Mój temat trochę spadł, ale to nie znaczy że nic nie robię
Od czasu ostatniego wpisu sporo się zmieniło, m.in.:
-rama wraz z wszystkimi czarnymi elementami oraz błotniki i osłona łańcucha poszły w proszek
-naprawiony został jeden z karterów, zrobiony szlif cylindra na R2 oraz zakupiłem nowy wał tajwański i wałek pośredni 16z
-zakończyłem renowację kół
-sztyca przerobiona pod łożysko stożkowe
Teraz czekają mnie ocynki, elementy mam już wstępnie przygotowane. Niestety na wielu wżery po korozji były na tyle głębokie, że zdecydowałem się zastąpić je współczesnymi zamiennikami (np. sprężyny rozpieraków, podnóżki pasażera). Ośka koła przód ma uszkodzony gwint, więc ja też będę kupował współczesną. Znacie jakąś godną polecenia galwanizernię w okolicach Kalisza lub Wrocławia, gdzie mi to ładnie ocynkują? Przeglądałem odpowiednie tematy, ale mało tam konkretów.
Następne pytanie dotyczy baku, boczków i lampy. Nie malowałem ich proszkowo, gdyż chce je pomalować na mokro. Ile mniej więcej mogą mi za to krzyknąć wraz z piaskowaniem? Elementy generalnie w ładnym stanie, tylko w lampie 3 otwory zrobione przez pierwszego właściciela są do zaspawania. Elementy widoczne w pierwszym poście. Chciałbym poznać Waszą opinię ile to może kosztować, żeby mieć jakiś punkt odniesienia gdy będę szukał lakiernika. A może znacie kogoś godnego polecenia w okolicach Kalisza lub Wro?
Pozdro i fota kółek na koniec