Strona 1 z 1

Akcja reaktywacja WSK m06B3 1972

: 2010-09-12, 20:00
autor: Marek.K
Witam. Mam na imię Marek i mieskzam w Windzie niedaleko Kętrzyna. Posiadam jak na razie 8 rometów, 1 pucha i jedną WSK którą mam zamiar odnowić, ale dopiero wiosną ponieważ na zimę nie mam miejsca gdzie si z nią rozłożyć. Jest to model z 1972r kupiony za 98 zł i dwa koła od komara :D. Wczoraj przywiozłem przez pole ciągnikiem. Silnik po remoncie ma nowy alumionwy cylinder niestety chiński ;/ ale gdzies u pewnego znajomego powinien być cylek zmd.
Do orginał z tego co podpowiedział mi kolega potrzebuję:
-zasuwki stacyjki
-akumulatora
-paska akumulatora
-boczków metalowych
-bak jest i nioedługo zmieniam
-tłumik
-linki gazu.
-rączki prawej
-chyba prostownika selenowego ;/
-zaworka
-blokady siedzenia i kierownicy
A teraz musze zrobić jeszcze elektrykę jakoś bo wszystko jest zrobione z prądnicy a chcę aby było na akumulator Stop, klakson i pozycyjne z podświetleniem :D
Jak wiecie mzoę coś mozę być nieorginalnego to piszcie.
Fotki

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek zadowolony własciciel :D.

Re: WSK 125 m06 b3 1972

: 2010-09-12, 20:33
autor: mateusz 46
no witam cie marku
wsk jest dobrym materiałem do remontu :D sam własnie bede robił ten sam model i tez z 72'' :D
jeśli chodzi o czesci to wpadnij do mnie cos sie znajdzie i zaprezentój pozastałe motorki !!
aha chłopaki ten bak w chromie to juz dla mnie zarezerwowany jak cos :P

Re: WSK 125 m06 b3 1972

: 2010-09-13, 14:01
autor: Savier
Siemasz Marek. Przy motorku czeka Cię trochę pracy i cierpliwości, ale wierz mi, że motor się odwdzięczy ;). Podstawowe pytanie: czy są na ten motocykl dokumenty? Jeśli tak, to świetny zakup, jeśli nie to taki trochę średni, ale i tak trzyma poziom.

Pozdrawiam.

Re: WSK 125 m06 b3 1972

: 2010-09-13, 20:38
autor: mateusz 46
Savier z tego co wiem dokumentów nie ma jak narzie:/ ale marek juz szuka pewnie :P

Re: WSK 125 m06 b3 1972

: 2010-09-18, 19:56
autor: Marek.K
Wczoraj silnik odpalił ale niestety simering po stronie sprzęgła zaczął tak puszczać ze nie udało się już jej więcej odpali bo zalewało olejem. Wiec pomyślałem że niedługo garaż będzie wolny to będę mógł się rozłożyć z WSK i odremontować przez zimę. Zrobiłem jej parę fotek przed rozbiórką. Jeden problem mam na głowie, w jaki sposób założyć blokadę kierownicy jeżeli paru cm brakuje a osłona lagi już oparła się o zbiornik ?

Obrazek
Obrazek
aluminiowy cylinder produkcji chińskiej ;/ znam pewnego faceta któremu oddałem cylinder zmd z rdzą w srodku, jeżeli jeszcze go nie założył to odkupię mu za parę groszy :D.
Obrazek
peknięte mocowania ;/
Obrazek
Obrazek
a tu prezentuje się na czas obecny :D, instalację chyba całą uda mi się zdjąć.

Re: Akcja reaktywacja WSK m06B3 1972

: 2010-09-19, 19:02
autor: wujcio
musisz zbiornik cofnąć do tyłu -
popuszczasz śrubkę koło siedzenia i pociągasz zbiornik do tyłu powinno pomóc.
No chyba że coś miałeś kombinowane z ogranicznikami.
Wiem że u mnie po poskładaniu wszystkiego też lagi mi obijały o zbiornik cofnięcie pomogło :)

Re: Akcja reaktywacja WSK m06B3 1972

: 2010-09-19, 19:55
autor: pawel15
Amortyzatory tylne masz nieoryginalne. A co do obić lag, to jak motocykl wcześniej miał ktoś nieodpowiedni(ktoś, kto nie umiał go poskładać jak się należy i nie przejmował się tym, że poobija się motocykl) to w tym miejscu są wgniecenia.
P.S: Chciał byś się pozbyć chlapacza z tylnego błotnika? Bo jeżeli tak, to był bym chętny na niego :).

Re: Akcja reaktywacja WSK m06B3 1972

: 2010-09-19, 20:45
autor: Marek.K
jutro cofnę jeszcze ten zbiornik, dzięki za rady a ograniczniki jak wyglądają są one przyspawane czy co ?

Re: Akcja reaktywacja WSK m06B3 1972

: 2010-09-25, 18:53
autor: misiek125
Hehe , wszyscy cięci na te chlapacze , ja za swojego dałem kartery od fumki , ale nie żałuję , Marek rób rób :D może na wakacje wpadnę do Ciebie swoją garbi jak mi się ją uda do tego czasu skończyć i zarejestrować , pozdro