ok tarcze sprawdzę jak regulacja nic nie da...
dziś wymieniłem kondensator bo ten co kupiłem wcześniej okazał się do bani
jednak z pogardo dla tych kondensatorów nie udałem się do motoryzacyjnego tylko elektronika i nabyłem konda za 1.20zł na którym to WSK cyka za 1/6 kwoty
dziś sprawdziłem wał, tłok z cylindrem, o wał chyba jeszcze nie będę się bać luzy góra dół mają mniej niż 0.5mm więc do zimy pojeżdżę, choć już wydaje skokowe dźwięki, jednak jest problem bo luzy na boki są tak gigantyczne że korbowód może się oprzeć o te ciężarki po bokach...O tłoku powiem tyle ze jest chyba w dobrym stanie, jednak pierścienie mają luzy i dlatego tak dzwoni, cylinder ma próg wyczuwalny palcem... no nic, nie mam kasy, a tu jeszcze tragedii nie ma więc, tyle co mi, starczy... Może jak zobaczycie to powiecie coś więcej więc foto:
http://img87.imageshack.us/gal.php?g=tok1.jpg
Sama wymiana pierścieni może zapobiec ich brzęczeniu ??