Strona 1 z 1

WSK M21W2, pierwsza seria

: 2011-07-24, 15:42
autor: hary94
Witam

Historia tej WSK zaczyna się rok wstecz. Pewnego dnia wybrałem się na złom i znalazłem komara i WSK 175. Po chwili oba okazy byly juz w bagazniku laguny i w drodze do mojego domu. Wstawie jej fotke jak tylko gdzies znajde na ktoryms dysku :) Jako, że interesowałem sie wtedy bardziej komarkami i Simsonami itp Komara zrobiłem a WSK stała w drugim garażu nieruszona. Zainteresował się nią mój starszy brat, który ją ode mnie odkupił za cene złomu, heh, całe 20 zł :) Zaczęły sie poszukiwania silnika. Allegro.pl, Środa Wlkp., 300 zł, Wiatr, niedziela, jedziemy! Jak sie później okazało, miły pan miał prawie całą WSK w częściach i tak powoli miał zamiar ją wystawiać na Alledrogo... Kupiliśmy wszystko co miał za 600 zł, w tym papiery i druga rama :) Jedna z ciekawych części to prosta kierownica która, głównie mnie, zachęciła do odrestaurowania WSK na pierwszy model M21W2. Jeśli chcecie to opisze wam kiedyś co miała która WSK, bo obecnie wydaje mi sie ze malo kogo to interesuje :)
Rama zostala malowana proszkowo z tymi wszystkimi pierdołami od niej a zawieszenie przód, bak, błotniki i boczki podstawowo akrylowo lakiernikowo :) rama w prochu 170 zł z podkładem cynkowym
DSC04945.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg
a lakiernik wziął 400 zł.
DSC04949.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg
no i po kilku dniach składania :)
DSC05086.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg
DSC05087.jpeg
DSC05088.jpeg
koła, szprychy nowe z nyplami, no niestety made in china, ja przekonałem się o ich beznadziejności w Simsonie, chociaż te są innej firmy, zobaczymy, felgi malowane proszkowo- 90 zł za dwie sztuki.
DSC05069.jpeg
bęben po polerce z czujnikiem STOP
DSC05073.jpeg
Silnik... Myślę, że jest to hybryda 060 i 059 ponieważ tutaj możemy zauważyć oznaki miejsca na rozrusznik:
DSC05079.jpeg
DSC05080.jpeg
Numery silnika są kompletnie nie do rozczytania, wątpie żeby były aż tak nieumiejętne osoby w WSK, podejrzewam przebijanie, kiedyś numer silnika wpisywano w dowód, teraz (na szczęście) nie ma na to miejsca :)
DSC05081.jpeg
Zapłon też ciekawy... "Tył" 12V a "przód" z informacją o ładowaniu o napięciu 6V. 4 kable wychodzą, ale nie mam zdjęć.
DSC05077.jpeg
Koła są w trakcie centrowania, mają być na poniedziałek. Na lampe metalową też czekamy... Chcę rozwiać swoje wątpliwości, pomóżcie mi. Pierwsza seria miała metalową lampę ze stacyjką z lewej strony, nie centralnie jak można wyczytać w kilku miejscach?

Zapraszam do komentowania i może zadawania jakiś pytań. Pozdrawiam.

Re: WSK M21W2, pierwsza seria

: 2011-07-24, 16:38
autor: Tukan
Centralnie.

Re: WSK M21W2, pierwsza seria

: 2011-07-24, 18:45
autor: hary94
Taka sama jak w B3 i z taką samą stacyjką? Jesli nie to mogę prosić o fotki?

Re: WSK M21W2, pierwsza seria

: 2011-07-24, 18:51
autor: Szczepan
viewtopic.php?f=72&t=8946 - oto fotki.
BTW. Masz odkryte amorki, zmień je na oryginalne szklankowe.

Re: WSK M21W2, pierwsza seria

: 2011-07-25, 00:50
autor: hary94
Oryginalne mam ale w opłakanym stanie. Kiedyś wrócą na swoje miejsce ale obecnie zostaną odkryte.

Re: WSK M21W2, pierwsza seria

: 2012-11-14, 18:24
autor: fuel123
Jaki kolor położyłeś na felgi, wg palety RAL :?:

Re: WSK M21W2, pierwsza seria

: 2012-11-19, 15:03
autor: krzysiek127
Jesli w odbudowywanym egzemplarzu znajduje sie troche tej wyciagnietej ze zlomu, to gratulacje za inicjatywe.
Powodzenia w pracach!

Re: WSK M21W2, pierwsza seria

: 2012-11-21, 16:13
autor: janosikmz19822
ile płaciłeś za szprychy ??????\
Powodzenia w pracach