Elegancka 175. Zawsze chciałem mieć taką 125. Taką albo rama i błotniki niebieskie
Co do objawów lewego powietrza: Może to być spowodowane przez to ze nie mam ssania? Nie wiem w silnikach 175 jestem kompletnie zielony. Po prostu rozbieram gaźnik patrze nie ma ssania nigdzie nie ma miejsca na podpięcie linki. Myślałem ze jakaś wersja bez ssania ale ogarnąłem to ze nie mam tego całego mechanizmu w gaźniku. W gaźniku nie ma tez tego przycisku od pompowania paliwa, bardzo tryska tamtym miejscem paliwo po dodaniu gazu, aż musiałem przysłonić to
Coś mi się nie podoba ten cały PEGAZ :->
Edit.
Zrobiłem biegi i to niby lewe powietrze. Wykręciłem nieco śrubkę wolnych obrotów i już normalnie schodzi z obrotów itp. Nie wiem co to ma do siebie, ważne ze ustąpiło. A gdy to ustąpiło to 4 bieg zaczął wchodzić. Zauważyłem ze na postoju czwórka wchodzi bardzo dobrze tzn jak silnik jest zgaszony.
Wcześniej było tak ze jak jechałem na 3 i chcąc wbić 4 wciskałem sprzęgło to wkręcała się na wysokie obroty i nie chciała wejść czwórka. Teraz jak jadę na 3 i wciskam sprzęgło to obroty maleją i 4 wchodzi elegancko ale trzeba z wyczuciem i nie gwałtownie.
Jeszcze po ogarniać kable itp i można kompletować części. Na wiosnę malowanko, polerki czyszczenia i może co z tego będzie.
Jeszcze mam wątpliwości co do oryginalności kierownicy. Mocowania kierownicy wiem ze są od SHL
Jeszcze jedno: Nie mam rurki tłumiącej w tłumiku. Czy tłumik po za tą rurką ma jakieś inne wyciszenia? czy to znaczy ze mam przelotowy tłumik? Nie mogę nigdzie znaleźć przekroju wydechu 175