Jak sama nazwa wskazuje, laga nieruchoma...
Renowacja 125
- jjaworskyy
- Posty: 2077
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- tony
- Posty: 352
- Rejestracja: 2009-05-25, 17:46
- GG: 1927416
- Moje maszyny: WSK M06B3 83r.M06B3 "Bąk"76r.JAWATS350 87r.MZ ETZ 150
- Lokalizacja: Sobków
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Robił mi całe zawieszenie tzn.ja mu dostarczyłem tylko golenie a on ogarną wszystko
Moje byłe moto -> viewtopic.php?f=72&t=8095 <-
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Jak wszystko działa bez żadnych zarzutów to chyba nie ma co sie czepiać.
U mnie tak jak widać wyżej, musiałem poprostu zmienić te lagi bo się nie nadawały, mało tego kiedyś w przypadku wymiany sprężyny nawet nie wiedziałbym na jaką zmienić, bo ta w środku którą mi wpakował nie była od WSK .
W Trakcie renowacji B3.
- zmyngut
- Posty: 686
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Potwierdzam, też rozbierałem kiedyś i przekładałem pod samą półkę...zmyngut pisze: ↑2022-02-17, 21:36Właśnie, że nie będzie- daj po dolną półkę. Dasz za nisko będzie dobijać do tej gumy i świnia złośliwa nie przesunie się wyżej i będziesz rozbierał.
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Jakoś to sobie rozmierzę i zmieszczę pod samą półkę .
Skinder, pamiętasz może jakie śruby kupowałeś do zębatki tej na tylnym kole ?
Bardzo podoba mi się twój Patent, ale nie mogę tego filmiku na YT odnaleźć
W Trakcie renowacji B3.
- jjaworskyy
- Posty: 2077
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Chyba M6 jeśli dobrze pamiętam. Kup sobie twardsze, do tego nakrętka z teflonem, lub daj kapkę kleju do gwintów
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Na pewno będzie podkładka sprężynująca, śruba samo kontrująca i jeszcze klej anaerobowyjjaworskyy pisze: ↑2022-02-18, 14:32
Chyba M6 jeśli dobrze pamiętam. Kup sobie twardsze, do tego nakrętka z teflonem, lub daj kapkę kleju do gwintów
Zestaw praktycznie nie do rozerwania
Tylko jest tyle rodzajów tych śrub że już nie wiem który dokładnie, jutro może coś pomierzę i zobaczymy .
Mi coś świta że śruba M5 z łbem stożkowym, ale jaka średnica długość itp to czort wie, trzeba to na spokojnie zbadać
W Trakcie renowacji B3.
- jjaworskyy
- Posty: 2077
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Sam dobrze nie pamiętam, robiłem to z 3 lata temu jak zerwało mi nity na zębatce...Caniek pisze: ↑2022-02-18, 21:35Na pewno będzie podkładka sprężynująca, śruba samo kontrująca i jeszcze klej anaerobowyjjaworskyy pisze: ↑2022-02-18, 14:32
Chyba M6 jeśli dobrze pamiętam. Kup sobie twardsze, do tego nakrętka z teflonem, lub daj kapkę kleju do gwintów
Zestaw praktycznie nie do rozerwania
Tylko jest tyle rodzajów tych śrub że już nie wiem który dokładnie, jutro może coś pomierzę i zobaczymy .
Mi coś świta że śruba M5 z łbem stożkowym, ale jaka średnica długość itp to czort wie, trzeba to na spokojnie zbadać
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
M5 stożek, ale długość to już sobie sam musisz dobrać. Byle nie jakaś meblowa 4.8 czy 5.8.
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Dobra, dzięki zamówiłem coś takiego, wszystko po 100 szt więc jak ktoś będzie potrzebował to oddam za grosze
W sobotę pomimo chu****j pogody 2 godzinki posiedziałem w garażu, w między czasie doszły mi nowe gumy od ABC_PRLu2 x Podkładka sprężysta DIN 127 B stal A2 M 5 / 100 (Z38A2 5.1 /100)
1 x Nakrętka samohamowna DIN 985 stal A2 M 5 / 100szt (Y20 M 5 A2 /100)
1 x Śruba stożkowa DIN 7991 10.9 ZN M 5x25mm /100szt (S34 5*25 ZN /100)
1 x Śruba stożkowa DIN 7991 10.9 ZN M 5x30mm /100szt (S34 5*30 ZN /100)
i oto efekty :
W komplecie śrub które kupiłem brakuje mi jednej śruby do przykręcenia błotnika z przodu
Teraz pora zamówić olej do zawieszenia, jutro tj. poniedziałek WKOŃCU bębny wylecą
No i cóż działamy powolutku dalej, dzisiaj szukałem zabieraka, mój jest w stanie tragicznym i muszę zakupić nowy, jak by ktoś miał to piszcie
W Trakcie renowacji B3.
-
- Posty: 345
- Rejestracja: 2018-01-29, 18:11
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Suzuki vl1500 c90 Boulevard - Lokalizacja: Mielec Tarnobrzeg
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Czy te gumy między półki a choragiewki byly we wszystkich b3 ???
Mam katalog i żadnych gum tam nie ma.
Tez na nie czekam z abc PRL
Mam katalog i żadnych gum tam nie ma.
Tez na nie czekam z abc PRL
- czankete
- Posty: 1321
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
...zwróć uwagę, że wspornik błotnika jest skręcony 3 śrubami M6, natomiast 4 śruba z prawej strony zawieszenia służąca jednocześnie za mocowanie uchwytu tarczy kotwicznej hamulca ma gwint M8. Może więc masz brakującą śrubę tylko sugerujesz się rozmiarem trzech M6...
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
U mnie w katalogu również nie było...sylwekseat pisze: ↑2022-02-21, 09:11Czy te gumy między półki a choragiewki byly we wszystkich b3 ???
Mam katalog i żadnych gum tam nie ma.
Tez na nie czekam z abc PRL
Ale gdzieś na jakimś filmiku na YT zobaczyłem i wydawało się dobrą opcją
Korzystałem z tego schematu :
Przyjrzałem się i rzeczywiście jest tak jak mówisz .czankete pisze: ↑2022-02-21, 09:56
...zwróć uwagę, że wspornik błotnika jest skręcony 3 śrubami M6, natomiast 4 śruba z prawej strony zawieszenia służąca jednocześnie za mocowanie uchwytu tarczy kotwicznej hamulca ma gwint M8. Może więc masz brakującą śrubę tylko sugerujesz się rozmiarem trzech M6...
Korzystałem z tego schematu, ale tutaj tego nawet nie ma
Dzisiaj podczas wyciągania bębnów rzuciła mi się w oczy taka wada...
Felga pewnie po piaskowaniu miała wżery i farba tego nie pokryła .
Bardzo mi się to nie podoba i obręcz pójdzie chyba na straty, szukam nowej do malowania,
może jestem pedantyczny, ale taki mały szczegół zepsuje cały obraz motoru
W Trakcie renowacji B3.
- Jogurt
- Posty: 334
- Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
- GG: 0
- Moje maszyny: Tylko polskie.
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Ja juz sie nauczylem że jak daję obrecze z Wsk do malowania to daję 1-2 wiecej. Jak nie wżery to jaja przy centrowaniu potrafią wyjść.
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Ja nie pomyślałem o tym niestety, cóż trudno, ale trzeba coś z tym zrobić.
Znalazłem na OLX jakieś Chromowanie obręcze za 99 zł szt, ale coś mocno to śmierdzi ...
W Trakcie renowacji B3.
- jjaworskyy
- Posty: 2077
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Dzisiaj udało mi się kupić całe koło Za 5 Piwek
Od razu przystąpiłem do działania i przygotowałem do malowania.
Zobaczymy jak czasowo się wyrobię, może jeszcze do końca tygodnia uda się to podrzucić do malowania.
Czy obudowa lampy fabrycznie miała takie otwory ? Nie chcę specjalnie szukać nowej,
bo koszty już przekroczyły mój budżet, a jeszcze dużo do kupienia
Dzisiaj paczka z bębnami dotarła do polerowania
W przyszłym tygodniu będą już u mnie
Aaaaa i jeszcze, macie może kogoś kto sprzedaje amorki na tył ?
Może jakiś sklep który ma to w dobrej jakości ?
Od razu przystąpiłem do działania i przygotowałem do malowania.
Zobaczymy jak czasowo się wyrobię, może jeszcze do końca tygodnia uda się to podrzucić do malowania.
Czy obudowa lampy fabrycznie miała takie otwory ? Nie chcę specjalnie szukać nowej,
bo koszty już przekroczyły mój budżet, a jeszcze dużo do kupienia
Dzisiaj paczka z bębnami dotarła do polerowania
W przyszłym tygodniu będą już u mnie
Aaaaa i jeszcze, macie może kogoś kto sprzedaje amorki na tył ?
Może jakiś sklep który ma to w dobrej jakości ?
W Trakcie renowacji B3.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości