Strona 7 z 7

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

: 2013-09-15, 12:28
autor: andy2004f
Zaczyna mnie wk@rwiać bilans pradu w motocyklu. Po dluzszej jeździe, szczegolnie przez miasto, kiedy zapala sie czerwone, wiadomo hamulec, odpuszcza sie gaz, obroty spadają podczas gdy swieci sie wszystko co możliwe. Efekt wiadomy - gaśnie.
Czym sobie zaradzić?
Zapłon CDI.

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

: 2013-09-15, 14:23
autor: Alien
zubr9471 pisze:Spróbuj założyć sprawniejszy prostownik.
Z pustego i Salomon nie naleje. Też jakiś czas temu chciałem dowieść, że na oryginalnej instalacji w perfekcyjnym stanie da się jeździć. Da się, ale nie w mieście.

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

: 2013-09-15, 15:56
autor: krzysiek127
Zapewne macie racje. Ja jeżdze bardzo niedzielnie, nastepny wypad mam w pazdzierniku.
Ponieważ mam na połce nowy prostownik, dam mu szanse sie wykazac. Do tego dam w pelni naladowany akumulator i zobaczymy na ile to starczy...

Druga sprawa to jazda przez cale miasto bez migaczy. Oproszepanstwa..Namachalem się jak głupi, a i tak nawet autobus wymuszał pierwszeństwo. Alien u Ciebie te kierunki widoczne dla odbiorcy?

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

: 2013-09-15, 16:08
autor: Alien
Myślę, że nieźle - są większe niż ma większość japońców. Nie miałem jeszcze sytuacji żeby ktoś mnie nie zauważył. Także kierunki to gigantyczny plus dla bezpieczeństwa i wygody. Ale jak zatrzymasz się na skrzyżowaniu, z włączonym migaczem i wciśniętym pedałem hamulca to Twoja prądnica wyzionie ducha :)

Machanie ręką ma to do siebie że jest widoczne, ale trwa zaledwie kilka sekund bo później łapiesz kierownice. To tak jakby włączyć kierunkowskaz na 2 sekundy tuż przed wykonaniem manewru a później go wyłączyć i skręcić...sam sobie dopowiedz resztę :)

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

: 2013-09-16, 12:02
autor: Mateusz WSK
Mi 175 zdychała na mieście hamując tyłem, starałem się przeważnie hamować przodem z tego względu. Na trasie/na wsi idzie jechać na ori prądnicy :P. No i oczywiście to machanie rękami niezbyt wygodne jest :)

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

: 2013-09-16, 12:51
autor: Muciek
Założył byś CDI zasilane z transformatora podpiętego do uzwojenia świateł i zyskujesz od razu 3A + do ładowania bo tyle "bierze" oryginalny zapłon w 175 ;)

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

: 2013-09-16, 12:54
autor: Savier
Brak stopu nie jest bezpieczny... Ja zawsze staram się hamować obydwoma. ;-)

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

: 2013-09-16, 20:36
autor: Alien
Savier pisze:Brak stopu nie jest bezpieczny... Ja zawsze staram się hamować obydwoma. ;-)
Dobrze gada, ja hamuje głównie przodem bo jest on skuteczniejszym hamulcem. Ale zawsze dociskam nożny pedał żeby dać sygnał z tyłu żeby nikt mi nie zaparkował Lanosem w lampę z telewizorkiem :)

Widzę, że każdy gada o czym innym. Powtórzę raz jeszcze - jak nie jeździsz w mieście lub w trasy nocą to ori urobi. W innym wypadku każda wyprawa będzie 'przygodą'. Ja po tym jak spaliłem royala i miałem przejściowa wersje CDI z ori wirnikiem to zawsze miałem full atrakcji wracając do domu, zazwyczaj było już po północy. Trzeba było się zawsze sprytnie przykleić do jakiegoś TiRa który nie cisnął wiecej niż 80km/h bo żarówka 40W na niedoładowanym aku praktycznie nie oświetlała drogi. Nie polecam nikomu ;-)

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

: 2013-09-30, 20:42
autor: oskarmokwa
Prezesie podaj numer ramy ;) bo chcę porównać ze swoim numerem ;)