SHL M17 Gazela
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: SHL M17 Gazela
W podpisie mam link . Ponawiam też pytanie o tego rzeczoznawce ?
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: SHL M17 Gazela
Gazela jest wyrejestrowana w 1995 więc zgodnie z ustawą mogę ją zarejestrować jedynie na unikat a do tego jest potrzebna opinia rzeczoznawcy.
Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®

Ekipa Południe®
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: SHL M17 Gazela
Poszukaj sobie tych artykułów odpowiednich ja ostatnio pogrzebałem i z tego co wydedukowałem pojazd 40 letni (akurat się załapałeś
) jest uznawany za unikalny czy zabytkowy bez opinii rzeczoznawcy , a dodatkowo o ile dobrze pamiętam pojazdy wyrejestrowane przed 1997 mogą by rejestrowane bez problemu .

no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- shlmatis
- Posty: 156
- Rejestracja: 2007-12-12, 12:39
- GG: 12412133
- Lokalizacja: Świniarsko / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: SHL M17 Gazela
Wężu to zależy od Wk, ale też od znajomości. Odsyłam Cię i 1angela do postu Satrego
viewtopic.php?f=39&t=160&start=340
Stary opisał w skrócie jaka jest sytuacja z rejstracją motocykli, ale też jaką straszną niekompetencją dysponują pracownicy wydziału.
Przecież jak masz wueske trajke to ona może mieć na tabliczce 1969 rok. I co
Lecisz i na zabytek to rejstrujesz??
Jednym plusem moto powyżej 40 lat jest to , że niemsisz utrzymywać ciągłości ubespieczenia i przęglądów(nie jestem pewny co do przeglądu)
viewtopic.php?f=39&t=160&start=340
Stary opisał w skrócie jaka jest sytuacja z rejstracją motocykli, ale też jaką straszną niekompetencją dysponują pracownicy wydziału.
To po co według Ciebie jest rzeczoznawca. To właśnie on określa określa unikalność i stopień oryginalności motocykla.Poszukaj sobie tych artykułów odpowiednich ja ostatnio pogrzebałem i z tego co wydedukowałem pojazd 40 letni (akurat się załapałeś ) jest uznawany za unikalny czy zabytkowy bez opinii rzeczoznawcy , a dodatkowo o ile dobrze pamiętam pojazdy wyrejestrowane przed 1997 mogą by rejestrowane bez problemu .
Przecież jak masz wueske trajke to ona może mieć na tabliczce 1969 rok. I co


Jednym plusem moto powyżej 40 lat jest to , że niemsisz utrzymywać ciągłości ubespieczenia i przęglądów(nie jestem pewny co do przeglądu)
Ostatnio zmieniony 2009-11-02, 22:01 przez shlmatis, łącznie zmieniany 1 raz.
Grono motorków rośnie jak na drożdżach 
Ekipa Południe

Ekipa Południe
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: SHL M17 Gazela
1agnel, jeśli jest tak jak mówisz to wygrzebie ten artykuł, oraz ten o rejestracji pojazdu wyrejestrowanego i z nimi się udam do WK.
Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®

Ekipa Południe®
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: SHL M17 Gazela
Z tego wynikało by , że wystarczy zarejestrowanie gazelki na zwykłe blachy i wycieczka do ubezpieczyciela z informacją , że pojazd jest historyczny (40 latek)
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: SHL M17 Gazela
Obecnie wprowadzono obowiązkowy przegląd pojazdów zabytkowych co dwa lata.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®

- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: SHL M17 Gazela
Akurat z przeglądem jest taka sprawa, że posiadacz takiego pojazdu jest go w wstanie lepiej wykonać niż osoba do tego odpowiednio przeszkolona no ale jak mus to mus.
Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®

Ekipa Południe®
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: SHL M17 Gazela
Dzisiaj do Gazeli dokupiłem szrot na cześci.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®

Ekipa Południe®
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: SHL M17 Gazela
Jeszcze nie taki szrot- jak ktoś lubi wyzwania, ma czas na kompletowanie i odpowiednie do tego pieniądze to może ją doprowadzić do ideału
. Ile zapłaciłeś za ten "szrot na części"?

- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: SHL M17 Gazela
140 zł. Niby można ale wole z dwóch zrobić jeden porządny niż dwa byle jakie. Kompletną Gazelę bez dokumentów można już kupić za 500 zł a tak to sam silnik z osłonami to dosyć spory wydatek.
Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®

Ekipa Południe®
- mateusz 46
- Posty: 231
- Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
- Moje maszyny: rm 125
- Kontaktowanie:
Re: SHL M17 Gazela
no no weżu zapowida sie coraz lepiej jak by jeszcze zółte blachy to cód miód i piffko
Ekipa Północ
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: SHL M17 Gazela
Żółtych nie będzie, za mało swobody i za dużo papierkowej roboty. Będzie normalna, biała.
Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®

Ekipa Południe®
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: SHL M17 Gazela
Wczoraj dokładnie obejrzałem obydwa pojazdy oraz dokładnie przyglądnąłem się dokumentacji. W Kompletnej Gazeli wszystko zachowało się w bardzo dobrym stanie, bak ma tylko jedno, nie widoczne, lecz wyczuwalne wgniecenie, gorzej natomiast wygląda sprawa z tylnym błotnikiem, dlatego jestem zadowolony z zakupu drugiego na części ponieważ w drugiej błotnik jest ładniejszy. Zatrzask siedzenia w pierwszej działa jak należy, w drugiej niestety nie. Silnik był remontowany, niestety pękła sprężyna od kopniaka, ma jeszcze oryginalną fajkę świecy, nie wiem jak z luzami na wale bo nie odkręcałem dekla. Miłą niespodzianką było też znalezienie w schowku oryginalnej narzędziówki z białym (niestety pękniętym) kluczykiem i kilkoma kluczami sygnowanymi SHL M17. Zawieszenie działa poprawnie i jest proste. Co do dokumentacji to mam:
- przecięty dowód rej.
- umowę kupna-sprzedaży z właścicielem wpisanym w dowodzie
- rachunek z Polmozbytu
- instrukcję obsługi w stanie agonalnym
- wniosek o zarejestrowanie pojazdu
- decyzje o wyrejestrowaniu pojazdu
- oryginalną książkę Naprawa Motocykli SHL z 1969 roku w stanie bdb.
- kilkanaście starych kwitów za OC
Z tego co wyczytałem w przepisach skoro pojazd ma 40 lat to można go śmiało rejestrować.
- przecięty dowód rej.
- umowę kupna-sprzedaży z właścicielem wpisanym w dowodzie
- rachunek z Polmozbytu
- instrukcję obsługi w stanie agonalnym
- wniosek o zarejestrowanie pojazdu
- decyzje o wyrejestrowaniu pojazdu
- oryginalną książkę Naprawa Motocykli SHL z 1969 roku w stanie bdb.
- kilkanaście starych kwitów za OC
Z tego co wyczytałem w przepisach skoro pojazd ma 40 lat to można go śmiało rejestrować.
Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®

Ekipa Południe®
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: SHL M17 Gazela
Ty lepiej wyczyść ten najnowszy nabytek i wszystko przełóż do tego żółtego złoma. Widzę, że spokojnie można tą czerwoną odratować, a jak widać ludzie dużo chętniej kupują oryginały od maszyn po remoncie.
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: SHL M17 Gazela
Tylko, że ta pierwsza ma wszystkie papiery legalne i pełną zgodność i IDEALNIE zachowaną tabliczką.
Ostatnio zmieniony 2009-11-08, 19:19 przez Wężu, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®

Ekipa Południe®
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: SHL M17 Gazela
Co do pełnej zgodności to mam Ci przypomnieć, że chciałeś tam wsadzać silnik W2A ? :> Chyba by zgodność nie została zachowana. Rame i silnik zostaw. Przełóż blachy. Sam piszesz, że w tym żółtym złomie są w średnim stanie.Wężu pisze:Tylko, że ta pierwsza ma wszystkie papiery legalne i pełną zgodność i IDEALNIE zachowaną tabliczką.
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: SHL M17 Gazela
Bo wtedy nie wiedziałem, że wszystko jest ze sobą zgodnie ![:]](./images/smilies/splash.gif)
![:]](./images/smilies/splash.gif)
Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®

Ekipa Południe®
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości