Grześ i jego WSK M21 W2
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2008-07-11, 22:44
- Lokalizacja: Złocieniec (zachodniopomorskie)
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
A wiec maszynke składam w zachodniopomorskim dokładnie miasto Złocieniec. Do stcyjki podłaczylem sie troszke inaczej jak to jest zrobione bo nigdzie nie mogłem dostać takich wejść do stacyjki a wiec pomyslałem sobie ze czemu nie moze być z takiej kostki elektrycznej takie co sie rozcina wiecie cos takiego http://www.pkim.org/files/pavo/zlaczki/kostka.jpg" target="_blank odpowiednia wielkosc i działa jak trzeba nie które mam jeszcze ok wiec wszytkich na kostke nie robilem pozdrawiam.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2008-07-11, 22:44
- Lokalizacja: Złocieniec (zachodniopomorskie)
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
A mam pytanko bebny od kół to czysciles szczotka czy polerowaleś? ja aktualnie pracuje polerójąc aluminium wiec kilka czesci juz wypolerwowalem np: raczki uchwyt od ssania ale silnika nie chce polerwoac na poczatku ładnie wyglada ale puzniej jak sie utlenie nie jest za ciekawie. wczoraj odebralem siedzenie od tapicera i jestem zadowolony chlop sie postarał
. A mogł bys napisac ile zapłaciles za chomowanie i co chromowales? ewentualnie podesłał bym do ciebie czesci z kasą i tez bym musiał zucić chrom na kilka zeczy. i gdzie kolego dostaleś nowy wydech bo tutaj nigdzie nie moge dostac. 


-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2008-07-11, 22:44
- Lokalizacja: Złocieniec (zachodniopomorskie)
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
Obecnie pracuje tutaj http://www.auto-stodola.com.pl/index2.htm" target="_blank i dlatego postanowilem odrestaurować fumcie
mam dostep do piaskarki moge szkilekowac wiec wszystkie alumunium jest wyszkielkowane z silnikiem mialem mały problem gdy jechalem spadł mi lancuchi niestety zawinoł sie w koło przedniej zebatki niestety pękł ale wszytko jest pospawane nic nie cieknie prawie nie ma sladu.Najgorsze malowanie silnik to pikuś.

-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2008-07-11, 22:44
- Lokalizacja: Złocieniec (zachodniopomorskie)
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
Myslałem ostatnio nad podłaczeniem obrotomierza co wy o tym myslicie? macie jakies propozycje jak to podlaczyc? i od czego zalozyc?
- grzes997
- Posty: 45
- Rejestracja: 2008-06-13, 06:53
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
Alien- elektryka mam już rozciągniętą ale stacyjka jeszcze jest nie podłączona a u mnie stacyjka ma końcówki na śrubki a kabelki były powciskane na konektorki i tak też to będę łączyć.
Dynamix ja mam jedna kostkę w okolicach puszki filtra powietrza a do stacyjki kabelki są podłączone bezpośrednio albo na śrubki albo na konektorki wsuwane.
Jakiś czas temu pobrałem z podanych na tym forum adresów dokumentacje o wuesce i tam też są schematy instalacji elektrycznej.
Wszystkie części aluminiowe były czyszczone miękką szczotką drucianą




(twarda robi rysy na aluminium) a po wyczyszczeniu, było wszystko lekko przepolerowanie filcem na wiertarce z pomocą zielonej pasty polerskiej, co do niklowania to poszły takie elementy jak kierownica uchwyty kierownicy i tłumika,kolanko tłumika, rączka z tyłu i dźwignia hamulca ceny jeszcze nie znam ale jak już będę wiedział co i za ile to napiszę i chętnie pomogę. Ten piękny tłumik znalazłem tu na forum w dziale kupie-sprzedam. Obrotomierz w WSK hmm piękna sprawa choć chyba nie potrzebna po prostu nie ma gdzie zamontować licznika choć jest wyjście, ja to widzę tak żeby nie szpecić piękna można by zrobić obrotomierz z wyświetlaczem LED coś w formie linijki, diody można by wmontować w oryginalny licznik na całym obwodzie i myślę że ładnie by się to prezentowało a napęd można by pobrać z cewki zapłonowej najprościej by było kupić taki obrotomierz z malucha przerobić go elektronicznie żeby na każdy obrót wału podawał jeden impuls i tyle wyświetlał bo w oryginale jest tak że na jeden obrót wału w maluchu przypada dwa impulsy z cewki i układ elektroniczny to przelicza i podaje prawidłową wartość, duże diody zamienić na malutkie i ładnie wmontować na obwodzie licznika prędkościomierza w Wiesi, pomyśle troszkę nad tym i może coś takiego stworzę choć jest to bardzo prosty układ elektroniczny i można by go w całości zrobić samemu, jeszcze myślałem nad jakąś sygnalizacja o włączeniu zapłonu i świateł mamy w dzisiejszych czasach takie pole do popisu że można by się skusić na lekkie upiększenie i ułatwienie w eksploatacji naszych supernowych maszyn.
Dynamix ja mam jedna kostkę w okolicach puszki filtra powietrza a do stacyjki kabelki są podłączone bezpośrednio albo na śrubki albo na konektorki wsuwane.
Jakiś czas temu pobrałem z podanych na tym forum adresów dokumentacje o wuesce i tam też są schematy instalacji elektrycznej.
Wszystkie części aluminiowe były czyszczone miękką szczotką drucianą
(twarda robi rysy na aluminium) a po wyczyszczeniu, było wszystko lekko przepolerowanie filcem na wiertarce z pomocą zielonej pasty polerskiej, co do niklowania to poszły takie elementy jak kierownica uchwyty kierownicy i tłumika,kolanko tłumika, rączka z tyłu i dźwignia hamulca ceny jeszcze nie znam ale jak już będę wiedział co i za ile to napiszę i chętnie pomogę. Ten piękny tłumik znalazłem tu na forum w dziale kupie-sprzedam. Obrotomierz w WSK hmm piękna sprawa choć chyba nie potrzebna po prostu nie ma gdzie zamontować licznika choć jest wyjście, ja to widzę tak żeby nie szpecić piękna można by zrobić obrotomierz z wyświetlaczem LED coś w formie linijki, diody można by wmontować w oryginalny licznik na całym obwodzie i myślę że ładnie by się to prezentowało a napęd można by pobrać z cewki zapłonowej najprościej by było kupić taki obrotomierz z malucha przerobić go elektronicznie żeby na każdy obrót wału podawał jeden impuls i tyle wyświetlał bo w oryginale jest tak że na jeden obrót wału w maluchu przypada dwa impulsy z cewki i układ elektroniczny to przelicza i podaje prawidłową wartość, duże diody zamienić na malutkie i ładnie wmontować na obwodzie licznika prędkościomierza w Wiesi, pomyśle troszkę nad tym i może coś takiego stworzę choć jest to bardzo prosty układ elektroniczny i można by go w całości zrobić samemu, jeszcze myślałem nad jakąś sygnalizacja o włączeniu zapłonu i świateł mamy w dzisiejszych czasach takie pole do popisu że można by się skusić na lekkie upiększenie i ułatwienie w eksploatacji naszych supernowych maszyn.
Ostatnio zmieniony 2012-05-03, 21:58 przez grzes997, łącznie zmieniany 1 raz.
- grzes997
- Posty: 45
- Rejestracja: 2008-06-13, 06:53
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
I kolejny dzionek z Wiesią


Jetem załamany gość który miał mi chromy robić rozchorował sie i to dość powarznie i chyba mi zostanie kupić nowe elementy albo wysłać do gościa z allegro który robi takie żęczy i bierze 20 zł za 1 dm2
Jetem załamany gość który miał mi chromy robić rozchorował sie i to dość powarznie i chyba mi zostanie kupić nowe elementy albo wysłać do gościa z allegro który robi takie żęczy i bierze 20 zł za 1 dm2
Ostatnio zmieniony 2012-05-03, 21:59 przez grzes997, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2008-07-11, 22:44
- Lokalizacja: Złocieniec (zachodniopomorskie)
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
elektryka jest prosta to fakt z tym obrotomierzem tez super pomyslane ja mam inna lampe jak twoja jeszcze ten starszy model z chromami no faktycznie nie udało ci sie ja te chromy mam nie najgorsze wiec narazie zostawie
tłumik tak spojzalem ladnie wypoleruje i tez narazie moze byc a nie miał bys moze gdzies na starych gratach tej obejmy co łączy kolanko z tłumikiem?

- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
Przyznam że ciekawy jestem jaki będzie efekt - szczególnie jeśli chodzi o kolanko i kierownice. Co do ostatnich zdjęć to widać ze już wyłania sie piękny motocyklco do niklowania to poszły takie elementy jak kierownica uchwyty kierownicy i tłumika,kolanko tłumika, rączka z tyłu i dźwignia hamulca

Odnośnie elektryki..pytałem bo osobiście nigdzie nie znalazłem schematu podłączenia instalacji 'czwórki' ze stacyjką od 125 - a taki właśnie zestaw mają Wiesie z '72 (m in. moja :-> ) . Pozdrawiam..
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
kolega ma też taką 175-tke też z 72r. no i to jest właśnie troche problem, że w tych WSKach są stacyjki takie jak w 125 a nie ma schematów. na Twoim miejscu nic bym nie kombinował z obrotomierzem, ponieważ ta WSK będzie piękna i według mnie troche by to zeszpeciło
.
szkoda że nie masz oryginalnych oponek, według mnie ładniej by wyglądała
. a te D-40 wyglądają naprawde fajnie. jeżeli masz pieniądze to pochromuj te reszte części, szkoda że Ci ten gościu zachorował
pozdr.

szkoda że nie masz oryginalnych oponek, według mnie ładniej by wyglądała


pozdr.
- grzes997
- Posty: 45
- Rejestracja: 2008-06-13, 06:53
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
Nie wiem czy kolorystycznie w fabryce robili kabelki we wszystkic wskach tak samo mam porobione fotki lampy od środka z połączeniami kabli do stacyjki i jestem w stanie narysować schemat mojej Wiesi i jak znajde jutro trochę czasu to coś wykombinuję i narysuję a na dzień dobry zapodam środek lampy z połączeniami/


Ostatnio zmieniony 2012-05-03, 22:00 przez grzes997, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2008-07-11, 22:44
- Lokalizacja: Złocieniec (zachodniopomorskie)
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
Kurcze dzisiaj zostalem spłukany z kasy jak narazie mała przerwa z moja małą niestety
ale postaram sie jak najszybciej podratowac budrzet
Ja mam orginalne oponki ogulnie ta moja to koledzy mowia ze wyjatkowa jeszcze przed remontem z ojcem lecialem chyba 130 bo licznik jest do 120 a bylo wiecej
Chlopaki mam pytanko nie macie moze łozyska igielkowego na walek zdawczy?


Ja mam orginalne oponki ogulnie ta moja to koledzy mowia ze wyjatkowa jeszcze przed remontem z ojcem lecialem chyba 130 bo licznik jest do 120 a bylo wiecej

- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
hehe fajne rękawiczki
, jak doktorek sie obchodzisz z WSKą

nie wiem czy kolega ma takie same kolorki, bo monitor mam zwalony i zielonkawy obraz jest a inne kolory widać
przydało by Ci sie te styki i końcówki kabli powyczyszczać bo zaśniedziałe widać są




nie wiem czy kolega ma takie same kolorki, bo monitor mam zwalony i zielonkawy obraz jest a inne kolory widać

przydało by Ci sie te styki i końcówki kabli powyczyszczać bo zaśniedziałe widać są


- grzes997
- Posty: 45
- Rejestracja: 2008-06-13, 06:53
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
He he Mateusz te fotki pochadzą jeszcze z przed rozłorzeniem Wiesi na czynniki pierwsze a dzis postaram się narysować schemat połączeń stacyjki a wszystkie konektorki będą u mnie wymienione na nowe żeby nie było niespodzianek.
- grzes997
- Posty: 45
- Rejestracja: 2008-06-13, 06:53
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
Tak jak obiecalem podam połączenia w mojej Wiesi na podstawie schematu M21W2 ze zmianami w starym typie stacyjki na rysunku są podane wyprowadzenia w starych typach stacyjek i jeśłi ktoś będzie miał problem to moge opisać dokładniej gdzie jaki kabel idzie.


Ostatnio zmieniony 2012-05-03, 22:04 przez grzes997, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2008-07-11, 22:44
- Lokalizacja: Złocieniec (zachodniopomorskie)
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
ja wiem ze jeszcze forki z przed remontu a ksiazeczke to ja oczywiscie mam wiec schematu nie potrzebuje moze komus innemu sie przyda
ale dzieki wielkie za checi. Pozdrawiam i zycze milej zabawy Mateusz

- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
Obawiam sie ze takiego schematu nie znajdziesza ksiazeczke to ja oczywiscie mam wiec schematu nie potrzebuje


PS. ja z niecierpliwością czekam na fotki niklowanej kiery i kolanka - tak mnie to zaciekawiło że aż sie wstrzymałem z oddaniem do galwanizacji swoich gratów

- grzes997
- Posty: 45
- Rejestracja: 2008-06-13, 06:53
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
Znalazłem w Katowicach zakład galwanizatorski biorą 20 zł za dm2 jak znajdę jutro czas to zawiozę im te moje elementy i dowiem się jaka będzie cena ostateczna. Dziś moja Wiesia już świeciła światełkami i wszystko jest ok tak jak powinno być a jest to wszystko podłączone tak jak na schemacie który już załączyłem wcześniej, oznaczenia które dopisałem na schemacie odpowiadaja oznaczeniom na starych stacyjkach która też tam jest narysowana i jak tak połączycie swoje instalacje to napewno będzie świecić trąbić i dawać iskre na świece.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2008-07-11, 22:44
- Lokalizacja: Złocieniec (zachodniopomorskie)
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
A wlasnie ze mam wszytko od mojej małej ta ksiazeczke serwisową wszytsko tam jest przy skladaniu napewno sie przyda, mam wszytkie papiery nawet paragon zakupu
moj tato zachował wszytko 




- WSKarz
- Posty: 185
- Rejestracja: 2007-11-05, 17:09
- GG: 960779
- Lokalizacja: świdnica
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
Dynamix nie chciał byś tej faktury zakupu sprzedać?? Bardzo by sie przydała. ( no chyba że są tam uwzględnione numer ramy)
Jedzie wielki ociężały,brudny,stary traktor polami kopci,dymi
tah tah tah gdzie po mojej miedzy!!!!
tah tah tah gdzie po mojej miedzy!!!!
- grzes997
- Posty: 45
- Rejestracja: 2008-06-13, 06:53
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontaktowanie:
Re: Grześ i jego WSK M21 W2
Dziś Wiesia zagadała
nalałem troszkę paliwa do cylindra i za drugim kopnięciem odpaliła po wyłączeniu teraz zapala od kopa jestem w szoku że po tylu latach tak dobrze pali. Na tym się skończą moje prace czas na wypoczynek jadę odwiedzić nasze morze ale po powrocie załatwię sprawę niklowania bo tylko to mi zostało i poskładać do końca i jazda na nasze polskie drogi i może jakiś filmik zapodam na koniec
Pozdrawiam Wszystkich czytających piszących i na pewno będę tu zaglądał w czasie urlopu.


Pozdrawiam Wszystkich czytających piszących i na pewno będę tu zaglądał w czasie urlopu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości