Strona 1 z 1

M21 W-2 czy to może być Eksport?

: 2011-09-09, 21:27
autor: Faux
Witam chciałem was się poradzić kupiłem ostatni taki oto sprzęt rocznik 73. Czy może to być wersja M21 W-2 Ex według mnie to co ją łączy z tą wersją to kolor (raczej nie była przemalowana z czarnej) chromowana obudowa tylnej lampy chromowane felgi. Z tabliczki można odczytać jedynie rok numer ramy i silnika.

Re: M21 W-2 czy to może być Eksport?

: 2011-09-09, 21:30
autor: Savier
To nie jest Export. Była malowana, to widać na pierwszy rzut oka :). Rama czarna a wahacz niebieski, przez boczek biały szparunek.
Chromowane felgi o charakterystyczny element dla czwórek do 1977 (a może nawet i 8, nie wiem dokładnie). Co nie zmienia faktu, że nawet fajną wueskę masz.

Re: M21 W-2 czy to może być Eksport?

: 2011-09-09, 21:31
autor: hartman
Hmm taka ciut podejrzana jest.Szparuni na baku krzywe jakby i na boczku też tak dziwnie.. w żadnym modelu nie widziałem ,żeby taki pasek był.Bęben w dodatku na niebiesko ?eee

Re: M21 W-2 czy to może być Eksport?

: 2011-09-09, 21:40
autor: termin21
M21 W2 w najł•adniesjzym wydaniu z supier kierunkami ,ale kolor fatal

Re: M21 W-2 czy to może być Eksport?

: 2011-09-09, 22:56
autor: Faux
Udało mi się znaleźć jak wyglądać powinna podstawowa wersja M21 W-2 Ex jak widać rama jest czarna cytując jeszcze książkę A Zieliński Polskie motocykle 1946-1985 " Motocykl ten wyróżniał się dwubarwnym lakierowaniem chromowanymi nakładkami boczne części zbiornika paliwa. Pokrycie chromem dekoracyjnym otrzymały też obręcze kół i obudowa lampy tylnej. Pokrywy boczne zespołu napędowego były polerowane. A co do malowania mojej to ktoś by musiał się dobrze postarać i na malowanie groszem sypnąć ponieważ niebieski jest wewnątrz lampy oraz filtr powietrza jest pomalowany w środku więc komu by się chciało to robić A pędzlem to malowany jest tylko wahacz oraz część tylnego błotnika. Zapomniałem dodać że posiadam do niej jeszcze osłony na nogi oraz owiewkę jak zrobię zdjęcie to wrzucę.


Kolego
Savier nie zgadzam się z tobą że "Chromowane felgi o charakterystyczny element dla czwórek do 1977 (a może nawet i 8, nie wiem dokładnie)" ponieważ u mnie w rodzinie był jedna wsk 175 z 76 r która od nowości posiadała zwykłe malowane felgi nie chromowane.

Re: M21 W-2 czy to może być Eksport?

: 2011-09-09, 22:58
autor: Szczepan
Felgi zawsze ktoś mógł pomalować, wymienić. Ale większość egzemplarzy z tych lat posiada chromowane felgi i tak przyjmijmy.

Re: M21 W-2 czy to może być Eksport?

: 2011-09-09, 23:05
autor: Savier
Zauważ, że osłony łańcucha są inne :)

Re: M21 W-2 czy to może być Eksport?

: 2011-09-09, 23:18
autor: Faux
Wiem jest trochę tych różnic osłona to najmniejsza z nich którą można łatwo wymienić na taką jak powinna być gorzej ze zbiornikiem a raczej z jego nakładkami nawet jeśli to nie jest Eksport to może kiedyś z niej będzie ładna kopia M21 W-2 Ex baza jest.

Re: M21 W-2 czy to może być Eksport?

: 2011-09-09, 23:19
autor: Szczepan
Życzę powodzenia baza jest bardzo dobra. Posiada dokumentację ?

Re: M21 W-2 czy to może być Eksport?

: 2011-09-09, 23:26
autor: Faux
Będzie rejestrowana bezpośrednio na żółte tablice. Kosztowna droga i trudna ale warta zachodu.

Re: M21 W-2 czy to może być Eksport?

: 2011-09-10, 10:27
autor: WSK
Coś tu nie gra, rocznik piszesz 1973, a koledzy spójrzcie na wahacz, kolanko, zapodaj fotki tabliczki :)

Re: M21 W-2 czy to może być Eksport?

: 2011-09-10, 14:37
autor: Szczepan
Rocznik 1974.

Re: M21 W-2 czy to może być Eksport?

: 2011-09-10, 19:51
autor: Faux
Niestety nie udało mi się zrobić odpowiedniej jakości zdjęcia tabliczki (mocno leciwy aparat) ale jeśli ktoś potrzebuje to proszę ale rocznik jest słabo widoczny i jest to rok 73 załączam też zdjęcia wyposażenia dodatkowego tej że wsk-i :D apropo kolanka, pomalowanego bębna na niebiesko i jeszcze wielu innych rzeczy o których można się rozpisać że się nie zgadzają. Panowie ten motocykl przeżył już swoje dobre chwile i gorsze kiedyś nikt się nie przejmował tym jakie ma kolanko przy wydechu jak się uszkodziło stare to się wymieniało na takie jakie było. Pod kanapą zeszła farba albo rdza się pojawiło to się brało farbę taką która była pod ręką co tam że jeden niebieski ma inny odcień od tego na motorze pędzel i malujemy aby niebieski (to się tyczy wahacza i tylnego błotnika) Takie czasy były brało się to co było albo to co z zakładu przynieśli bo ktoś pracował na WSK w Świdniku. Niejeden silnik wyjechał za bramę a nawet całe motocykle.