Strona 1 z 3
Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-01, 22:47
autor: Kermit
A oto moja Wieśka z 78r. Kupiłem ją od pana ok. 50 lat za 150 zł z papierami zarejestrowana opłacona i w dobrym stanie teraz wygląda gorzej niż wcześniej ale pe prostu było okropnie zimno jak robiłem fotki i jej nie umylem a poza tym odkręcona jest osłona łańcucha. Założyłem też kierunkowskazy ale z nich zrezygnowałem. Aktualnie remontuje silnik a po silniku biorę się za ramę więc w wakacje powinienem ją dokończyc
A tu dodaje fotki
dscn0257tc6.jpg
dscn0258bq2.jpg
dscn0261nq7.jpg
Jak ją kupiłem miała podarte siedzenie, podnórzkę centralną którą odkręciłem bo mi przeszkadzała i nie miała lusterek
Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-01, 22:53
autor: 1angel
No stan raczej nie jest zadowalający ale trochę pracy i będzie się błyszczeć

Na pierwszy rzut oka denerwuje parę szczegółów krzywy emblemat syf i amorki

Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-01, 22:58
autor: Kermit
Zobacz ostatnią fotkę tak wyglądała w lato a teraz jest zimno i wygląda gorzej ale jest w dobrym stanie

A co ci sie nie podoba w amorkach??
Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-01, 23:25
autor: 1angel
nie ten model

Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-02, 01:06
autor: Kermit
Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-02, 12:53
autor: pawel15
Ja za Gila z papierem w stanie nie najgorszym to wcale nie drogo. Dobry zakup- opłacało sie

. Kosmetykę zrobić i będzie cacy

.
Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-02, 15:20
autor: loony
Przynajmniej dobrze, że jest oryginalna cała, będzie latwiej wrócić do oryginału

Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-02, 15:42
autor: Kermit
Wueska jest oryginalna tylko tyle że ma kierunkowskazy z których i tak zrezygnowałem i boczek od Bąka i wydaje mi sie że amorki są oryginalne bo w pierwszych latach produkcji zakładali jeszcze te starsze ale w 78 już te nowsze

Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-02, 15:45
autor: 1angel
tak ale zakładali albo całkowicie zakryte szklankami albo całkowicie odkryte , a ty masz od jeszcze innego modelu
Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-02, 15:48
autor: Kermit
Jak mam osłonę od Bąka to może i amorki bo takie amorki zakładali do bąka.
Musze się przejechac do faceta i spytac go o te amorki i osłonę bo możliwe że gdzieś w pobliżu jest jakiś Bąk

Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-02, 23:06
autor: Kermit
Jak osłona może ci wyglądac na zwykłą od B3 jak jest metalowa i jest napis Bąk.
A i mam jeszcze takie pytanko czy w Gilach z 78r były gumy na baku??
Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-02, 23:17
autor: 1angel
były ale nie jestem do końca pewien jakie , na 100% nie były już te wąsem , z tego co wiem były podobne do tych w Kosie jednak miały bardziej ścięty dół oraz nie miały takich charakterystycznych nacięć
Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-03, 14:34
autor: Fenix
Jak dla mnie to ta osłona jest normalna b3
No to opisz może jeszcze, czym różni się boczna osłona modelu B3 od bocznej osłony modelu B3"ptaki" (np. B3 Gil)

No i sprawa tylnych amorów: nie pamiętam dokładnie (muszę sprawdzić w książce Zielińskiego), ale w pierwszym okresie produkcji "ptaków" wszystkie one miały amory bez dolnej osłony. Dopiero potem - zgodnie z uwagami klientów - zaczęto ponownie stosować osłony sprężyn.
Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-11, 22:55
autor: Kermit
Tak wygląda u mnie wał
wakv2.jpg
Czy to że nie ma blach wpływa jakoś na funkcjonowanie wału?? Pytam z ciekawości bo wał raczej leci do wymiany ponieważ luzy są na wszystkim czym sie da
Tak wygląda tłok
http://img519.imageshack.us/my.php?image=tokly1.jpg
Zabezpieczenia sworznia mógł bym sobie wyjąc palcem
Tak wygląda sworzeń
http://img142.imageshack.us/my.php?image=sforzensg9.jpg
Też mogłem go wyjąc palcem
Skrzynia biegów w dobrym stanie chociaż ogólnie silnik jest zjechany no ale w końcu te 22tyś przebiegu
Boje się tych nowych wałów współczesnej produkcji

wolał bym kupic jakiś z epoki ale gdzie ja teraz taki kupie

Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-12, 09:46
autor: pawel15
Kermit pisze:Czy to że nie ma blach wpływa jakoś na funkcjonowanie wału?? Pytam z ciekawości bo wał raczej leci do wymiany ponieważ luzy są na wszystkim czym sie da
Był taki temat na forum- ale nie wiem gdzie jest link.
Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-12, 16:18
autor: 125 arek
wpływa spadnie moc o 50% nawet go nie zakładaj (wał)
Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-12, 20:21
autor: Kermit
O 50%

nie wiem jakim cudem ale bez kitu Wueska leciała mi jeszcze 80 km/h

to ja sie teraz zastanawiam ile ona poleci po remoncie

Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-13, 00:32
autor: 1angel
125 arek pisze:wpływa spadnie moc o 50% nawet go nie zakładaj (wał)
hah tak pewnie , po porównaniu WSK po remoncie z wałem z blachami i bez blach różnica w trakcie jazdy to przyśpieszenie i minimalnie V-max i jeśli ktoś napisałby 10% to bym się kłócił a tu 50%

Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-23, 12:52
autor: Kermit
Chciałem zrobic taki cylinder
http://wsk-fenix.republika.pl/bubu_cylinder.html
Ale jak ja sobie pomyślałem że będę skrobał żeliwo papierem ściernym to sie załamałem więc potraktowałem go szlifierką i wyszło mi takie coś
cylinderqf0.jpg
cylinder2ae5.jpg
Teraz jeszcze tylko wyczyścic pomalowac i będzie gites elegantes
A tak wygląda okno wydechu
wydechuh8.jpg
Do tej czerwonej kreski było zapchane nagarem
Re: Moja WSK M06B3 Gil
: 2008-03-25, 15:22
autor: konan
No nieźle nawet wyszło niema jak to szlifierka

wystarczy teraz wyczyścić resztę pomalować i będzie cacuś. A co tego kanału to jeszcze trochę czyszczenia zostało
