....nie ma problemu z dostępem tylko potrzebna jest tarcza 115 grubości 6mm na szlifierce kątowej i koło ogarniasz w max 10 min ...
M06B3 1973
- czankete
- Posty: 1321
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 2018-04-18, 21:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 - 1973 r.
Iż 56 - 1958 r. - Kontaktowanie:
Re: M06B3 1973
Dziś dotarły opony.
Tak jak większość z Was, kupiłem Mitas H-03 3,25x18.
Opony z roku 2022, 11-ty tydzień.
Cena 425.
Razem: 7 206,80 zł.
Tak jak większość z Was, kupiłem Mitas H-03 3,25x18.
Opony z roku 2022, 11-ty tydzień.
Cena 425.
Razem: 7 206,80 zł.
- jjaworskyy
- Posty: 2077
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 2018-04-18, 21:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 - 1973 r.
Iż 56 - 1958 r. - Kontaktowanie:
Re: M06B3 1973
Oponki kupiłem - wszystkie dwie.
Mitas H-03 3,25x18
Kwota z przesyłką 425 zł
Suma: 7 206,80 zł
Mitas H-03 3,25x18
Kwota z przesyłką 425 zł
Suma: 7 206,80 zł
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: M06B3 1973
Wchodzą bez problemu 3,25?
- czankete
- Posty: 1321
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: M06B3 1973
...z własnego doświadczenia mogę dodać, że 3,25 przy tym Mitasie to maksymalna szerokość jaką bezpiecznie można dać na tył przy okrągłym stabilizatorze hamulca tylnego - jest ledwie tyle odstępu, że nie obciera...
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 2018-04-18, 21:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 - 1973 r.
Iż 56 - 1958 r. - Kontaktowanie:
Re: M06B3 1973
Panowie, gdzie w Lublinie lub okolicy znajdę firm, która zrobi mi okładziny hamulcowe?
Firma którą znalazłem, została zamknięta.
Firma którą znalazłem, została zamknięta.
- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: M06B3 1973
A nie zrobisz tego sam.
Kup klej do okładzin .
Nowe okładziny
Nity .
Ja kleiłem sam w czwórce, zrobiłem około 2 tys i jest ok. Chamuje ładnie
Kup klej do okładzin .
Nowe okładziny
Nity .
Ja kleiłem sam w czwórce, zrobiłem około 2 tys i jest ok. Chamuje ładnie
Jest Bóg Jest WSK
- jjaworskyy
- Posty: 2077
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: M06B3 1973
Tak jak wspomniał Tomcio, samemu, lub jeśli nie to szukaj zakładu który regeneruje sprzęgła i szczęki hamulcowe, dużo firm robi wysyłkowo. Dobiorą Ci grubość okładziny jaką tylko będziesz chciał...
- krajdomini
- Moderator
- Posty: 205
- Rejestracja: 2020-11-17, 17:44
- Moje maszyny: WSK M06 B3 Kos 1985
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontaktowanie:
Re: M06B3 1973
Rozumiem, że koniecznie zależy Ci na zachowaniu oryginalnych szczęk? Pytam, bo komplet nowych szczęk na jedno koło kosztuje coś koło 30zł bez kombinowania z klejeniem, nitowaniem itd.
Rozumiem zostawiać oryginalne elementy takie jak kranik, boczki, siedzenie itd. Ale szczęki to tak jak w samochodzie bym koniecznie kleił okładzinę do starych klocków zamiast kupić nowe. Ale może nie rozumiem albo jest inny powód
Mój Kos 1985r: viewtopic.php?f=71&t=30326
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 2018-04-18, 21:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 - 1973 r.
Iż 56 - 1958 r. - Kontaktowanie:
Re: M06B3 1973
No dobra, kupiłem nowe szczęki. Będą w czwartek.
- czankete
- Posty: 1321
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: M06B3 1973
....ten trend by zostawiać / naprawiać / regenerować oryginalne części oprócz wiadomego względu wziął się z tego, że niestety większość oferowanych współczesnych części do tak prostego pojazdu jak WSK okazywała się zwykłym jakościowym bublem. Jak ktoś ileś już razy kupił nowe "części" i denerwował się bo za każdym razem trzeba je było poprawiać by pasowały to często finalnie łatwiej i taniej było przywrócić do stanu używalności stare. Poprawa oferowanych na rynku nowych części / zamienników stopniowo następuje, ale i tak trzeba zwracać uwagę co się kupuje ...krajdomini pisze: ↑2023-01-24, 16:21Rozumiem zostawiać oryginalne elementy takie jak kranik, boczki, siedzenie itd. Ale szczęki to tak jak w samochodzie bym koniecznie kleił okładzinę do starych klocków zamiast kupić nowe. Ale może nie rozumiem albo jest inny powód
...a w przypadku szczęk hamulcowych ich regeneracja jest na tyle banalna, tania i łatwa do wykonania nawet dla laika, że warto ją zrobić chociażby jako trening przed innymi poważniejszymi naprawami (np. jeżeli ktoś rozpoczyna przygodę z renowacją / naprawą). O satysfakcji z własnoręcznie przeprowadzonej naprawy nie wspomnę ...
