Strona 1 z 4

WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-28, 18:36
autor: marcinex
przyszedł wreszcie czas żeby pokazać coś co staram się przywrócić do życia:) mam ogromny sentyment do tego modelu i gdyby nie to wogole bym się nie podejmował takiego wyzwania bo wiem ze wymaga ono dużo pracy i czasu... ale myślę ze się opłaci ;)

jest to (jak każdy z Was pewnie już zauważył) WSK m06b3 ''garbata'' z '74 roku. niestety nie jest kompletna. ale nie mam problemu ze znalezieniem brakujących elementów i pomału je kompletuje. nie wiem czy jest w pełni oryginalna a na taka chciałbym ja zrobić wiec chciałbym prosić o pomoc i podpowiedz co i jak powinno być a co jest z innego modelu, z nowszego lub starszego. ;-)

Niestety nie posiadam do niej dokumentów ale szukam ramy z dowodem... wiedz jakby ktoś taka miał to jestem chętny :mrgreen:
Wsk stala podobno 20 lat w garazu pod jakimis workami po zbozu i dlatego taka zakurzona, to fotki zrobione zaraz po zakupie.
Nie byla na chodzie i juz rozebralem silnik. mam dwa nowe kartery ZMD nigdy nie zakladane, bez numeru silnika, jeszcze z czasow PRL-u:) oryginalny kartek byl pekniety i ciekl olej. czy jak zaloze nowe to beda jakies problemu z rejestracja jesli nie ma wybitego numeru?

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-28, 18:42
autor: 1angel
Problemów z rejestracją nie będzie silnik to częśc zamienna , po wyczyszczeniu sprawdź czy konieczne jest lakierowanie ponowne , czasem kurz i cały ten syf potrafi dobrze zabezpieczy przed rdzą :) Ogólnie nie widzę niczego co było by nie oryginalne .

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-28, 19:01
autor: marcinex
Już wyczyszczona i niestety błotniki będą musiały być malowane, spod zbiornika paliwa i miejscami rama również do malowania pójdzie. Szkoda bo zachowały się oryginalne szparunki na błotnikach:(
Obrazek

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-28, 19:11
autor: mateusz 46
wszystko wyglada na orginalne
a co do tego modelu też go lubie i 125 i 175 garbate sa piekne

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-28, 19:24
autor: 1angel
Nie ma co odwalać fuszerki , albo malowanie albo nie , inaczej będzie badziewnie wyglądać taka łaciata . Skoro elementy mają ogniska rdzy nie ma co oszczędzać tylko zbierać na lakier i wszystko na cacy wymalować , szparunki nie są takie trudne do zrobienia .

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-28, 19:31
autor: marcinex
tak jest, cala pojdzie do malowania.
Czy ten model byl tylko w czarnym kolorze? widzialem gdzies taka WSK pomalowana na czerwono a rama na czarno

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-28, 19:32
autor: Wężu
Czarna ew. były bordowo-kremowe i niebiesko-kremowe.

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-28, 19:36
autor: marcinex
niebiesko-kremowe?:) masz moze fotke jak to wygladalo?

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-28, 19:39
autor: Wężu

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-28, 19:45
autor: marcinex
ta b1 to kolesia od ktrego kupilem moja b3. z dokumentami ale wyrejestrowana. chcial 1000zl za nia, az wkoncu zaminil sie za vento front czyli przod od vento i zalozyl do golfa mk3:) fan VW tak jak ja hehe:D ale szkoda ten b1 bo byla kompletna i na chodzie:/ ja bym sie nie zaminial

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-28, 19:51
autor: 1angel
Kolorów garbusek pewnie by jeszcze jakichś znalazł m.in taki :
Obrazek

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-28, 20:03
autor: Chota
Twoja B3 nieźle sie zachowała @marcinex dobry material do odbudowy ,ale czy ta kierownica jest oryginalna ? :P

No i jak wszyscy wiedzą były jeszcze szaro-czerwone
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e56 ... 3e5d8.html

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-28, 20:10
autor: marcinex
to ostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba :) to z niebieskim zbiornikiem i kremowymi błotnikami.

a czy oryginalna ta kierownica to nie wiem, za bardzo w tym nie siedzę żeby to stwierdzić, dlatego proszę wszystkich tych którzy maja trochę o tym pojecie o pomoc:) roczki od sprzegla i hamulca sa zespolone z kierownica wiec chyba oryginalna, a moze wygiecie nie pasuje? nie wiem...

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-28, 20:19
autor: Tukan
Kierownica oryginał. Widzę, że logo na zbiorniku się pięknie zachowało, mógł byś zrobić parę jego zdjęć z jednej i drugiej strony? Z góry dzięki. ;)

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-28, 20:47
autor: marcinex
ok niedlugo wstawie zdjecia :-)

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-28, 20:59
autor: pawel15
Fajny materiał do odbudowy. Sam ostatnio kupiłem ramę do takie B3 na złomie(mam nadzieję, ze kiedyś się doczeka renowacji, bo najpierw robię, tzn. kompletuję B1). Kierownica jak najbardziej oryginalna.

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-29, 03:04
autor: marcinex
dsc03541.jpg
dsc03540.jpg
dsc03539m.jpg
dsc03536a.jpg
dsc03534s.jpg
Obrazek
dsc03533h.jpg
dsc03531.jpg
Obrazek
Obrazek Obrazek
zdjęcia o które prosił Tukan :-)

mam pytanie, mianowicie czy ten zbiornik posiadał gumy po bokach?

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-29, 08:57
autor: Anzel
Niech Cie ręka boska broni to ponownie lakierowac :|

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-29, 10:01
autor: jarek
Tak jest zgadzam się z Anzelem, tych blach niema co lakierować !!! jak tak bardzo chcesz położyć nowy lakier to kup sobie inne, na allegro taki zestaw blach do lakierowania zamknął by się w granicach 40-50 zl
Szkoda zdzierać tego lakieru, bo takie oryginalne malowanie daje smaczek :-)

Re: WSK M06B3 '74 by marcinex

: 2009-11-29, 10:17
autor: wujcio
daj do lakiernika on zrobi CI zaprawkę do tego lakieru i podmaluje zardzewiałe miejsca, po wypolerowaniu nie będzie śladu po ubytkach :))