Strona 1 z 3
Kobuz KLINARA :-)
: 2008-01-16, 09:39
autor: KLINAR
: 2008-01-16, 09:54
autor: soltys_16
A myślałem że mój jest w złym stanie

Troche pracy będziesz miał, bak musisz zaszpachlować, czym innym to zrobisz ? chyba że troche paliwa do środka i... zapałka sam sie odegnie hehe (żart

)
: 2008-01-16, 10:16
autor: KLINAR
Nie chce tylko zeby szpachel odpadł po paru miesiacach... Kobuz do mojej M21W2 to jeszcze malina ;-D Najwazniejsze ze silnik jest w super stanie; cylinder bez progu, tłok nie ma wgl luzów a wał? nie wiem jeszcze bo cylindra nie sciagałem, napewno do wymiany bedzie sprezyna kopniaka, łożyska no i instalacji 6v także podziekujemy

P.S Stacyjka od 12v rozni sie czyms od 6v? Mam nadzieje że uda mi sie przerobić orginalna 6v instalacje bo jest cała a szkoda ja niszczyc
: 2008-01-16, 10:19
autor: pawel15
KLINAR pisze:rysunek bramy (nie pamietam jakiej)
Bramy Zamku Lubelskiego bodajże.
Kobuz stan słaby niestety

.
KLINAR masz na niego papier? Który to rocznik? A na baku fajny patent z korkiem od Żuka

. Kluczyki dostałeś? A tak na marginesie to znając Ciebie
KLINAR jestem pewien, ze Kobuz będzie piękny i już na wiosnę wyjedzie na polskie drogi

: 2008-01-16, 10:26
autor: KLINAR
Słaby czy nie słaby ale kompletny a to najwazniejsze, malowanie i remont silnika to jest nic, kwit oczywiscie jest bo jakby inaczej

rok produkcji 81

: 2008-01-16, 10:36
autor: gabste
Ja przy swojej shl miałem dość duże wgniecenie na baku, znajomy podpowiedział mi żebym przyspawał nawet kawałek pręta na końcu żeby było cos w co można stuknąć ,oczywiście przyspawać pręt w miejscu zagięcia dopiero później dać szpachle . U mnie bak teraz jest taki jak był z fabryki

: 2008-01-16, 10:37
autor: pawel15
kompletny
I to jest najważniejsze

. A w jakim stanie silnik? Kręci się wał, wskakują biegi?
: 2008-01-16, 11:44
autor: KLINAR
Silnk sie kreci, cylinder w super stanie zero progu, tłok ma praktycznie zero luzu, biegi wchodza jakw masło o wiele wiele lepiej niz w mojej M21W2 ktora miała remont gruntowny skrzyni... A wał to nie wiem... Ale myśle że nie bede musiał włożyć w niego wiecej niż 100 - 150 zł i bedzie cud miód i malina

Gabste z tym pretem to jak w budownictwie zbrojenie

Tylko zaś nie wiem kto mi takie cos zrobi bez dziurawienia baku
P.S będzie malowany w barwach yellow bahama

Czyli moim zdaniem najlepsze barwy dla dwukolorowych WSK

: 2008-01-16, 17:12
autor: DamianWSK
W swoim Dudku też mam podobne wgniecenie w baku. Jak będę robił remont to planuję to wyklepać od środka odpowiednio wygiętą rurką, i później poprawić szpachlem.
: 2008-01-16, 18:38
autor: fazerofz6y
Panowie gdzie wy to tak taniutko te Wuesie wyrywacie??????????????????????? A lobuz wyglada obiecujaco

: 2008-01-16, 18:45
autor: Wężu
fazerofz6y pisze:Panowie gdzie wy to tak taniutko te Wuesie wyrywacie???????????????????????
Praktycznie w każdej wsi coś takiego znajdziesz

Czasem w lepszym stanie czasem gorszym ale zazwyczaj są to zwykłe wueski a nie ptaki. Trochę pracy będzie Cię to kosztowało bo widać, że ma braki ale jak ma papier to nie szkoda ani grosza

: 2008-01-16, 19:12
autor: 1angel
będą z tego ludzie

powodzenia przy pracy
: 2008-01-16, 19:58
autor: gabste
Nie musisz dziurawić baku wystarczy ze przyspawasz "pręta" ale nie tak dokładnie wystarczy w 2 punktach

: 2008-01-16, 21:59
autor: 125 arek
moja b1 tak wyglądała przed remontem ale co tu dużo mówić każdy motor da się odremontować tylko trzeba chcieć ale na pewno ta wsk będzie kiedyś przykładem dla innych

którzy tą marką pomiatają i mówią że wska to złom a każda odremontowana wsk to udowodnienie że nie

: 2008-01-17, 19:34
autor: KLINAR
Silnik dziś rozebrany

Skrzynia idealna, sprzegło także, ktoś widocznie wymieniał łancuszek sprzegłowy i zebatki bo wszystko jest w super stanie tylko kosz jest słabo zaklepany i lata na boki ale to nie problem, cylinder nominał bez progu, tłok do wymiany bo jest uszczerbiony u dołu ale skuterdebica sa orginały wraz z pierscieniami takze nie bedzie problemu, gwinty na wale takze w super stanie łozyska sa sztywno osadzone na czopach ale korbowód jest skrzywiony

tzn głowka korbowodu jest prosta ale korba wyglada jakby była sfalowana...

generalnie jestem zadowolony z zakupu, Jednak sam już nie wiem po ostatniej przygodzie ze zważeniem sie silikonu i ponownym rozkladaniu silnika nie wiem czy zastosowac znow silikon (uzywalem firmy K2) czy heremtyk. Wy czego uzywacie? Uszczelki nie wchodza w gre gdyż nowe spolczesne sa niewymiarowe jesli chodzi o silnik 175

: 2008-01-17, 20:56
autor: Alien
Uszczelki nie wchodza w gre gdyż nowe spolczesne sa niewymiarowe jesli chodzi o silnik 175

Moim zdaniem najlepiej stosować uszczelkę z kartonu + silikon/hermetyk.. Zawsze jak składałem silnik to tak robiłem i jest super..Co do uszczelek bo trzeba je po prostu wyciąć samemu, albo zrobić poprawki w gotowym szablonie
EDIT: co rozumiesz przez 'zważenie silikonu' ?
: 2008-01-17, 21:26
autor: 125 arek
silikon się psuje po prostu robią sie krupki i zasychają chyba o to chodzi w zważaniu miałem kiedyś taki zważony
: 2008-01-17, 21:53
autor: KLINAR
Jak już to bede musial sam zrobić bo z szablonu gotowego to juz nic dobrego nie bedzie, tzn mam zrobić tak przykładowo; od lewego karteru do prawego: silikon,uszczelka,silikon tak? Ja zawsze dawałem albo jedno albo drugie no i smarowałem tawotem i tez było ok

Jako zważenie silikonu rozumiem zrobienie takich grudek lub poprostu ropłyniecie/ rozpuszczenie sie silikonu pod wplywem benzyny

A zawsze czekam dobre 2 dni na zaschniecie jak nie dłuzej a już kilka razy zdarzyło mi sie tak...
P.S wie ktoś może jak nazywa sie specjalny materiał do uszczelek? Bo gdzies o tym słyszałem ale nie pamietam nazwy.. kregielit?

Sam nie wiem...

No i wie ktoś czy gdzies takie cos dostane? Czy może zrobić takie z kartonu takiego np. w jaki sa owiniete nowe koszule?
: 2008-01-17, 21:56
autor: wueskajarka
W większości motoryzacyjnych sklepów ( na 100% ciężarowych ) jest papier do uszczelek ( taki zielony ). Kiedyś był kregielit ...
: 2008-01-17, 22:12
autor: 1angel
kręgielit i gambit , z tym że gambit jest łatwiej dostać , ja daje silikon uszczelka silikon i uszczelki robie sam
KLINAR pisze:A zawsze czekam dobre 2 dni na zaschniecie jak nie dłuzej a już kilka razy zdarzyło mi sie tak...

lol ja po jakichś 2h od złożenia już jeżdżę i nie mam przecieków minął sezon i suchutko pod silnikiem , a silikon schnie pod wpływem temperatury