-
G.A.
- Posty: 31
- Rejestracja: 2013-10-13, 12:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK; Triumph; Kawasaki
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: G.A. » 2013-10-14, 21:04
Witam serdecznie wszystkich Forumowiczów, wielbicieli marki WSK.
Pragnę przedstawić również moją maszynę - jeszcze przed renowacją więc proszę o wyrozumiałość
Pozdrawiam!
G.A.
-
guziec583
- Posty: 243
- Rejestracja: 2013-02-25, 18:29
- GG: 0
- Moje maszyny: Shl M11W
Wsk M06B3
M06B3
Romet Pony
ogar 200
Honda Dominator
- Lokalizacja: Olecko
-
Kontaktowanie:
Post
autor: guziec583 » 2013-10-14, 21:07
luksio . Papiery masz ? Widać że z jednego kawałka . Pozdro

[*]Kupię stare motocykle i części[/color] [/b] ( MZ , WSK , WFM , ROMET ) okolice Olecka , Suwałk, Ełku
-
grack
- Posty: 194
- Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
- Lokalizacja: Płock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: grack » 2013-10-14, 21:09
Moje marzenie.. Parę dni temu ktoś podkupił mi S1, nie na chodzie ale kompletną, oryginalną... Gratuluje wspaniałej bazy do odbudowy.

-
Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd
- Lokalizacja: Łowicz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Maciek » 2013-10-14, 21:17
Wrzuć więcej zdjęć. Czy jest kompletna czy to co widać na zdjęciu ?
-
G.A.
- Posty: 31
- Rejestracja: 2013-10-13, 12:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK; Triumph; Kawasaki
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: G.A. » 2013-10-14, 22:20
Dzięki.
Papiery są. I o dziwo nawet zgadzają się z silnikiem i ramą
tu bardziej aktualny widok "WU-eski":

-
G.A.
- Posty: 31
- Rejestracja: 2013-10-13, 12:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK; Triumph; Kawasaki
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: G.A. » 2013-10-14, 22:21
Maciek pisze:Wrzuć więcej zdjęć. Czy jest kompletna czy to co widać na zdjęciu ?
kompletna

-
G.A.
- Posty: 31
- Rejestracja: 2013-10-13, 12:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK; Triumph; Kawasaki
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: G.A. » 2013-10-14, 22:25
tu jeszcze kanapa:

-
grack
- Posty: 194
- Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
- Lokalizacja: Płock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: grack » 2013-10-14, 22:27
Czy dużym nietaktem będzie jeśli spytam jaki był koszt zakupu?

Będę śledził postępy prac i jeszcze raz gratuluję nabycia świetnej maszyny.
-
metzek
- Posty: 473
- Rejestracja: 2012-05-31, 17:22
- GG: 0
- Moje maszyny: New B3 85' S2,S1,S1EX,lelek,Kos,itpTriumph T140
-
Kontaktowanie:
Post
autor: metzek » 2013-10-14, 22:57
Super S1. Widać że trochę składaczek : lampa,rama,wahacz. Będziesz malował bak,lampę i boczek ?
JA bym się zastanowił czy nie zostawić tych blach w oryginalnym malowaniu i drobne zaprawki, chyba że są aż tak złe. Będę z uwagą śledził temat.
-
Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Skinder » 2013-10-14, 23:29
Esencja S1ki

Skąd taki fajny pokrowiec ?
-
SEBA
- Posty: 285
- Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
- Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6
- Lokalizacja: Hajnówka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: SEBA » 2013-10-15, 08:55
Ładny egzemplarz ale czy S1 nie powinien mieć wzmocnień mocowań podnóżków kierowcy ?
-
G.A.
- Posty: 31
- Rejestracja: 2013-10-13, 12:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK; Triumph; Kawasaki
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: G.A. » 2013-10-15, 09:08
SEBA pisze:Ładny egzemplarz ale czy S1 nie powinien mieć wzmocnień mocowań podnóżków kierowcy ?
Nie mam pojęcia. Będę wdzięczny za uwagi dotyczące "stopnia oryginalności" w tej maszynie

-
G.A.
- Posty: 31
- Rejestracja: 2013-10-13, 12:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK; Triumph; Kawasaki
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: G.A. » 2013-10-15, 09:09
Skinder pisze:Esencja S1ki

Skąd taki fajny pokrowiec ?
to dorabiał "znajomy znajomego"... ale chyba w miarę ok zrobił - mi się podoba

-
G.A.
- Posty: 31
- Rejestracja: 2013-10-13, 12:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK; Triumph; Kawasaki
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: G.A. » 2013-10-15, 09:13
metzek pisze:Super S1. Widać że trochę składaczek : lampa,rama,wahacz. Będziesz malował bak,lampę i boczek ?
JA bym się zastanowił czy nie zostawić tych blach w oryginalnym malowaniu i drobne zaprawki, chyba że są aż tak złe. Będę z uwagą śledził temat.
Raczej całość do lakierowania. Zbytnio będzie kontrastować - zbiornik nie jest rewelacyjny
Oj, trochę mnie zmartwiłeś... a konkretnie to jakie są nieścisłości widzisz z ramą i lampą? Bo o wahaczu to wiem mniej więcej.
Czy wahacz powinien być taki:
http://www.aukcjoner.pl/gallery/012967744-3.html#I3
będę wdzięczny za pomoc

Pozdrawiam!
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2013-10-15, 15:09
Wahacz dla tego rocznik jak i lampa mogą być OK

.
Rama na pewno kombinowana, brak wzmocnienia i reszta elementów się nie zgadza. Po prostu jest z młodszego rocznika, ale tego praktycznie nie widać
Reszta w pięknym stanie, pozazdrościć...
-
metzek
- Posty: 473
- Rejestracja: 2012-05-31, 17:22
- GG: 0
- Moje maszyny: New B3 85' S2,S1,S1EX,lelek,Kos,itpTriumph T140
-
Kontaktowanie:
Post
autor: metzek » 2013-10-16, 14:40
-
G.A.
- Posty: 31
- Rejestracja: 2013-10-13, 12:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK; Triumph; Kawasaki
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: G.A. » 2013-10-16, 15:44
Na pierwszy rzut oka powiedzialbym, ze wyglada jak moja...
Znany Ci jest ten egzemplarz?
-
Johnny
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Johnny » 2013-10-16, 23:43
Rama na pewno nie jest od S1. Brak wzmocnienia podnóżków i wąsów do montażu osłony pod silnik (osłony nie były montowane ale wąsy w ramie były). Rocznikowo rama jest z 74r (mocowanie prostownika z przodu). Lampa tylna i wahacz sugerują 75r. Jaka data jest na tabliczce, czy jest dobite XS na tabliczce i czy jest bicie "1" w górnym polu tabliczki....
Jaki jest silnik W2BxS (74r) czy 059-3 (75r)? To od razu determinuje czy instalacja jest 6V czy 12V

-
G.A.
- Posty: 31
- Rejestracja: 2013-10-13, 12:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK; Triumph; Kawasaki
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: G.A. » 2013-10-17, 22:57
Johnny pisze:Rama na pewno nie jest od S1. Brak wzmocnienia podnóżków i wąsów do montażu osłony pod silnik (osłony nie były montowane ale wąsy w ramie były). Rocznikowo rama jest z 74r (mocowanie prostownika z przodu). Lampa tylna i wahacz sugerują 75r. Jaka data jest na tabliczce, czy jest dobite XS na tabliczce i czy jest bicie "1" w górnym polu tabliczki....
Jaki jest silnik W2BxS (74r) czy 059-3 (75r)? To od razu determinuje czy instalacja jest 6V czy 12V

Instalacja jest chyba 12V. Tabliczkę muszę sprawdzić - przed malowaniem została zdjęta i całość jest w warsztacie.
Czy te wąsy i wzmocnienie podnóżków to jedyne brakujące elementy? może mogło się zdarzyć, że w tamtych latach składali z czego popadnie i nie do końca zgodnie ze schematem i to jakaś wersja "przejściowa" albo niedorobiona

A w kwestii wahacza - czy warto szukać "łezkowego" jak w oryginale - to ma szanse pasować w ogóle - czy nie zawracać sobie tym głowy?
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2013-10-17, 23:16
To niemożliwe, ramę w tym okresie cechowało inne wejście bolca siedzenia z przodu. Jesteś pewien, że wahacz łezka jest u Ciebie oryginalny?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości