Strona 1 z 2
WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-20, 15:59
autor: perx
Witam wszystkich forumowiczów.
Jestem z opolskiego , posiadam Wsk 175 która została odrestaurowana bieżącego roku. Renowacja została wykonana na wzór oryginału.
Mały restaurowanych jest motocykli w takiej kolorystyce niewiem dlaczego. Może większość lubi czarny kolor lub idzie po prostu na łatwizne bo na czarnym nie widać niedociągnięć i wychodzi prawdopodobnie taniej.
Moje zdanie jest takie że wsk czy żółta czy czerwono-biała wygląda lepiej niż czarna ale co kto lubi
Oto zdjęcia:
Przed renowacją:
http://imageshack.us/photo/my-images/403/img0750sd.jpg/
Po renowacji:
http://imageshack.us/photo/my-images/51/dsc05295p.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/683/dsc048960.jpg/
Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-20, 16:11
autor: Savier
Ładna wueska

. Masz papiery na nią?
Nie podobają mi się pomalowane koła

.
Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-20, 16:24
autor: perx
Dzięki.

Koła w oryginalne były szare, na chrom niestety nie było mnie stać ale myślę że w przyszłości się to zmieni;-D
Nie mam papierów, zgubiły się gdzieś ale motocykl nie został wyrejestrowany , dalej widnieje jako zarejestrowany z tego co twierdzi tato.
Więc w przyszłym roku pójde do WK i postaram się go zarejestrować. Myślę że nie będzie z tym większego kłopotu:-)
Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-20, 16:31
autor: Jędrek
perx też mam Wsk 175 z 84r I też mój ojciec jest pierwszym właścicielem

Mam prośbę mógłbyś mi podać nr Ramy ostatnich trzech cyfr nie musisz pisać.
Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-20, 16:58
autor: perx
Nr ramy to:
S03409
Tak z ciekawości to po co Ci one;>
Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-20, 17:05
autor: Jędrek
Po prostu chcę zidentyfikować z której połowy jest moja wueska . na forum jest czwóra która różni się trzema ostatnimi cyframi ramy . Więc to był mój drugi powód

Mój nr ramy to S03403XXX więc różnią się około 6000 sztuk

Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-20, 17:09
autor: perx
aha
można okreslic z której części roku jest moja wieśka?
Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-20, 17:12
autor: Jędrek
Masz instrukcje obsługi do wueski ?
Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-20, 17:13
autor: perx
Niestety nie.....Tato zgubił gdzieś wszystkie papiery
Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-20, 17:15
autor: Jędrek
Bo w instrukcji jest data wydania z fabryki. Niestety mój ojciec też zgubił ale na szczęście papiery się ostały

Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-20, 17:24
autor: perx
Oo to pozazdrościć:-)
Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-20, 17:27
autor: perx
Jędrek looknij na mój temat w kategorii Silniki
Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-20, 18:03
autor: Savier
Można określić dosyć dokładnie date produkcji, zależne od tego jaki kto ma spis.
Nie podoba mi się raczej to, że koła są pomalowane CAŁE

Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-20, 19:42
autor: krzysiek127
Podoba mi się. Kolejny należycie uratowany sprzęt, a nie zakatowany na łąkach.
Nie moge się zgodzić z Twoją teorią o kolorach. Właśnie sporo jest remontowanych kobuzów w Twoich barwach, czarne są w mniejszosci.
Jeśli chodzi o niedociagniecia lakiernicze to im ciemniejszy kolor tym bardziej widać.
Miłego użytkowania. Powodzenia przy odzyskiwaniu dokumentów.
Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-20, 21:12
autor: lachu1994
Bardzo ładny kobuz

Tylko moje uwagi są takie, zmien te koła, wg mnie malowane na srebrny i już bedzie lepiej oraz zdecyduj sie czy bańki czy alu bo tak troche dziko to wygląda
A tak to super pomalowany i zaje**** ci to wyszło

Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-20, 21:15
autor: perx
lachu1994 o co kaman z bańkami czy alu?;>
Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-20, 21:33
autor: Łukasz
Chodzi o kierunkowskazy

Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-20, 21:35
autor: perx
aha:-)
Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-21, 13:55
autor: Sebastian440
Nr ram 3410xxx to coś koło października 1984 roku.
Re: WSK 175 KOBUZ 1984 rok
: 2011-12-21, 22:31
autor: WSK
Powinieneś mieć kierunkowskazy plastikowe, kobuz prezentuje się b. ładnie jednakże kolą w oczy te pomalowane koła

oraz czerwone wstawki

w postaci pomalowanych uchwytów błotnika, ślimaka prędkościomierza, tylnej rączki oraz elementów tylnego koła