Moja WSK DUDEK 76' ... Tomuś
: 2011-11-05, 11:34
Witam wszystkich
mam na imię Tomek i jestem z Jaworzna , woj. śląskie. Motocyklami WSK interesuję się od kilku a może i nawet kilkudziesięciu lat.W między czasie przez moje ręce przewinęło się wiele motocykli WSK min. S2 / S1 / Dudek /Kobuz itd , jednak ostatnie kilka lat poświęciłem współczesnym Japońskim motocyklom (ZR7 01r / ZX6R 06r / R6 07r ). Teraz po wypadku wracam do zdrowia i postanowiłem kupić i poskładać coś dla Siebie
i oto jest : Moja WSK Dudek.
HISTORIA ZAKUPU
Ostatnimi czasy założyłem w dziale " Kupie " temat dotyczący , chęci zakupu motocykla WSK z okolić Śląska i Małopolski. W krótkim czasie otrzymałem odpowiedź od użytkownika "Johnny" iż widział na ostatnim moto bazarze w Katowicach , WSK DUDEK . Nie mając żadnego punktu zaczepienia , postanowiłem przeglądnąć zdjęcia z Katowickiego Oldtimer moto bazaru.Na bodajże 147/150 zdjęć ujrzałem motocykl przeznaczony do stuntu na lawecie , a za nim kawałek kierownicy i oparcia mojej obecnej WSK
. Po wykonaniu kilkunastu prób odczytania niewyraźnego numeru telefonu przyklejonego na lawecie połączonego z wpisywaniem w google , udało się .. Potem już tylko telefon do pomocy drogowej i prośba o namiary na właściciela tych motocykli.
Zatem moja WSK DUDEK rocznik 1976r , została zakupiona 3.11.11r za kwotę 2000zł + 80zł transport.
(cena może i nie promocyjna ale myślę że było warto )
HISTORIA MOTOCYKLA
Motocykla należał do Pewnego Pana któremu podobno , podczas nocnego wędkowania skradziono z motocykla "Lampę przednią oraz stacyjkę " od tego czasu motocykl nie odpalany. Mam do niego numer telefonu .. będzie batalia o papiery które rzekomo ma. Sam jednak Dudka odkupiłem od Pewnego chłopaka który ma ww. Pomoc drogową i który wykonując kursy , pyta klientów czy nie wiedzą coś o jakiś starych motocyklach. Mój Dudek prawdopodobnie miał kilku właścicieli (min 2ch) gdyż numer rejestracyjny na tablicy nie pokrywa się z tym wymalowanym na błotniku.
MÓJ MODEL WSK DUDEK Z 76'
Jak widać na poniższych zdjęciach :
-Kierownica wysoka z poprzeczką
-Konsola z plastikowymi kubkami
-Osłona zarówno pod silnikiem jak i kolankiem
-Osłona łańcucha bez zawiniętego końca
-Nóżka boczna mocowana do stopki pasażera
-Lampa tylna w całości plastikowa
-Bak wąski z przykręcanymi emblematami
Motocykl wygląda na 100% oryginalny , wiadomo zaprawki robione pędzlem , urwana blokada kierownicy , wgnieciony zbiornik.. ale za to chromy błotników , kiery , osłon tłumika itp bardzo ładne , siedzenia idealne... przebieg 10 040 km i po stanie motocykla wygląda na oryginalny. Silnik nie odpala ze względu na brak stacyjki i aku.. ale tym się zajmę w najbliższym czasie . Ma piękną kompresje ( sprzęgło podobno przez kradzieżą zostało założone NOWE z epoki)
BRAKI:
-Lewy metalowy boczek
-Plastikowy dekielek stacyjki
-Odblaski czerwone tył
-Rurka wyciszająca tłumika
-Zaślepka sztycy zawieszenia przedniego
-Lusterko prawe GALMOT
CIEKAWOSTKI:
-Liczniki wyskalowane do 140km/h z tłem szarym myślałem że były tylko w WSK Bąk
-Konsola mimo nowszej generacji (plastikowe kubki) posiada otwór na kontrolkę , zaślepiony gumową zaślepką
(wygląda na oryginał)
A OTO FOTKI: CO SĄDZICIE ??


HISTORIA ZAKUPU
Ostatnimi czasy założyłem w dziale " Kupie " temat dotyczący , chęci zakupu motocykla WSK z okolić Śląska i Małopolski. W krótkim czasie otrzymałem odpowiedź od użytkownika "Johnny" iż widział na ostatnim moto bazarze w Katowicach , WSK DUDEK . Nie mając żadnego punktu zaczepienia , postanowiłem przeglądnąć zdjęcia z Katowickiego Oldtimer moto bazaru.Na bodajże 147/150 zdjęć ujrzałem motocykl przeznaczony do stuntu na lawecie , a za nim kawałek kierownicy i oparcia mojej obecnej WSK

Zatem moja WSK DUDEK rocznik 1976r , została zakupiona 3.11.11r za kwotę 2000zł + 80zł transport.
(cena może i nie promocyjna ale myślę że było warto )
HISTORIA MOTOCYKLA
Motocykla należał do Pewnego Pana któremu podobno , podczas nocnego wędkowania skradziono z motocykla "Lampę przednią oraz stacyjkę " od tego czasu motocykl nie odpalany. Mam do niego numer telefonu .. będzie batalia o papiery które rzekomo ma. Sam jednak Dudka odkupiłem od Pewnego chłopaka który ma ww. Pomoc drogową i który wykonując kursy , pyta klientów czy nie wiedzą coś o jakiś starych motocyklach. Mój Dudek prawdopodobnie miał kilku właścicieli (min 2ch) gdyż numer rejestracyjny na tablicy nie pokrywa się z tym wymalowanym na błotniku.
MÓJ MODEL WSK DUDEK Z 76'
Jak widać na poniższych zdjęciach :
-Kierownica wysoka z poprzeczką
-Konsola z plastikowymi kubkami
-Osłona zarówno pod silnikiem jak i kolankiem
-Osłona łańcucha bez zawiniętego końca
-Nóżka boczna mocowana do stopki pasażera
-Lampa tylna w całości plastikowa
-Bak wąski z przykręcanymi emblematami
Motocykl wygląda na 100% oryginalny , wiadomo zaprawki robione pędzlem , urwana blokada kierownicy , wgnieciony zbiornik.. ale za to chromy błotników , kiery , osłon tłumika itp bardzo ładne , siedzenia idealne... przebieg 10 040 km i po stanie motocykla wygląda na oryginalny. Silnik nie odpala ze względu na brak stacyjki i aku.. ale tym się zajmę w najbliższym czasie . Ma piękną kompresje ( sprzęgło podobno przez kradzieżą zostało założone NOWE z epoki)
BRAKI:
-Lewy metalowy boczek
-Plastikowy dekielek stacyjki
-Odblaski czerwone tył
-Rurka wyciszająca tłumika
-Zaślepka sztycy zawieszenia przedniego
-Lusterko prawe GALMOT
CIEKAWOSTKI:
-Liczniki wyskalowane do 140km/h z tłem szarym myślałem że były tylko w WSK Bąk
-Konsola mimo nowszej generacji (plastikowe kubki) posiada otwór na kontrolkę , zaślepiony gumową zaślepką
(wygląda na oryginał)
A OTO FOTKI: CO SĄDZICIE ??