Strona 1 z 3

Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-01, 22:47
autor: Kermit
A oto moja Wieśka z 78r. Kupiłem ją od pana ok. 50 lat za 150 zł z papierami zarejestrowana opłacona i w dobrym stanie teraz wygląda gorzej niż wcześniej ale pe prostu było okropnie zimno jak robiłem fotki i jej nie umylem a poza tym odkręcona jest osłona łańcucha. Założyłem też kierunkowskazy ale z nich zrezygnowałem. Aktualnie remontuje silnik a po silniku biorę się za ramę więc w wakacje powinienem ją dokończyc :-)

A tu dodaje fotki :-)
dscn0257tc6.jpg
dscn0258bq2.jpg
dscn0261nq7.jpg
Jak ją kupiłem miała podarte siedzenie, podnórzkę centralną którą odkręciłem bo mi przeszkadzała i nie miała lusterek

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-01, 22:53
autor: 1angel
No stan raczej nie jest zadowalający ale trochę pracy i będzie się błyszczeć :)
Na pierwszy rzut oka denerwuje parę szczegółów krzywy emblemat syf i amorki ;)

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-01, 22:58
autor: Kermit
Zobacz ostatnią fotkę tak wyglądała w lato a teraz jest zimno i wygląda gorzej ale jest w dobrym stanie ;) A co ci sie nie podoba w amorkach??

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-01, 23:25
autor: 1angel
nie ten model :)

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-02, 01:06
autor: Kermit

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-02, 12:53
autor: pawel15
Ja za Gila z papierem w stanie nie najgorszym to wcale nie drogo. Dobry zakup- opłacało sie :). Kosmetykę zrobić i będzie cacy :D.

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-02, 15:20
autor: loony
Przynajmniej dobrze, że jest oryginalna cała, będzie latwiej wrócić do oryginału :)

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-02, 15:42
autor: Kermit
Wueska jest oryginalna tylko tyle że ma kierunkowskazy z których i tak zrezygnowałem i boczek od Bąka i wydaje mi sie że amorki są oryginalne bo w pierwszych latach produkcji zakładali jeszcze te starsze ale w 78 już te nowsze ;)

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-02, 15:45
autor: 1angel
tak ale zakładali albo całkowicie zakryte szklankami albo całkowicie odkryte , a ty masz od jeszcze innego modelu

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-02, 15:48
autor: Kermit
Jak mam osłonę od Bąka to może i amorki bo takie amorki zakładali do bąka.

Musze się przejechac do faceta i spytac go o te amorki i osłonę bo możliwe że gdzieś w pobliżu jest jakiś Bąk :D

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-02, 23:06
autor: Kermit
Jak osłona może ci wyglądac na zwykłą od B3 jak jest metalowa i jest napis Bąk.

A i mam jeszcze takie pytanko czy w Gilach z 78r były gumy na baku??

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-02, 23:17
autor: 1angel
były ale nie jestem do końca pewien jakie , na 100% nie były już te wąsem , z tego co wiem były podobne do tych w Kosie jednak miały bardziej ścięty dół oraz nie miały takich charakterystycznych nacięć

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-03, 14:34
autor: Fenix
Jak dla mnie to ta osłona jest normalna b3
No to opisz może jeszcze, czym różni się boczna osłona modelu B3 od bocznej osłony modelu B3"ptaki" (np. B3 Gil) :-/
No i sprawa tylnych amorów: nie pamiętam dokładnie (muszę sprawdzić w książce Zielińskiego), ale w pierwszym okresie produkcji "ptaków" wszystkie one miały amory bez dolnej osłony. Dopiero potem - zgodnie z uwagami klientów - zaczęto ponownie stosować osłony sprężyn.

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-11, 22:55
autor: Kermit
Tak wygląda u mnie wał
wakv2.jpg
Czy to że nie ma blach wpływa jakoś na funkcjonowanie wału?? Pytam z ciekawości bo wał raczej leci do wymiany ponieważ luzy są na wszystkim czym sie da :/

Tak wygląda tłok

http://img519.imageshack.us/my.php?image=tokly1.jpg

Zabezpieczenia sworznia mógł bym sobie wyjąc palcem :/

Tak wygląda sworzeń

http://img142.imageshack.us/my.php?image=sforzensg9.jpg

Też mogłem go wyjąc palcem :/

Skrzynia biegów w dobrym stanie chociaż ogólnie silnik jest zjechany no ale w końcu te 22tyś przebiegu :/

Boje się tych nowych wałów współczesnej produkcji :/ wolał bym kupic jakiś z epoki ale gdzie ja teraz taki kupie :/

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-12, 09:46
autor: pawel15
Kermit pisze:Czy to że nie ma blach wpływa jakoś na funkcjonowanie wału?? Pytam z ciekawości bo wał raczej leci do wymiany ponieważ luzy są na wszystkim czym sie da :/
Był taki temat na forum- ale nie wiem gdzie jest link.

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-12, 16:18
autor: 125 arek
wpływa spadnie moc o 50% nawet go nie zakładaj (wał)

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-12, 20:21
autor: Kermit
O 50% 8/ nie wiem jakim cudem ale bez kitu Wueska leciała mi jeszcze 80 km/h :evil: to ja sie teraz zastanawiam ile ona poleci po remoncie :P

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-13, 00:32
autor: 1angel
125 arek pisze:wpływa spadnie moc o 50% nawet go nie zakładaj (wał)
hah tak pewnie , po porównaniu WSK po remoncie z wałem z blachami i bez blach różnica w trakcie jazdy to przyśpieszenie i minimalnie V-max i jeśli ktoś napisałby 10% to bym się kłócił a tu 50% :/

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-23, 12:52
autor: Kermit
Chciałem zrobic taki cylinder

http://wsk-fenix.republika.pl/bubu_cylinder.html

Ale jak ja sobie pomyślałem że będę skrobał żeliwo papierem ściernym to sie załamałem więc potraktowałem go szlifierką i wyszło mi takie coś
cylinderqf0.jpg
cylinder2ae5.jpg
Teraz jeszcze tylko wyczyścic pomalowac i będzie gites elegantes

A tak wygląda okno wydechu
wydechuh8.jpg
Do tej czerwonej kreski było zapchane nagarem

Re: Moja WSK M06B3 Gil

: 2008-03-25, 15:22
autor: konan
No nieźle nawet wyszło niema jak to szlifierka ;-) wystarczy teraz wyczyścić resztę pomalować i będzie cacuś. A co tego kanału to jeszcze trochę czyszczenia zostało ;-)