Strona 1 z 2

Moja wsk 175 bez uchwytów silnika

: 2015-01-13, 20:09
autor: auri18
Witam. Nabyłem niedawno wsk 175 i chciałem się zapytać jaki to model o ile idzie coś z tego wywnioskować. Ogólnie chodzi mi o to jak mam zaspawać uchwyty na silnik żeby to wyglądało jak orginał i jak to zrobić? I przede wszystkim skąd je wziąść albo jak je zrobić ?

Re: wsk 175 uchwyty na silnik

: 2015-01-13, 20:25
autor: krzysiek200
Po pierwsze czy masz ją zarejestrowaną?, bo jak nie to lepiej kupić druga rame i poprzekładać wszystko, jak jest zarejestrowana to też kupić drugą ramę tylko wyciać mocowania i wspawać, najlepiej niech to zrobi osoba która umie dobrze spawać to będzie miało to wygląd i wytrzymałość. Podeślij zdjęcia, rok produkcji i kilka pierwszych cyfr numeru ramy to rozpoznamy co to jest za model.

Re: wsk 175 uchwyty na silnik

: 2015-01-13, 20:36
autor: auri18
Właśnie próbuje dodać zdjęcia ale trzeba zmniejszyć , wiec zaraz dodam. Nie jest zarejstrowana i właśnie dlatego pisze żeby mi koledzy doradzili jak to zrobić żeby to miało ręce i nogi ?

Re: wsk 175 uchwyty na silnik

: 2015-02-24, 15:12
autor: auri18
Rok produkcji nie znany a pierwsze nr ramy to S02313...

Re: wsk 175 uchwyty na silnik

: 2015-02-24, 20:30
autor: peter125-175
auri18 pisze:Rok produkcji nie znany a pierwsze nr ramy to S02313...
1984 rok

Re: wsk 175 uchwyty na silnik

: 2015-02-26, 22:14
autor: auri18
A wiadomo jaki to model ?

Re: wsk 175 uchwyty na silnik

: 2015-02-26, 22:57
autor: peter125-175
auri18 pisze:A wiadomo jaki to model ?
Zwykła Wsk 175 M21W2

Re: wsk 175 uchwyty na silnik

: 2015-02-27, 14:55
autor: auri18
A po czym rozpoznać że to 175 ? Bo kupiłem tą ramę i sprzedający mówił że to chyba 4 ale nie zna się na tym , a mam wątpliwości ponieważ te uchwyty na silnik są dospawane więc stąd moje pytanie czy to aby na pewno jest wsk 175 ? Jeśli będzie trzeba to podeśle jakieś zdjęcie. Dzięki za odpowiedzi :)

Re: Moja wsk 175 bez uchwytów silnika

: 2015-02-27, 15:26
autor: czankete
auri18 pisze:A po czym rozpoznać że to 175 ?
....na pierwszy rzut oka wskazuje na to kształt górnych mocowań silnika przy słupku ramy i szerszy wahacz z mocowaniem zabieraka ;-)

Re: Moja wsk 175 bez uchwytów silnika

: 2015-02-27, 19:44
autor: dtyc97
Zobacz,czy pod bakiem ma mocowanie na cewkę WN,jeśli ma to prawdopodobnie rama jest od 175.

Re: Moja wsk 175 bez uchwytów silnika

: 2015-02-28, 19:50
autor: Filip518
Napisz tu numer ramy, niektórzy się znają to ci powiedzą może po numerze ramy. Ale wg. mnie to napewno 175. ;p

Re: Moja wsk 175 bez uchwytów silnika

: 2015-03-01, 11:52
autor: Mateusz WSK
Nieźle ktoś rzeźbił z tymi mocowaniami silnika.
Rama do 175 ma mieć mocowanie na cewkę pod zbiornikiem, w okolicy gdzie przychodzi puszka filtra powietrza ma mieć mocowanie na kostkę z bezpiecznikiem ( przy lewym mocowaniu boczka stojąc z prawej strony motocykla ). W moim Kobuzie 82r pod tym "kątownikiem" gdzie wchodzi bolec siedzenia jest blaszka z dwoma otworami na mocowanie prostownika Unitra.

Re: Moja wsk 175 bez uchwytów silnika

: 2015-03-02, 14:48
autor: auri18
Brak mocowań na cewke a reszta wygląda tak

Re: Moja wsk 175 bez uchwytów silnika

: 2015-03-02, 19:58
autor: Mateusz WSK
Rama do 175, ma ten uchwyt prostownika Unitra i uchwyt kostki z bezpiecznikiem.
Masakra kto to miał i po co te uchwyty odcinał. Pewnie poodcinał uchwyt cewki, klaksonu i od pompki bo nic z tego nie ma.
Zaspawana śruba przy tylnym mocowaniu zbiornika, pozaginana gdzie nie gdzie.
Jakie plany co do tej ramy ?

Re: Moja wsk 175 bez uchwytów silnika

: 2015-03-02, 20:50
autor: auri18
Mateusz czyli uważasz że to 175 ? A co ty byś mi doradził ? Kupić inną ramę i poprzekładać wszystko ? A dziś przyłożyłem silnik od 3 i właśnie te uchwyty są zrobione pod trójeczkę .

Re: Moja wsk 175 bez uchwytów silnika

: 2015-03-02, 20:57
autor: Mateusz WSK
Tak to rama do 175, pisałem Ci czym się charakteryzuje i co nie zdążył wyciąć tamten rzeźnik :D
Ta rama jest bez papierów więc na Twoim miejscu szukał bym dobrej i wszystko poprzekładał.
Poucinane kilka uchwytów, pozaginane w niektórych miejscach ( np to mocowanie prawego boczka ) - według mnie szkoda się z tym bawić jeżeli jest bez kwitów.
Gołą ramę to do 50zł kupisz albo i taniej. Jakbyś mieszkał troszke bliżej to bym Ci za pół litra oddał moją gołą dobrą ramę.
Na tym drugim zdjęciu z Twojego poprzedniego posta nawet chyba widać ślady po tarczy od szlifierki gdzie piłowała uchwyt cewki :)

Re: Moja wsk 175 bez uchwytów silnika

: 2015-03-02, 22:12
autor: auri18
Tak zrobię, kupię i zamienię to ramę, nie wiem co robił i w jakim celu poprzedni właściciel ale jak mówisz zrobił z nią rzeźnie. Dzięki Mateusz że mi coś doradziłeś i wszystkim też wielkie dzięki za odpowiedzi. Mam jeszcze pytanie czy ta lampa i stacyjka to oryginał czy to też tuning ? I czy te błotniki to też oryginał bo jeszcze nie widziałem takich jakby kwadratowych , przeważnie to są zaokrąglone, nie znam się aż tak więc może to być śmieszne pytanie .
Jutro dodam zdjęcia lampy

Re: Moja wsk 175 bez uchwytów silnika

: 2015-03-02, 22:49
autor: dtyc97
Błotniki oryginał. Zaczęto je montować w 1982/83 coś takiego

Re: Moja wsk 175 bez uchwytów silnika

: 2015-03-03, 12:03
autor: auri18
.

Re: Moja wsk 175 bez uchwytów silnika

: 2015-03-03, 12:34
autor: Mateusz WSK
Jak koledzy wyżej pisali ta rama jest z 1984r więc błotniki dobre.
Stacyjka z jakiegoś ciągnika, półka dziwna ale to chyba nie jest oryginał.