WSK 125

Odpowiedz
bieniek1984
Posty: 12
Rejestracja: 2015-12-04, 21:20
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06 b3
Lokalizacja: Elbląg
Kontaktowanie:

WSK 125

Post autor: bieniek1984 » 2016-01-03, 21:26

Witam wszystkich od jakiegoś czasu szukałem dla siebie wski 125 po przejechaniu jakieś 400km po wioskach kupiłem maszynę która wpadła mi oko już na samym początku poszukiwań. Jednak cala przygoda z zakupem miała się dopiero zacząć.
Motocykl to M06 B3 85r. Jeżeli chodzi o wiedze nt. WSK-i zaczynam dopiero raczkować. Obecnie jestem juz po bojach z rejestracja i wsk jest już na białych tablicach. Na chwile obecna przygotowana jest do zimy i czeka na przypływ funduszy. Motocykl kupiłem za 2450zł początkowa cena miała być 1500zł ale zięć sprawdził w internecie ceny i tak to wyszło.......
Zabawa z rejestracja polegała na tym, że zagubione były dokumenty przez właściciela ja spisałem do umowy nr z ramy oraz oświadczenie Pana, że takowe dokumenty zagubił. Zadowolony do Wydziału Komunikacji w WK okazało się, że jest on inny od tego który maja w systemie. Problem polegał na tym, że nr ramy był nr silnika a silnika nr ramy. Pani poinformowała mnie, że kupiłem całkowicie inny motocykl :D Już miałem umawiać się na wizytę z rzeczoznawcą (koszt 350zł) który miał wydać ekspertyzę, że nr ramy to nr ramy :D Dobrze, że miałem oryginalną książkę gwarancyjną i tak po nitce do kłębka po napisaniu chyba z 4 podań w ciągu dwóch dni wizycie dwa razy na stacji diagnostycznej udało mi się ją zarejestrować. Motocykl był kiedyś własnością Policji i tam podczas sprzedaży Pan Naczelnik ds Zaopatrzenia błędnie wypisał lub podpisał dokument sprzedaży który też posiadam i zrobił tzw "czeski błąd" zamieniając nr ramy z silnikiem.
Cześć dokumentów musiałem załatwiać w Starostwie a resztę w Wydziale Komunikacji cała zabawa polegała na tym że diagnosta nie chciał nic zrobić bez dokumentów a Starostwo nie chciało ich wydać z uwagi na to że jest niezgodny nr ramy z tym co maja w systemie ale jakoś sie udało // trochę nerwów poszło
Cala procedura polegała na :
1. dokonaniu przeglądu (ustalenia danych) tzn ustalanie, że nr ramy jest taki a nie inny bez śladów ingerencji spisany z natury ustaleniu nr silnika - wszystko zgodne z nr w książce gwarancyjnej.
2. wydaniu zaświadczenia o zagubienie dowodu przez poprzedniego właściciela
3. uzyskaniu tablic czasowych
4. przegląd techniczny
5. rejestracja na białe tablice.
W tym sezonie pewnie nic nie zrobię z motocyklem znaczy mam nadzieję że odpali i przejadę się nim kilka razy. Motocykl źle się nie prezentuje trzeba go dobrze umyć i będzie tak stał aż znajdę dla niego miejsce na czas renowacji.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2016-01-04, 09:56 przez bieniek1984, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 744
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125

Post autor: BikerDS » 2016-01-03, 21:59

Powodzenia :) Koniecznie ilustruj postęp prac. W razie czego my pomożemy Ci dokonać właściwego wyboru.

Awatar użytkownika
marek-robert
Posty: 399
Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK 125

Post autor: marek-robert » 2016-01-03, 22:05

Gratuluję, koniecznie rób fotki, filmy zwłaszcza przy rozbieraniu. Wiem co piszę

Awatar użytkownika
yazimoo
Posty: 561
Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59'
Lokalizacja: Dynów
Kontaktowanie:

Re: WSK 125

Post autor: yazimoo » 2016-01-03, 23:58

Witaj, zaprezentuj co kupiłeś, dodaj jakieś zdjęcia. I jeśli można wiedzieć napisz ile dałeś :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości