WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
- rafm
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
SHL M11 - Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Dzięki za podpowiedź. Chyba znalazłem rozwiązanie problemu. Zastosuje dodatkowy łącznik pomiędzy uchem tłumika a uchwytem do konsoli około 3 cm. Będzie mało widoczny o dzięki temu połącze elementy bezkolizyjnie i hamulec nożny nie powinien już opierać się o tłumik. Kolanko zostawiłem stare ale odnowione. Nowego nie kupowałem bo na forum wyczytałem że jest wygięte tylko w jednej płaszczyźnie. Jak skręcę to wrzucę fotę z montażu.
Ps. Wejście kolanka w cylinder powinno mieć dodatkową uszczelkę czy jest ciasno pasowane i wystarczy montaż bez uszczelki ? W zestawie uszczelek nie miałem takiej do kolanka. Jak było nie pamiętam teraz.
Ps. Wejście kolanka w cylinder powinno mieć dodatkową uszczelkę czy jest ciasno pasowane i wystarczy montaż bez uszczelki ? W zestawie uszczelek nie miałem takiej do kolanka. Jak było nie pamiętam teraz.
Rafał M.
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 2015-09-24, 22:17
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilka Polskich sprzętów
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Jak już będziesz miał wszystko dobrze spasowane, to możesz lekko posmarować kolanko pastą do tłumików.
- kwadrat49
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-01-26, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK175 ,BMW 1200,SUZUKI KATANA 650,ETZ 251,SUZUKI GS650
- Lokalizacja: POLSKA ,BOCHNIA
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
A wiesz ze jest to calkiem mozliwe,tez mi stopka hamulca nie pasowala do tlumika I mialem poprawiac giecia ale odkupilem od jednego z forumowiczy inna w nowym ocynku I ta o dziwo pasowala jak by tam byla zawsze

Nawet nie wpadlem na to ze 3-ki I 4-ki mogly miec inne giecia a teraz to skojarzylem ,to by tlumaczylo cale zamieszanie.
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki - Lokalizacja: Jablonna
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
wystarczy porownac numery czesci w katalogach czesci zamiennych 125 vs 175
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728
- kwadrat49
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-01-26, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK175 ,BMW 1200,SUZUKI KATANA 650,ETZ 251,SUZUKI GS650
- Lokalizacja: POLSKA ,BOCHNIA
- Kontaktowanie:
Re: RE: Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Porównam ,z tym że dopiero przy świętach bo wtedy będę w domu to znajdę stara stopke . Jest też możliwość że stara była odksztalcona ,tak czy siak jedna ocierala o tłumik a druga jest ok.zubr9471 pisze:Jakbyś mógł porównać te gięcia to by było super
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 2017-11-20, 16:00 przez kwadrat49, łącznie zmieniany 1 raz.
- rafm
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
SHL M11 - Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Rafał M.
- DaViD
- Posty: 409
- Rejestracja: 2012-06-18, 21:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Lelek '76
WSK Dudek '76
WSK '71
WSK S1 '75
WSK S2 '75 - Lokalizacja: Opoczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Jest super, zmieniła się nie do poznania, teraz tylko szukać metalowych boczków, lampy przedniej, kierunkowskazów i może od kolegi Irena41 pokrowiec siedzenia z przetłoczeniami i będzie jak się patrzy!
Masz silnik 060?

Masz silnik 060?
- rafm
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
SHL M11 - Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
- Kontaktowanie:
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Jak byś szukał lampy zapraszam.
viewtopic.php?f=17&t=27484&p=643117#p643117
viewtopic.php?f=17&t=27484&p=643117#p643117
- rafm
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
SHL M11 - Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Będzie sukces lub porażka ???
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Rafał M.
- kwadrat49
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-01-26, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK175 ,BMW 1200,SUZUKI KATANA 650,ETZ 251,SUZUKI GS650
- Lokalizacja: POLSKA ,BOCHNIA
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Kawal dobrej roboty, juz jest sukces. Jeszcze tylko kierunki "banieczki" +klamka z mocowaniem na przelacznik ,paliwo do plena I jazda.... 

- man on the WSK
- Posty: 295
- Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
- Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983 - Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Ogólnie jest git, ale widać jedną rzecz, do której można się przyczepić - lagi ruchome przedniego zawieszenia wyglądają na pomalowane srebrzanką. Przy nowym tłumiku kiepsko to wygląda. Tu powinien być chrom.
- rafm
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
SHL M11 - Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
@man on the WSK - tak masz rację, lagi są proszkowo pomalowane na srebrno - za dużo uszkodzeń mechanicznych miały pod chrom. Ale mnie się podoba
. Nie dążyłem za wszelką cenę we wszystkim do 100 % wyglądu org. ale starałem się - koszty.

Rafał M.
- rafm
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
SHL M11 - Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Kobuzik nie odpalił. Próbowałem wszystkiego łącznie z samostartem - moje wnioski na dziś to słaba iskra - tak na 50% jest. Nie wiem gdzie szukać przyczyny ??? Kondensator nowy.
Ze stykami i przerwami chyba wszystko przerobiłem już.
Cewkę kupić i wymienić ???
Sukces Żony, bo wyprowadziłem WSK z salonu czyli mam prosto z salonu Kobuza

Rafał M.
- kwadrat49
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-01-26, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK175 ,BMW 1200,SUZUKI KATANA 650,ETZ 251,SUZUKI GS650
- Lokalizacja: POLSKA ,BOCHNIA
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
No w dzisiejszych czasach zdobyc KOBUZA prostro z salonu to rzadkoscrafm pisze: ↑2017-11-25, 17:02Kobuzik nie odpalił. Próbowałem wszystkiego łącznie z samostartem - moje wnioski na dziś to słaba iskra - tak na 50% jest. Nie wiem gdzie szukać przyczyny ??? Kondensator nowy.
Ze stykami i przerwami chyba wszystko przerobiłem już.
Cewkę kupić i wymienić ???
Sukces Żony, bo wyprowadziłem WSK z salonu czyli mam prosto z salonu Kobuza![]()

A tak na powaznie to zobacz czy nie jest zalany ,jezeli jest ok to mozesz jeszcze wstrzyknac troszeczke oleju do cylindra ,spowoduje to uszczelnienie I wzrost cisnienia . U mnie przy pierwszym odpaleniu to pomoglo ,tez nie chcial zaskoczyc.
- rafm
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
SHL M11 - Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
@kwadrat49 - "wstrzyknąłem troszeczkę oleju do cylindra" plus rozruch z samostartem - cisza - qurka wodna, mam za cienką iskrę chyba.
Zapłon ustawiony około 3 mm przed GMP, na przerywaczu kombinowałem już chyba wszystko od 0,1 do 0,6 mm, przerwa na świecy od 0,2 do 0,6 mm i to na 3 różnych sztukach i cisza.
Jak poprawić jakość/moc iskry ???
Zapłon ustawiony około 3 mm przed GMP, na przerywaczu kombinowałem już chyba wszystko od 0,1 do 0,6 mm, przerwa na świecy od 0,2 do 0,6 mm i to na 3 różnych sztukach i cisza.
Jak poprawić jakość/moc iskry ???
Rafał M.
- kwadrat49
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-01-26, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK175 ,BMW 1200,SUZUKI KATANA 650,ETZ 251,SUZUKI GS650
- Lokalizacja: POLSKA ,BOCHNIA
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
A zapłon masz standardowy ? Czy Cdi ? Jak standardowy to może podmien kondensator ewentualnie cewka pod bakiem . Co do Cdi to one mają wizualnie słabsza iskrę ale ładunek który zapala mieszankę jest mocny .
Moja za pierwszym razem też miała opory ale po odpaleniu już pali bez kłopotu. Jeszcze jedna sprawa ,czy połączenia cylinder/krociec /gaznik są szczelne ? Jeżeli jest nieszczelnosc to też może namieszać .
Moja za pierwszym razem też miała opory ale po odpaleniu już pali bez kłopotu. Jeszcze jedna sprawa ,czy połączenia cylinder/krociec /gaznik są szczelne ? Jeżeli jest nieszczelnosc to też może namieszać .
- rafm
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
SHL M11 - Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Zapłon tradycyjny z modyfikacją poprzednich właścicieli czyli paliła bez akumulatora i tak jest teraz też. Nic nie zmieniałem. Ma iskrę ale chyba za lichą. Cienka i niebieska bez szału
Rafał M.
- kwadrat49
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-01-26, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK175 ,BMW 1200,SUZUKI KATANA 650,ETZ 251,SUZUKI GS650
- Lokalizacja: POLSKA ,BOCHNIA
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Myślę że słaba iskra może być przez takie podpiecie , podepnij zapłon na szybko tak jak jest to w oryginalnym zaplonie bateryjnym i myślę że odpalisz . Ewentualnie CDI
i problem masz rozwiązany .
Pisz na pw jak coś to podpowiem ci jak to podpiąć ,ale to nie jest skaplikowane więc myślę że sobie poradzisz.
i problem masz rozwiązany .
Pisz na pw jak coś to podpowiem ci jak to podpiąć ,ale to nie jest skaplikowane więc myślę że sobie poradzisz.
- rafm
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
SHL M11 - Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Qurka wodna - podpiąłem akumulator 12 V 1,2 A od wiertarki
(z lenistwa nie chciało mi się wyciągać z innego mot.).
Iskra jest jak grzyb atomowy
, nie chcę budzić sąsiadów z rana - wstaną to będzie próba odpalenia.
Ps. Tylko jedno mnie zaniepokoiło jak łączyłem minus aku. z ramą to zaiskrzyło - nie wiem czy to normalka czy nie ???
Doczytałem że iskrzenie chyba normalka - bo jako ostatni łączyłem minus z ramą - powinienem odwrotnie zrobić, najpierw minus potem plus - jak się mylę to piszcie ....

Iskra jest jak grzyb atomowy

Ps. Tylko jedno mnie zaniepokoiło jak łączyłem minus aku. z ramą to zaiskrzyło - nie wiem czy to normalka czy nie ???
Doczytałem że iskrzenie chyba normalka - bo jako ostatni łączyłem minus z ramą - powinienem odwrotnie zrobić, najpierw minus potem plus - jak się mylę to piszcie ....

Rafał M.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości