http://img46.imageshack.us/img46/150/pic0607.jpg
http://img40.imageshack.us/img40/7927/pic0608.jpg
http://img829.imageshack.us/img829/1609/pic0609.jpg
http://img695.imageshack.us/img695/6482/pic0610.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/7585/pic0611.jpg
http://img227.imageshack.us/img227/9228/pic0612l.jpg
http://img23.imageshack.us/img23/893/pic0613v.jpg
Jeśli można to powiedzcie mi co należy zmienić aby wrócić do oryginału
WSK 125 M06B3 z 1983
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2011-01-16, 20:39
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK b3
- Lokalizacja: Krzyżowice
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2011-01-08, 14:53
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 z 1983
Napewno nie pasuja błotniki => głebokie/kwadratowe, w 83r było przejście, amortyzatory => odkryte, osłona łancucha=> krótka, dekiel silnika lewy=> predom dazamet, i ten pokrowiec siedzienia troch przekombinowany
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 z 1983
Ja bym dopisał manetki, korek zbiornika, i zastanawia mnie prawa kapa silnika ale nie jestem pewien
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości