Strona 1 z 3

Moja nowa WSK

: 2010-01-13, 22:20
autor: Andrew1
Więc zafascynowały mnie WSK-i niedawno kupiłem WSK-e 125 i chciałbym ja wyremontować niestety znam tylko podstawy silnika i nie bardzo wiem jak się za to zabrać. Oto co planuje w niej zrobić: nowy łańcuch, wymienić przednia zębatkę na 13 zębów, kupić nowy łańcuszek sprzęgła, naprawić kopniak (umielił mi się w lato) i zrobić instalacje elektryczna (przód mam od mz) i nie bardzo wiem jak podłączyć instalacje do stacyjki zegary tez nie działają to na początek chciałbym abyście mi doradzili co jeszcze trzeba do kupić i ile miej więcej będzie to kosztowało wiem że to dla waz prościzna ale byłbym wdzięczny za odpowiedź :D

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-13, 22:30
autor: 1angel
Bez rozbiórki i oceny stanu poszczególnych części nic nie jest pewne . Jednak z doświadczenia wiem , że większość nabytych WSK przed eksploatacją należało by rozebrać i skontrolować chociaż by dla pewności . Tak że śrubokręt i klucze w rękę i do roboty . Co do podłączeń stacyjki sprawdź jaki model WSK posiadasz wtedy wg. odpowiedniego schematu wszystko po podłączasz . Ile masz tych zegarów w WSK ? Jeśli chodzi o sam prędkościomierz to sprawdź ślimak i linkę jeśli się kręcą to pozostaje uszkodzony licznik .

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-13, 22:45
autor: Andrew1
Zegary mam 2 lepiej się przyjrzałem i ślimak się nie kręci więc tak mam przyspawana przednią zębatkę zapłon ustawiałem na jesieni i jak na razie problemów nie było sa lekkie luzy na wale ale w tym motorze to normalne :) lewej strony jeszcze nie rozbierałem a jeszcze tarcze sprzęgłowe i skrzynia są w bardzo dobrym stanie olej mi cieknie na z prawej strony tam gdzie zębatka

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-13, 22:49
autor: 1angel
Luzy na wale to nie jest normalne , sprawdź czy cylinder ma próg , a resztę sprawdzisz podczas rozbierania . Jakie dwa zegary , dwa prędkościomierze czy i obrotomierz ? A na to że licznik nie działa odpowiedź już masz uszkodzony ślimak .

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-13, 22:52
autor: Andrew1
2 zegary od mz prędkościomierz i obrotomierz ale obrotomierz to chyba się nie da podłączyć rozebrałem już wcześniej oglądał to mój kumpel powiedział że wszystko jest ok tylko są lekkie luzy na wale tarcze sprzęgłowe i skrzynia są b.dobrym stanie brakuje tylko uszczelek

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-13, 22:53
autor: Jarek_kam
Ma przód od MZ więc śmiem twierdzić ze to obrotomierz/stacyjka i prędkosciomierz.

Edit:
Wyprzedziłeś mnie :D

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-13, 22:55
autor: xradusx
Dawaj jakieś foto to wszystko się dowiesz jaki model co potrzebujesz itp

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-13, 23:01
autor: Andrew1
zrobię kilka zdjęć i wrzucę jutro a jeszcze mam 2 tłumiki od MZ wybebeszone były rozcięte ,przerobione że idą do góry mam zamiar wstawić zwykłe kolanko i tłumik

Edit:
http://wbieniec.kis.p.lodz.pl/moto/pm/w ... b3_gil.jpg Nie miałem czasu robić zdjęć to wrzucę to moja wsk jest prawie identyczna (trochę bardziej okrojona) ale silniki rama identyko

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-15, 21:11
autor: Tukan
Nie pisz posta pod postem, używaj opcji "Edytuj".

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-15, 21:36
autor: Jarek_kam
Zrób zdjęcia bo nie może być identyczna skoro masz przód i zegary od MZ :)

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-15, 23:24
autor: Andrew1
http://zapodaj.net/be2781272787.jpg.html
tak wygląda dzisiaj szybko zrobiłem telefonem zdjęte są boczki i filtr jutro zrobię zdjęcie zegarów i silnika dokładniej

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-15, 23:31
autor: Wężu
O ku*wa... tylko tyle mogę powiedzieć. Nie wiem, czy coś z niej zrobisz. Rama nie była cięta ani spawana? Co to za mix? To nie jest przypadkiem przód od CZ? Ktoś chyba chciał z niej zrobić Jawę 350...

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-15, 23:38
autor: 175mirek
Andrew1 pisze: Edit:
http://wbieniec.kis.p.lodz.pl/moto/pm/w ... b3_gil.jpg Nie miałem czasu robić zdjęć to wrzucę to moja wsk jest prawie identyczna (trochę bardziej okrojona) ale silniki rama identyko
Nie wiem jak Ty ale ja to w niej nie widzę nic podobnego ze zdjęcia prospektowego tego Gila...może jedynie błotnik przedni.

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-15, 23:42
autor: Andrew1
Nie po prostu koleś lubił wiejski tuning a ja wole oryginalniejsze rzeczy na razie chce się zająć silnikiem a potem wyglądem


edit:
Mój kumpel ma do sprzedania ramę ale bez lampy itp to na razie chciałem tą wyremontować

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-16, 00:10
autor: Szczepan
No cóż masz dużo do roboty.Jak nic nie było cięte itp. to warto i czy ma kwitki bo inaczej to sie nie bardzo bedzie opłacać.Wywal tą owieke(tiger ;D?)
i z tłumi zrób odrazu będzie lepiej bo teraz to wieś jest...

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-16, 00:24
autor: sismon
ale przecinak, ma dwie rury wydechowe ale pewnie dymi sie tylko z jednej , ja tak miałem jak kupiłem keidyś WT

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-16, 13:08
autor: Andrew1
a co z silnikiem co wymienić na początek? kolanko jum mam od kos-a tłumik tez taki czarny a nie wiem skąd wziąć ślimak do zegarów

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-16, 13:24
autor: Szczepan
Zalęzy co chcesz i ile masz funduszy na sam początek wystarczą łożyska i simmeringi.Zacznij od rozebrania zapłonu ale będzie ci potrzebny ściągacz.Spuść cały olej z silnika i odkręć kape sprzęgła...

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-16, 14:35
autor: Jarek_kam
Napisz na gg: 7468510 i pytaj ;) Chętnie pomoge.

Re: Moja nowa WSK

: 2010-01-16, 20:10
autor: Andrew1
To tak mam jak na razie ok 200 zł a z zapłonem to jak zaznaczyć żebym potem nie musiał się bawić z ustawianiem a i łożyska to od wału tak?