- krajdomini
- Moderator
- Posty: 205
- Rejestracja: 2020-11-17, 17:44
- Moje maszyny: WSK M06 B3 Kos 1985
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontaktowanie:
Re: M06B3 1973
I to jest dobry argument ja np. po prostu nie mam aż tyle wolnego czasu, żeby bawić się w klejenie i nitowanie okładzin, wolę go poświęcić np. na ratowanie innych elementów wueski, wpływajacych na jej oryginalność. Ale to też może przez moją pracę zawodową, czas przeliczam w niej na pieniądze Swojego grata planowałem zrobić w pół roku, a 2 lat pewnie braknieczankete pisze: ↑2023-01-25, 08:03...a w przypadku szczęk hamulcowych ich regeneracja jest na tyle banalna, tania i łatwa do wykonania nawet dla laika, że warto ją zrobić chociażby jako trening przed innymi poważniejszymi naprawami (np. jeżeli ktoś rozpoczyna przygodę z renowacją / naprawą). O satysfakcji z własnoręcznie przeprowadzonej naprawy nie wspomnę ...
Mój Kos 1985r: viewtopic.php?f=71&t=30326
- czankete
- Posty: 1321
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: M06B3 1973
....pomimo tylu ułatwień w życiu deficyt czasu to obecnie norma, większość pracuje, ma dzieci, dom - to tylko kwestia poukładania wszystkiego i zaplanowania. Zrobienie kompletu szczęk hamulcowych dla WSK zajmuje w sumie na spokojnie około godziny pracy (oczywiście jeżeli nie jest to nasz debiut), a z reguły więcej marnuje się go ślęcząc codziennie na fejs zbukach, tik tokach czy przy innych bezproduktywnych zźeraczach czasu. Nie mylić proszę z czasem poświęcanym efektywnej pracy w sieci. Tak więc coś za coś ...
- krajdomini
- Moderator
- Posty: 205
- Rejestracja: 2020-11-17, 17:44
- Moje maszyny: WSK M06 B3 Kos 1985
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontaktowanie:
Re: M06B3 1973
A no właśnie. Ja garaż i narzędzia do dłubania mam 50km od miejsca gdzie mieszkam. Jak się uda tam pojechać raz na tydzień, to i tak nie do garażu a do rodziny jednej i drugiej tak więc maksymalnie upraszczam renowację mając na uwadze maksymalną oryginalność (w ramach rozsądku). EOT, dembi, czekamy na kolejne aktualizacje!
Mój Kos 1985r: viewtopic.php?f=71&t=30326
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 2018-04-18, 21:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 - 1973 r.
Iż 56 - 1958 r. - Kontaktowanie:
Re: M06B3 1973
Zgadzam się z Wami. Kiedy chodziłem do technikum, miałem czas i nie miałem pieniędzy. Pamiętam jak Iża rozłożyłem i opalałem z farby lutlampą (taka opalarka zalewana benzyną). Ojciec pomalował mi go w garażu. Wyglądał, jak wyglądał - nawet się nim przejechałem. Dziś stoi staruszek w mojej szopie - też czeka na remont, ze względu na sentyment. Teraz, kiedy człowiek zarabia pieniądze, nie ma czasu na hobby. Na początku renowacji WSK-i myślałem, że najgorsze to zlecenie chromowania, piaskowania, cynkowania, malowania. Okazało się, że najgorsze jest własnoręczne składanie motocykla. Po prostu brakuje czasu. Takie życie.
- czankete
- Posty: 1321
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: M06B3 1973
...dembi, własnoręczne składanie z przygotowanych części to sama przyjemność i satysfakcja. Dla mnie to relaks patrzeć jak z powrotem z niczego powstaje coś. Także niezbędnym jest zmiana podejścia, dystans i wyznaczanie sobie realnych bezstresowych terminów, a na pewno w żadnym wypadku ustalanie deadline ...
- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: M06B3 1973
Zgadzam się .to sama przyjemność . Ale. Jak składasz któryś raz....
Za pierwszym razem zawsze coś zapomnisz , ja te szaro niebieską robię.
I silnik już gotowy . Ocynki . Koła kpl.chromy. lakieroeanie niedługo wróci. Chce wszystko przygotować właśnie. Że jak będę miał natchnienie i czas .siądę w garażu i pocisne z pracą 🤩🤩🤩
Za pierwszym razem zawsze coś zapomnisz , ja te szaro niebieską robię.
I silnik już gotowy . Ocynki . Koła kpl.chromy. lakieroeanie niedługo wróci. Chce wszystko przygotować właśnie. Że jak będę miał natchnienie i czas .siądę w garażu i pocisne z pracą 🤩🤩🤩
Jest Bóg Jest WSK
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości