W zeszłe wakacje rozpocząłem poszukiwania M21W2, najbardziej zależało mi na kupnie Kobuza. Priorytetem był oryginalny lakier, po zrobieniu kilku wycieczek po Polsce udało mi się nabyć Kobuza

Zakupiony od pierwszego właściciela. Motocykl był na chodzie więc mogę sobie pozwolić na małą jazdę próbną, cele sprawdzania skrzyni, mocy, sprzęgła itd. Silnik okazał się w bardzo dobrej kondycji, po wyczyszczeniu i wyregulowania gaźnika nadawał się do normalnej jazdy.
Przeprowadzone prace:
CZERWIEC:
- 14.06.13 - kupno motocykla
- 17.06.13 - demontaż kół, zbiornika, błotników, wiązki elektrycznej i wielu wielu innych części w celu kompleksowego wyczyszczenia, nasmarowania i konserwacji niektórych podzespołów, ponadto czyszczenie gaźnika, wymiana oleju w silniku, smarowanie linek itd itd.
18.06.13poskładanie wszystkiego w całość
- 20.06.13 - wymiana tylnej felgi wraz z obręczą
SIERPIEŃ:
- wymiana stacyjki, udało się zakupić nową oryginalną
Motocykl użytkowałem do połowy października 2013r kiedy to miałem zakończyć sezon, kobuz sam zakończył sezon kiedy pękła sprężyna od kopniaka. Naprawę zostawiłem na nowy sezon.
Teraz już postaram się na bieżąco relacjonować naprawy, wyprawy idt.
W ostatnim czasie, kiedy wiosna dała o sobie znać 21.03.2014 postanowiłem wyciągnąć motocykl spod pokrowca i zająć się uszkodzona sprężyną kopniaka. Na chwile obecna poszukuje takowej sprężyny, jak już będę miał poskładam w całość i dalej zajmę się przygotowywaniem motocykla do sezonu
