WSK'a 125 remka
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 2018-11-17, 20:21
- GG: 0
- Moje maszyny: Motorynkam301
Wsk125 - Kontaktowanie:
WSK'a 125 remka
Witajcie.
Ostatnio wygrzebałem WSK z 1975r,wyjąłem z niej silnik, Rozebrałem tylne koło w celu założenia nowych gum zabieraka.
Od razu rozpołowiłem silnik, wyjąłem z tego silnika bardzo ciekawą rzecz jaką jest podkowalub jak kto woli Wypełniacz wału
Skrzynia biegów jest w dobrym stanie na trybach jest wybite W-F-M,
skrzynia zostaje tylko łożyska zmienie tylko niestety wałek od zmiany biegów jest w średnim stanie, ale mam lepszy.
Niestety nie może być tak kolorowo. Wał okazał się krzywy. Ale jeszcze jest on ZMD.
Cylinder się okazał że nie jest org. A pochodzi z rzemiosła. Ale to nic wystarczyło kilka pilników godzina czasu i okna w cylindrze są pokryte z karterem.
Ostatni zastanawiałem się nad tłokiem. Myślę nad tajwańskim tłokiem RDI. Testował ktoś taki tłok? Jak się sprawuję?
O silniku to chyba na tyle.
Ogólnie WSK jest z 1975r. czyli tak zwana garbuska, ale ma wąski bak.
Osłonę łańcucha mam prostą, a powinna być zakrzywiona(prosta od 1976r. montowali)
Niestety ma duże braki.
Na razie to na tyle, Kupie części, zrobię szlif to się odezwę
Pozdrawiam
Ostatnio wygrzebałem WSK z 1975r,wyjąłem z niej silnik, Rozebrałem tylne koło w celu założenia nowych gum zabieraka.
Od razu rozpołowiłem silnik, wyjąłem z tego silnika bardzo ciekawą rzecz jaką jest podkowalub jak kto woli Wypełniacz wału
Skrzynia biegów jest w dobrym stanie na trybach jest wybite W-F-M,
skrzynia zostaje tylko łożyska zmienie tylko niestety wałek od zmiany biegów jest w średnim stanie, ale mam lepszy.
Niestety nie może być tak kolorowo. Wał okazał się krzywy. Ale jeszcze jest on ZMD.
Cylinder się okazał że nie jest org. A pochodzi z rzemiosła. Ale to nic wystarczyło kilka pilników godzina czasu i okna w cylindrze są pokryte z karterem.
Ostatni zastanawiałem się nad tłokiem. Myślę nad tajwańskim tłokiem RDI. Testował ktoś taki tłok? Jak się sprawuję?
O silniku to chyba na tyle.
Ogólnie WSK jest z 1975r. czyli tak zwana garbuska, ale ma wąski bak.
Osłonę łańcucha mam prostą, a powinna być zakrzywiona(prosta od 1976r. montowali)
Niestety ma duże braki.
Na razie to na tyle, Kupie części, zrobię szlif to się odezwę
Pozdrawiam
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 2018-11-17, 20:21
- GG: 0
- Moje maszyny: Motorynkam301
Wsk125 - Kontaktowanie:
Re: WSK'a 125 remka
Witam. Minęło trochę czasu, kupiłem kilka części między innymi: kpl. uszczelek silnika i kpl. uszczelek gaźnika od Zetera, zapinkę łańcucha, filtr paliwa, oringi, śruby imbusowe do silnika nierdzewne i zestaw do dremla do poprawienia kanałów.
W między czasie prze polerowałem głowice, do końca poprawiłem kanały w cylindrze i zgrałem z karterami.
I właśnie z karterami mam problem bo po oględzinach się okazało że są nie od pary. I mam problem.
Jedna osoba mi mówi że by zmienić, a druga że jak chodziła to żeby zostawić.
Jak myślicie zmieniać kartery czy zostawić ?
A jeszcze bym zapomniał, w sobotę wysłałem wał do centrowania . Pewnie w następnym tygodniu powinien być z powrotem u mnie.
W między czasie prze polerowałem głowice, do końca poprawiłem kanały w cylindrze i zgrałem z karterami.
I właśnie z karterami mam problem bo po oględzinach się okazało że są nie od pary. I mam problem.
Jedna osoba mi mówi że by zmienić, a druga że jak chodziła to żeby zostawić.
Jak myślicie zmieniać kartery czy zostawić ?
A jeszcze bym zapomniał, w sobotę wysłałem wał do centrowania . Pewnie w następnym tygodniu powinien być z powrotem u mnie.
- tony
- Posty: 352
- Rejestracja: 2009-05-25, 17:46
- GG: 1927416
- Moje maszyny: WSK M06B3 83r.M06B3 "Bąk"76r.JAWATS350 87r.MZ ETZ 150
- Lokalizacja: Sobków
- Kontaktowanie:
Re: WSK'a 125 remka
Co do karterów ja bym poszukał z kompletu a jak nie to zrobił osiowanie chyba to się nazywa.
Moje byłe moto -> viewtopic.php?f=72&t=8095 <-
- CZESIO1958
- Posty: 239
- Rejestracja: 2011-10-02, 12:51
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak (w trakcie)
MBK Evolis 80 - Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK'a 125 remka
Osiowane
I do boju
I do boju
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 2018-11-17, 20:21
- GG: 0
- Moje maszyny: Motorynkam301
Wsk125 - Kontaktowanie:
Re: WSK'a 125 remka
Nad osiowaniem się zastanawiałem, ale osoba która miała to robić mi to odradziła ponieważ wal dalej będzie nie w osi.
- tony
- Posty: 352
- Rejestracja: 2009-05-25, 17:46
- GG: 1927416
- Moje maszyny: WSK M06B3 83r.M06B3 "Bąk"76r.JAWATS350 87r.MZ ETZ 150
- Lokalizacja: Sobków
- Kontaktowanie:
Re: WSK'a 125 remka
To pozostaje Ci znaleźć ładne połówki silnika
Moje byłe moto -> viewtopic.php?f=72&t=8095 <-
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 2018-11-17, 20:21
- GG: 0
- Moje maszyny: Motorynkam301
Wsk125 - Kontaktowanie:
Re: WSK'a 125 remka
Hej
Powróciłem po dłuższej przerwie , od tamtej pory dużo się zmieniło, między innymi kupiłem resztę części I złożyłem silnik. na początku coś nie chciał odpalać i stracił kompresję, okazało się że uszkodził się uszczelniacz od strony magneta, wymieniłem go i śmiga. Odkąd wsk odpala i jeździ to porzuciłem motorynkę i stoi bez tylnego koła. Dobra ale to jest temat o WSK a nie o wyrobie rometa. W między czasie zrobiłem prostą instalacje elektryczną czyli gaszenie, światło przód i pozycja tył.
Dzisiaj przyszłą paczka z gaźnikiem PHBG 21mm od WSKTurbo
Silnik nabrał wigoru i lepiej odpal dzięki ssaniu.
Narazi ę aby zdjęcie gaźnik, ale w tygodniu pojawią się nowe.
Powróciłem po dłuższej przerwie , od tamtej pory dużo się zmieniło, między innymi kupiłem resztę części I złożyłem silnik. na początku coś nie chciał odpalać i stracił kompresję, okazało się że uszkodził się uszczelniacz od strony magneta, wymieniłem go i śmiga. Odkąd wsk odpala i jeździ to porzuciłem motorynkę i stoi bez tylnego koła. Dobra ale to jest temat o WSK a nie o wyrobie rometa. W między czasie zrobiłem prostą instalacje elektryczną czyli gaszenie, światło przód i pozycja tył.
Dzisiaj przyszłą paczka z gaźnikiem PHBG 21mm od WSKTurbo
Silnik nabrał wigoru i lepiej odpal dzięki ssaniu.
Narazi ę aby zdjęcie gaźnik, ale w tygodniu pojawią się nowe.
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 2018-11-17, 20:21
- GG: 0
- Moje maszyny: Motorynkam301
Wsk125 - Kontaktowanie:
Re: WSK'a 125 remka
Witam. Po trochę dłuższej przerwie. Ostatnio miałem małe problemy z internetem dlatego nic nowego nie było. Od założenia turbo gaźnika nie mam żadnych problemów. Jedynie co to zmieniłem linkę gazu. Łapcie zdjęcia z ostatniego wypadu do lasu.
Wkrótce wleci trochę nowych rzeczy między innym cylek poleci do szlifu i trochę go podłubie, zastanawiam się nad tłokiem RDI. Użytkuje ktoś?
I może inny tłumik.
Wkrótce wleci trochę nowych rzeczy między innym cylek poleci do szlifu i trochę go podłubie, zastanawiam się nad tłokiem RDI. Użytkuje ktoś?
I może inny tłumik.
- mirek2
- Posty: 167
- Rejestracja: 2008-05-18, 16:00
- GG: 4444281
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Kliczków
- Kontaktowanie:
Re: WSK'a 125 remka
Wsk w takim stanie to dla mnie coś pięknego . Pozdrawiam
- CZESIO1958
- Posty: 239
- Rejestracja: 2011-10-02, 12:51
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak (w trakcie)
MBK Evolis 80 - Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK'a 125 remka
Ano taka naturalna
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK'a 125 remka
Z naszymi nalypkami to mocy teraz ma więcej .
Fajnie się tak śmigało jak miałem ~14 lat, po lesie, na czarnych wuesek!
Fajnie się tak śmigało jak miałem ~14 lat, po lesie, na czarnych wuesek!
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 2018-11-17, 20:21
- GG: 0
- Moje maszyny: Motorynkam301
Wsk125 - Kontaktowanie:
Re: WSK'a 125 remka
Savier wszystko się zgadza, moc z nalypką i gaźnikiem wzrosła i mam 14 lat i śmigam po lasach czarną wską.
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 2018-11-17, 20:21
- GG: 0
- Moje maszyny: Motorynkam301
Wsk125 - Kontaktowanie:
Re: WSK'a 125 remka
Witam. Dawno nic tutaj nie pisałem Od ostatniego czasu dużo się pozmieniało.
Z rok temu kupił garbaty zbiornik który chcę aby docelowo był w czwórce ale teraz wpadnie do B3, w ostatnim czasie również założyłem nowy pokrowiec na siedzenie. Przed świętami wyciągnąłem silnik żeby zrobić sprzęgło, wymieniłem: kpl. tarcz, łańcuszek, używany kosz sprzęgłowy ZMD i nowy zespół rozrusznika od duellsa. Zostałą jeszcze tylko wymiana uszczelniaczy.
Z rok temu kupił garbaty zbiornik który chcę aby docelowo był w czwórce ale teraz wpadnie do B3, w ostatnim czasie również założyłem nowy pokrowiec na siedzenie. Przed świętami wyciągnąłem silnik żeby zrobić sprzęgło, wymieniłem: kpl. tarcz, łańcuszek, używany kosz sprzęgłowy ZMD i nowy zespół rozrusznika od duellsa. Zostałą jeszcze tylko wymiana uszczelniaczy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość