Strona 1 z 2
WSK SportoDudek 1975
: 2011-08-27, 16:59
autor: Vinduro
Hejka !
Przedstawiam moją WSKę 175 z 1975r . Jest to Dudek ale będzie Sport . Wiem wiem nie każdy lubi takie udziwniania ale ja tam mam że kieruję się zawsze w styl vintage enduro

. Jak widac na słabych fotach (tel.kom.) baniak od Jawy ,kanapy obszyte skóra i piórnik . Kierunki podobno od MZ . To nie moja wizja ja wolę coś pod oryginał . Ponad 7 lat temu odnowiona ,tyle tylko że cały czas stała . Wczoraj padła i już ciężko odpalić .Po odpaleniu na pych wiadomo było że to puścił uszczelniacz , więc wiedziałem że i tak kapitalkę trzeba zrobić

Do WSKi dostałem sporo fantów tj tłumiki góra ,kierownica z poprzeczką , lampa tył nowa i sporo silnikowych .
Jakby były jakieś pytania to prosze zadawać je śmiało

Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-08-27, 17:29
autor: Pablo_Picasso
Patrząc na zdjęcia chrom zachował się w dobrym stanie. Baniak bym raczej zmienił na oryginalny. Ogólnie widać że zadbana, mam nadzieję że ją kiedyś zobaczę i sobie polatamy

Pozdrawiam !
Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-08-27, 21:19
autor: Vinduro
Chrom dość ładny

na błotnikach ,na lagach na nowo kładziony

, zbiornik będzie oryginalny ,wydech do góry właśnie pomalowałem a chrom doczyściłem , kiera z poprzeczką itd , będzie ładna maszynka
Pablo pośmigamy spoko

Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-09-01, 11:00
autor: Vinduro
Wczoraj silnik się uruchomił

wymieniłem uszczelniacze , tulejkę sworznia bo była przytarta , sworzeń i pierścienie

Wska też w miarę możliwości jest doprowadzana do stanu oryginalnego

. Teraz mam WSK zbiornik,tłumik sportowy i tylną lampę . Zbiornika szukam od S1 . Na razie musiały zostać zegary od Mińska bo nie posiadam WSKowskich . Mam tylko półkę pod zegary ,licznik ale brakuje mi puszek .
Mam pytanie od jakiej WSKi mam boczki ? od Sporta S1 ?
pozdr... i czekam na jakieś podpowiedzi
ps. Czy S1 można polakierowac na czerwony ? bo mało ich widuję w tym kolorze .
Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-09-01, 11:06
autor: Savier
Boczki są od B3 1971-1975, bądź od Sporta 1. Ew. od Pica/Paka
Tak, maluj śmiało na czerwień. Tak malowano S1. Tak zwana czerwień meksykańska.
Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-09-01, 11:26
autor: Vinduro
Dzięki Savier !

I kolejne pytanie bo na wielu fotkach widzę S1 w wersji de luxe

.Przy czerwonym lakierze szparunki takie jak na Bahama Yellow? czy tez bywały w innym kolorze ?
Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-09-01, 11:30
autor: Savier
Nie ma sprawy. Szparunki powinny być czarne. A wersja de lux to raczej błędne określenie

. Wersja eksportowa.
Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-09-01, 13:42
autor: Vinduro
Dzięki

no wiem wiem że exportowa wersja

WSK jak równiez resztę motocykli w większości użytkuję do jazdy w terenie głównie mix trial/enduro . Szukałem info na forum ale coś nie moge znaleźć ,chodzi mi o zębatkę 55 , czy jest sens zakładania jej przy użytkowaniu WSKi teren/asfalt? Jaka jest prędkość na asfalcie na takim przełożeniu ? pozdr...
Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-09-01, 13:46
autor: Pablo_Picasso
Prędkości dokładnej ci nie podam, ale na asfalt raczej niema sensu.
Pozdrawiam !!
Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-09-01, 13:56
autor: Szczepan
Ja bym nie zakładał 55, lecz 47 zębów

Sam w podobny sposób użytkuję Wueskę.
Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-09-01, 13:59
autor: Vinduro
Ok dzięki

Jazda na asfalcie to nuda

teren/błoto i moto to jest to co najlepsze

pozdr...
Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-09-01, 14:07
autor: Pablo_Picasso
Popieram, ale na asfalcie też można pojeździć od czasu do czasu

Pozdrawiam !!
Setny post

Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-09-01, 14:31
autor: Savier
Sport/Dudek miał być z założenia użytkowany właśnie w lekkim terenie. Na początku Dudek miał lekko podniesiony przed błotnik i większy bęben z przodu, ale potem został "utechnologiczniony" do wersji, której znamy dzisiaj. A sport... wiadomo

szeroka kierownica, wysoki przód, wysoki wydech... wprost chce się jeździć w terenie!
Ale zębatki 55 nie zakładaj lepiej. Oryginalnie w Dudku (nie wiem czy w sporcie również) stosowano zębatkę większej ilości zębów.
Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-09-01, 20:27
autor: Vinduro
W wolnej chwili policzę zęby , w terenie sprawuje się ok i wsk spokojnie wbrew opiniom nadaje się w teren oczywiście lekki

Do wiesi zrobiłem właśnie 3 owalne tablice na pole nr . Tylko polakierować

na odpowiedni kolor .
Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-09-01, 20:36
autor: Szczepan
Wueska daje sobie bardzo dobrze rade w terenie nie mówie tu o jeździe na złamanie karku, ale normalnej przeprawie. Idzie po strome wziesienia, wodę ponad tłumik, błoto pod podnóżki i prawie ruchomych piaskach

Mi się swoją lepiej jeździ po szutrach niż po asfaltach, swojej aktualnie nie maluje bo uszkodził bym lakier szybko. Chętnie bym z tobą pośmigał.
Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-09-01, 20:52
autor: Vinduro
Zawsze można się zgadać

do Ciebie to jakieś niecałe 200km więc w połowie można się spotkać i pośmigać

Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-09-01, 21:01
autor: Szczepan
Będę miał prawko to się ugadamy

Co tydzień latamy ze znajomymi po polach, lasach, łąkach. Bardzo prosiłbym fotki tablic.
Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-09-01, 22:28
autor: Sebastian440
VInduro motocykl w porządku dążył bym do oryginału. Zarzuć foto 513. Ostatnio choruje na 514

Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-09-02, 22:08
autor: Vinduro
Jak pisałem będzie to powiedzmy Dudek z elementami Sporta

na trialowym ogumieniu . Oryginalny Dudek mnie nie rajcuje

.Z powodu zatarcia silnika Cześkę mam aktualnie w proszku i bedzie odnowiona ,bo czas już na to . Jak prace rusza to może za pozwoleństwem adminów zapodam stosowny temat w dziale ,,pozostałe motocykle,, . CZ 514 jest super ale coraz cięższy temat części się robi

Mi się marzy taka replika Falta

śliczny potwór

Re: WSK SportoDudek 1975
: 2011-09-04, 19:08
autor: Vinduro
WSKa dzisaj sporo pośmigała

, zrobiła nawet kółko na torze motocrossowym w Borkowie

ale generalnie szkoda na to sprzęta ,który najlepiej czuje się na leśnych i polnych duktach

Na razie zostało zmienic ogumienie .
Fotki dalej słabe jakościowo bo robione tel. kom.
ps. gdzie można kupić obicie kanapy ?