Strona 7 z 7
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
: 2013-09-15, 12:28
autor: andy2004f
Zaczyna mnie wk@rwiać bilans pradu w motocyklu. Po dluzszej jeździe, szczegolnie przez miasto, kiedy zapala sie czerwone, wiadomo hamulec, odpuszcza sie gaz, obroty spadają podczas gdy swieci sie wszystko co możliwe. Efekt wiadomy - gaśnie.
Czym sobie zaradzić?
Zapłon CDI.
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
: 2013-09-15, 14:23
autor: Alien
zubr9471 pisze:Spróbuj założyć sprawniejszy prostownik.
Z pustego i Salomon nie naleje. Też jakiś czas temu chciałem dowieść, że na oryginalnej instalacji w perfekcyjnym stanie da się jeździć. Da się, ale nie w mieście.
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
: 2013-09-15, 15:56
autor: krzysiek127
Zapewne macie racje. Ja jeżdze bardzo niedzielnie, nastepny wypad mam w pazdzierniku.
Ponieważ mam na połce nowy prostownik, dam mu szanse sie wykazac. Do tego dam w pelni naladowany akumulator i zobaczymy na ile to starczy...
Druga sprawa to jazda przez cale miasto bez migaczy. Oproszepanstwa..Namachalem się jak głupi, a i tak nawet autobus wymuszał pierwszeństwo. Alien u Ciebie te kierunki widoczne dla odbiorcy?
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
: 2013-09-15, 16:08
autor: Alien
Myślę, że nieźle - są większe niż ma większość japońców. Nie miałem jeszcze sytuacji żeby ktoś mnie nie zauważył. Także kierunki to gigantyczny plus dla bezpieczeństwa i wygody. Ale jak zatrzymasz się na skrzyżowaniu, z włączonym migaczem i wciśniętym pedałem hamulca to Twoja prądnica wyzionie ducha
Machanie ręką ma to do siebie że jest widoczne, ale trwa zaledwie kilka sekund bo później łapiesz kierownice. To tak jakby włączyć kierunkowskaz na 2 sekundy tuż przed wykonaniem manewru a później go wyłączyć i skręcić...sam sobie dopowiedz resztę
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
: 2013-09-16, 12:02
autor: Mateusz WSK
Mi 175 zdychała na mieście hamując tyłem, starałem się przeważnie hamować przodem z tego względu. Na trasie/na wsi idzie jechać na ori prądnicy
![:P](./images/smilies/tongue.gif)
. No i oczywiście to machanie rękami niezbyt wygodne jest
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
: 2013-09-16, 12:51
autor: Muciek
Założył byś CDI zasilane z transformatora podpiętego do uzwojenia świateł i zyskujesz od razu 3A + do ładowania bo tyle "bierze" oryginalny zapłon w 175
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
: 2013-09-16, 12:54
autor: Savier
Brak stopu nie jest bezpieczny... Ja zawsze staram się hamować obydwoma.
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
: 2013-09-16, 20:36
autor: Alien
Savier pisze:Brak stopu nie jest bezpieczny... Ja zawsze staram się hamować obydwoma.
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dobrze gada, ja hamuje głównie przodem bo jest on skuteczniejszym hamulcem. Ale zawsze dociskam nożny pedał żeby dać sygnał z tyłu żeby nikt mi nie zaparkował Lanosem w lampę z telewizorkiem
Widzę, że każdy gada o czym innym. Powtórzę raz jeszcze - jak nie jeździsz w mieście lub w trasy nocą to ori urobi. W innym wypadku każda wyprawa będzie 'przygodą'. Ja po tym jak spaliłem royala i miałem przejściowa wersje CDI z ori wirnikiem to zawsze miałem full atrakcji wracając do domu, zazwyczaj było już po północy. Trzeba było się zawsze sprytnie przykleić do jakiegoś TiRa który nie cisnął wiecej niż 80km/h bo żarówka 40W na niedoładowanym aku praktycznie nie oświetlała drogi. Nie polecam nikomu
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
: 2013-09-30, 20:42
autor: oskarmokwa
Prezesie podaj numer ramy
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
bo chcę porównać ze swoim numerem
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)