagażnik ze schowkiem na kask już skasowane. Pytania:
1. Czy możliwe, że w tym roczniku oryginalnie pokrowiec siedzenia był mocowany listwą a nie nitami? Tak deklarował poprzedni właściciel, ale gdzieś na forum spotkałem opinie, że w ostatnich wydaniach były tylko na nity.
2. Ceownik ramy w miejscu gdzie są montowane uchwyty pasażera, czy między ściankami tych ceowników powinny być jakieś tulejki aby ścianki profilu nie składały się jak na zdjęciu? 3. Do czego służą te uchwyty przyspawane do ramy pod siedzeniem? Pozdrawiam
BpanB
Od dwóch tygodni jestem posiadaczem motoru WSK 125 M06B3 z 1985r. Numer ramy: S03453573. WSK garażuje w Bydgoszczy. Zarejestrowana na mnie, biała tablica. Jest to typowy model z ostatniego wypustu - prostokątne odblaski na przodzie, odblaski w lampie tylnej, kanciate kolano wydechu, plastikowe boczki, silnik umocowany na przednim uchwycie na jedną śrubę, płytkie błotniki, stacyjka od Charta .
Jestem drugim właścicielem WSKi, niestety przyjęła nieprofesjonalne powłoki farby na chromach oraz na całej reszcie od poprzedniego posiadacza.
Będę dążył do odmalowania WSKi w oryginalnych barwach, w planach mam także chromowanie części którym się to należy.
Numery silnika różnią się od numerów ramy, wiem o nim tylko tyle, że przeszedł wymianę łożysk i uszczelniaczy ok roku temu.
Minusy jeśli chodzi o silnik to delikatnie dzwoniące pierścienie; pozostałe to nieoryginalne amortyzatory z tyłu i prawdopodobnie nieoryginalny wydech. Wszystko co sobie przypomnę lub będę przy niej grzebał opiszę w tym wątku.
Bagażnik ze schowkiem na kask już skasowane. Pytania:
1. Czy możliwe, że w tym roczniku oryginalnie pokrowiec siedzenia był mocowany listwą a nie nitami? Tak deklarował poprzedni właściciel, ale gdzieś na forum spotkałem opinie, że w ostatnich wydaniach były tylko na nity.
2. Ceownik ramy w miejscu gdzie są montowane uchwyty pasażera, czy między ściankami tych ceowników powinny być jakieś tulejki aby ścianki profilu nie składały się jak na zdjęciu? 3. Do czego służą te uchwyty przyspawane do ramy pod siedzeniem? Pozdrawiam
BpanB