WSK 175 Kobuz 81r.
: 2009-03-22, 15:52
chcę zaprezentowac mojego Kobuza którego kupiłem prawie dwa miesiące temu
.
jak co niektórzy wiedzą troche sporo dałem ;/
marzyła mi sie 175 od dłuższego czasu i w tej wersji więc nie odpuściłem.
najgorsze jest to, że nie ma papierów.ojciec był w WK, cos gośc gadał że wymyśli coś sie.pewnie coś na lewo zdaje mi sie.dowiem sie we wtorek o co chodzi.
generalnie WSK jest była na chodzie, lecz rozebrałem w celu wyczyszczenia i podmalowania.
dałem nowe łozyska do kół i zabieraka zębatki.wymienione również odbłyśnik lampy, klosz na org. bo był z czegoś innego, uchwyt lewej klamki, manetka ssania, gumy podnóżek,guma filtr-gaźnik, gaźnik ( był GM24U3, teraz org. GM26U3 ),przewód WN,fajka i świeca, przednie szklanki od Z-Tomka, ponieważ stare miały otwory na kierunki rozwalone.
w kostce był zamiast bezpiecznika jakiś bolec
. po za tym to jeszcze nowe simmery i olej w przednim zawieszeniu ( tu sie spotkałem z niedokręconą nakrętką na dolnej ladze ) oraz w tylnych amorkach również świerzy olej.również tylną opone wymieniłem, przednia jak nowa
dużo nowych nakrętek,podkładek, śrub.w gaźniku pod nakrętką jakaś szmatka była wsadzona
.myślałem że gwint ciachnięty ale nic z tych rzeczy.teraz załoze też prawie nowy aku bo tamten to jakiś staroć.zamontowałem nowy org. kranik bo tamten jak to często bywa pocił się.
według mnie silnik w bdb stanie.albo ma mały przebieg albo wał po regeneracji.cylinder to samo, maluteńki próg, nominał
gość robił sprzęgło.gratulacje dla niego, zanitował nową zębatke gwoździami zamiast nitami.całe szczęście że skusiło mnie rozebrać sprzęgło.wymieniłem obudowe kosza ponieważ otwory były rozkalibrowane bo zębatka dostała luzu na tych gwoździach.są nowe tarcze.po za tym calutkie sprzęgło jak nowe.jedynie półksiężyc wymieniam.kupiłem też nowe pierścienie z Primy
( stare miały ułamany zamki ). całego silnika nie rozbierałem ponieważ gdy jeździłem to dobrze wszystko chodziło.no i nie znam sie więc nie chciałem sie pchac
.
no i frajda z pierwszej jazdy.to nie to co 125
.ciekawi mnie czy teraz będzie różnica.gdy jeździłem to ten mniejszy gaźnik i zapinka na 1 rowku a zdawało sie że sie frunie

w końcu udało mi się zrobić żeby stopka centralna sama się składała
gdy jeździłem bardzo fajnie licznik chodził
cieszy mnie również ze jest org. instalacja
.
jak widac na fotkach, sprzęgło nie jest złożone ponieważ czekam na lewą pokrywe bo stara jest za bardzo wyrobiona przez kopnik.skolei prawa odkręcona bo pewnie trzeba będzie regulacje uczynić
. podoba mi sie również fajny basowy głosik, to szybkie wkręcanie się na obroty jak i schodzenie
no i w ogóle lepsza konstrukcja silnika niż w 125 w wielu elementach.
teraz modlę się żeby udało się zarejestrowac, zrobic prawko i zwiedzać okolice.krewka mnie zalewa gdy jest ładny dzień i jeżdżą jakimiś odkurzaczami a motór stoi
gdy odpale i wyreguluje wszystko nagram filmik
mam również pytanie. jak powinien wyglądać org. przełącznik kierunków ?
można również skomentowac na PJ![:]](./images/smilies/splash.gif)
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/56595
http://mateuszwsk91.fotosik.pl/
świeże foty:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ec ... 8292b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc1 ... ba428.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f4 ... fb85b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/035 ... 30971.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/873 ... 1a295.html
zapraszam do komentowania
![:]](./images/smilies/splash.gif)
jak co niektórzy wiedzą troche sporo dałem ;/
marzyła mi sie 175 od dłuższego czasu i w tej wersji więc nie odpuściłem.
najgorsze jest to, że nie ma papierów.ojciec był w WK, cos gośc gadał że wymyśli coś sie.pewnie coś na lewo zdaje mi sie.dowiem sie we wtorek o co chodzi.
generalnie WSK jest była na chodzie, lecz rozebrałem w celu wyczyszczenia i podmalowania.
dałem nowe łozyska do kół i zabieraka zębatki.wymienione również odbłyśnik lampy, klosz na org. bo był z czegoś innego, uchwyt lewej klamki, manetka ssania, gumy podnóżek,guma filtr-gaźnik, gaźnik ( był GM24U3, teraz org. GM26U3 ),przewód WN,fajka i świeca, przednie szklanki od Z-Tomka, ponieważ stare miały otwory na kierunki rozwalone.
w kostce był zamiast bezpiecznika jakiś bolec



według mnie silnik w bdb stanie.albo ma mały przebieg albo wał po regeneracji.cylinder to samo, maluteńki próg, nominał

gość robił sprzęgło.gratulacje dla niego, zanitował nową zębatke gwoździami zamiast nitami.całe szczęście że skusiło mnie rozebrać sprzęgło.wymieniłem obudowe kosza ponieważ otwory były rozkalibrowane bo zębatka dostała luzu na tych gwoździach.są nowe tarcze.po za tym calutkie sprzęgło jak nowe.jedynie półksiężyc wymieniam.kupiłem też nowe pierścienie z Primy


no i frajda z pierwszej jazdy.to nie to co 125



w końcu udało mi się zrobić żeby stopka centralna sama się składała

gdy jeździłem bardzo fajnie licznik chodził



jak widac na fotkach, sprzęgło nie jest złożone ponieważ czekam na lewą pokrywe bo stara jest za bardzo wyrobiona przez kopnik.skolei prawa odkręcona bo pewnie trzeba będzie regulacje uczynić






teraz modlę się żeby udało się zarejestrowac, zrobic prawko i zwiedzać okolice.krewka mnie zalewa gdy jest ładny dzień i jeżdżą jakimiś odkurzaczami a motór stoi

gdy odpale i wyreguluje wszystko nagram filmik

mam również pytanie. jak powinien wyglądać org. przełącznik kierunków ?
można również skomentowac na PJ
![:]](./images/smilies/splash.gif)
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/56595
http://mateuszwsk91.fotosik.pl/
świeże foty:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ec ... 8292b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc1 ... ba428.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f4 ... fb85b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/035 ... 30971.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/873 ... 1a295.html
zapraszam do komentowania
