Strona 1 z 3
WSK 125
: 2011-02-26, 10:19
autor: Irek.S.
Witam!
Tą oto WSK nabyłem od
Kristy'ego (pozdrawiam

drogą zamiany za Komara.
Coż, WSK nieźle chodzi ale wizualnie do roboty . Ma lagi od BĄKa a bak chyba KOSa.
Kierownice i emblematy na bak kupiłem już.
Zostało kupić:
-klosz lampy tył
-pokrowiec
-spray szary
-klamke hamulca
-półksiężyc.
Reszte mam.
Zrobić
-instalke
-lakier: czarna rama, pomarańczowy bak i boczki, szare błotniki
-regulacje dokładną
-wymiana przewodu W/N
-wymiana kranu
-wymiana oleju w lagach
Lagi nie siedzą ale była dociśnięta pasami do przyczepki , a olej zgęstniał i sie przyssały ale to nie problem.

fota słaba dziś będą lepsze
To tyle. Pozdrawiam, piszcie ,komentujcie

Re: WSK 125
: 2011-02-26, 11:37
autor: adimen2007
Jak wstawisz lepsze zdjęcia do będziemy komentować.
Re: WSK 125
: 2011-02-26, 12:54
autor: sopi220
no.to wyszło nie wyraźnie.oczywiście zdejmiesz te dodatkowe teleskopy z tyłu?z którego roku jest maszyna?
Re: WSK 125
: 2011-02-26, 18:47
autor: Irek.S.
1973. Chyba

Teleskopy zdjęte, kiera też idzie do wymiany.

Ogólnie fajnie chodzi , musze jedną dziurke w tłumiku zaspawać, zamacować wkładke i doregulować

Re: WSK 125
: 2011-02-26, 20:39
autor: adimen2007
Fuszerka z tymi malowanymi szprejem felgi, co nie.
Re: WSK 125
: 2011-02-26, 20:42
autor: Fuga
a te podwójne amortyzatory z tyłu od razu bym je zdjął
Re: WSK 125
: 2011-02-26, 20:45
autor: Irek.S.
Już zdjęte

Jutro lagi postaram sie zrobić.
A kierownica od Komara podejdzie? Bo ta ohydna...
Re: WSK 125
: 2011-02-27, 12:38
autor: wafelson
To jest kierowaja od bąka/dudka?
Re: WSK 125
: 2011-02-27, 13:07
autor: wujcio
stawiał bym na motorynkę ;p
Re: WSK 125
: 2011-02-27, 13:22
autor: adimen2007
Też mi się wydaje, że od motorynki. W sumie prawie wszystkie Bąki/Dudki miały dodatkową poprzeczkę/wspornik. Znalazłem jednego Dudka który nie ma poprzeczki a wygląda na 100% oryginał (oprócz poprzeczki). Nie wiem dlaczego. Jakby co to mogę fotki zapodać.
Re: WSK 125
: 2011-02-27, 13:35
autor: Savier
Późniejsze dudki miały kierownicę niższą, szerszą i bez poprzeczki. Stoi teraz taki na allegro.
Ja nie pchałbym się w maszynę, która nie ma papierów i do tego potrzeba sporego nakładu pracy, i kasy, żeby ją ogarnąć. W każdym bądź razie życzę Ci remontu z głową!
Re: WSK 125
: 2011-02-27, 13:47
autor: wujcio
Motor idealny na dawce ma sporo fajnych rzeczy: przód sportowy (trochę zjechany), płytkie błotniki, uchwyty lampy...
Re: WSK 125
: 2011-02-27, 18:43
autor: Irek.S.
Będzie zrobiona , Silnik zdrowy, rama i koła też, lakier i instalacje sie zrobi fajna będzie
Dziś lagi rozruszałem

I jak? Lepiej ?
Re: WSK 125
: 2011-02-27, 19:00
autor: xradusx
O to ta co felgi były z podwórkiem pomalowane

No pracy jest trochę zmienisz kierę i tłumik trochę odswierzysz i będzie ok
Re: WSK 125
: 2011-02-27, 19:10
autor: adimen2007
xradusx pisze:O to ta co felgi były z podwórkiem pomalowane
Tak to ta

Re: WSK 125
: 2011-02-27, 19:14
autor: Irek.S.
No tak to ta
Tłumik raczej zostanie w dobrym stanie jest tylko małą dziurkę zaspawam, ciekawy dźwięk jest na nim .
Kierownica oczywiście będzie wymieniona, pokrowiec też no i lakier

Na jaki kolor ją pomalować? Czekam na propozycje

Re: WSK 125
: 2011-02-27, 19:25
autor: adimen2007
Irek.S. pisze:1973. Chyba
Po czym to wnioskujesz? Chcesz do oryginału przywrócić?
Re: WSK 125
: 2011-02-27, 19:27
autor: Irek.S.
Po tabliczce

Nie pamiętam dokładnie.
Myślałem nad takim malowaniem jak w GIL-ach niektórych- całość pomarańczowa tylko błotniki szare. Dobrze będzie?
Re: WSK 125
: 2011-02-27, 19:31
autor: adimen2007
Jeżeli zrobisz to jak należy to musi być dobrze. Chyba, że pójdziesz w ślady wcześniejszego właściciela Twojej WSK-i to nie bardzo.
Re: WSK 125
: 2011-02-27, 19:42
autor: xradusx
czerń z 4 powłokami klaru
