Strona 1 z 2
żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2010-06-15, 21:40
autor: adek1178
Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2010-06-15, 22:02
autor: Kuubaxx
Gratulacje kupna motoru, widać że w dobrym stanie wizualnym. Chyba widziałem ją na Allegro jeśli się nie mylę

.
Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2010-06-15, 22:08
autor: adek1178
nie bylo jej na Allegro

nie zdarzyla tam trafic na szczescie

Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2010-06-15, 22:23
autor: 1angel
Świetna baza do remontu . Odchodzi już kompletowanie brakujących elementów , a nawet jeśli to tylko jakieś drobiazgi . Bierz się za robotę i będzie kolejna piękna S1 .
Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2010-06-15, 22:29
autor: Kuubaxx
To dobrze że nie kupowałeś na Allegro. Myślałem że masz ją właśnie z tego serwisu bo taka sama była wystawiona z tydzień lub dwa tygodnie temu. Również miała kolor żółty przez co ją skojarzyłem od razu z tamtą S1.
Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2010-06-15, 23:32
autor: ADRIANO1992LBN
Lampa z tylu do wymiany

Ładne chromy na obręczach:) i szkoda tego boczku co go kwas zjadł:/
Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2010-06-16, 00:20
autor: Sirian-S1
Piękny materiał do odrestaurowania.
Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2010-06-20, 10:57
autor: adek1178
mam dziwne pytanie, "czym poczestowac" tabliczke zeby ja odswiezyc a nie zniszczyc? chcialbym aby byla bardziej czytelna.

Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2010-06-20, 21:59
autor: 1angel
Obawiam się , że nic na to nie poradzisz . Taki już jej urok .
Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2010-06-21, 09:06
autor: wujcio
można jedynie bezbarwnym to przemalować żeby dalej nie rdzewiało... innej możliwości nie ma niestety ;/ a wszystko przez to ze tabliczki robili metalowe dramat na mojej było widać tylko same numery bo reszta zardzewiała totalnie ;/...
Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2010-06-21, 10:48
autor: Wężu
Sorry za drobny offtopic ale mam pytanie zagadkę. Czemu w nowszych Wueskach (B3, M21W2) tabliczki są o wiele gorzej zachowane niż w starych WSK, WFM, SHL i Junakach? Popatrzcie, ile jest motocykli z lat 50, 60 z czytelnymi tabliczkami a ile z lat 70, 80. Tak samo sprawa wygląda z lakierem, ale to już inna bajka.
Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2010-06-21, 11:04
autor: wujcio
bo w tych starszych motocyklach tabliczki były aluminiowe
ja mam właśnie taka w WFM i jest w idealnym stanie (sam wiesz wężu jak wygląda)
Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2010-06-21, 11:46
autor: Wężu
A potem cięcia kosztów i dupa...
Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2010-06-21, 20:06
autor: Alien
Tabliczkę możesz dać do ocynku, Anzel tak zrobił za moja radą i wyszło chyba całkiem zgrabnie

Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2010-06-21, 20:17
autor: Tukan
Przed cynkowaniem element jest maczany w kwasach - wszystko jest usuwane do gołej blachy, więc zostaną tylko nabite numery. Adkowi zapewne jednak chodzi o zachowanie oryginalnych nadruków.
Psiknięcie lakierem bezbarwnym raz na jakiś czas załatwi sprawę.
![:]](./images/smilies/splash.gif)
Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2010-06-21, 22:05
autor: adek1178
dokladnie tak jak napisal Tukan, chcialbym zeby nadruki pozostaly.tabliczka i tak zostanie odnitowana kiedy rama pojdzie do proszku, wtedy nia zajme sie, lakier bezbarwny powninien zopobiec dalszej korozji i pomoze zachowac to co pozostalo. dzieki za dobre rady

Chcac podsumowac czesci, ktore musze uzupelnic (wymienic) zeby moto trzymalo sie jak najwierniej orginalu to tylna lampa, pokrowiec siedzenia, klamki..... pominelem cos?
nie daja mi spokoju te chromowane blotniki, zwlaszcza przedni z tymi wystajacymi nakretkami. zauwazylem tez ze moja Wieska ma na tym forum siostry

) moto Anzela ma dosyc bliskie numery

koncze moje wypociny, przyjdzie czas na kolejne pytania i uwagi, trzeba szybko konczyc komara i brac sie za Nia ..... troszke czasu i kasy i bedzie cieszyla oko me... pozdrawiam
Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2010-08-27, 19:22
autor: Phillip1944
Jak ja wprost ubóstwiam Sporty

Świetny okaz. Aż zazdroszczę tych chromów no i całej reszty też oczywiście

Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2011-06-19, 20:43
autor: adek1178
Witam po dłuzszym milczeniu:), po wielu zawirowaniach w tym próbie sprzedania wiesi nadszedl czas na jej remont:). Kolor żółty zastal dobrany, elementy pomalowane, rama oddana do piasku i proszku. Blotniki niestety zostana pomalowane, poprosilbym o numer farby, gdyz nie mam z czego dobrac. Na początek dostanie nie swój silnik złozony w ubiegla zime ( oryginalny musi poczekac na remont ). znajde chwile w tygodniu to wrzuce jakies fotki, pozdrawiam

remont wlecze sie dalej w slimaczym tempie, przyszla pora na rozebranie przedniego zawieszenia, widac na zdjeciu ten obraz nedzy i rozpaczy.... zostalo oddane do regeneracji, koszt wielki ale lagi powinny byc jak nowe a do tego beda nowe tuleje:)
Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2011-07-23, 15:11
autor: adek1178
witam, no i nici jak na razie z regeneracji zawiechy, fachowiec stwierdził po odchromowaniu, że nie wyda za głębokie wzery...wiec szukam teraz lag nieruchomych do mojej wieski. Od standardowego zawieszenia wyczytalem, ze nie podejda są troche krotsze, ale jak znajde czas to robiore i porownam. ma ktos jakis pomysł co z tym fantem zrobic?
Re: żółta Ślicznotka 175-tka...
: 2011-07-24, 16:44
autor: Johnny
Na początek pytanie: kto Ci robi regenerację lag? Sam się przymierzam do wykonania tego we własnym zakresie (chrom techniczny w galwanizerni Bumar Łabędy w Gliwicach i dorobienie tulei we własnym zakresie) lub zlecenie całości "specjaliście" ale takich jest mało i są drodzy. Mam namiar na jednego wyspecjalizowanego w renowacji zawieszeń ale nie sprawdzony więc na razie nic więcej nie piszę.
Co do lag. Najlepiej kup inne nogi nieruchome. Faktycznie lagi z zawieszenia "sportowego" są dłuższe, a ponadto nie mają zatoczonego stożka w górnej części wchodzącej do półki. Obawiam się, że większość lag używanych wygląda podobnie.
Moją wątpliwość wzbudza tuleja dolna ("nabita" na lagę nieruchomą). Na ladze widoczny jest rowek na pierścień zabezpieczający tulei. A tuleja na zdjęciach jest nowego typu - z dnem. Wydaje mi się, mogę się mylić, że w tym konkretnym egzemplarzu tulejka dolna dna nie powinna mieć. Szczegóły budowy zawieszenia były w postach dotyczących tego tematu - nie chcę tego dublować.