Witam. Jako że polską motoryzacją interesuję się od 6 lat jedną z moich pierwszych maszyn jest Komar 2350 . Komarka tego kupił mi dziadek rok po moim pierwszym Komarze 2352W twierdząc, że na nim się najlepiej nauczę podstaw mechaniki . Najbardziej mi kiedyś zależało, aby nim jeździć bez względu na wygląd. Z dziadkiem wyremontowałem silnik . W środku był ok tylko wał był krzywy lecz 1 dzień później udało mi się zdobyć oryginalny wał z PRL z metką

. Jeździłem nim przez 4 lata i w zeszłym roku 2013-stym postanowiłem go lekko odświeżyć i zabezpieczyć przed korozją. Jak się podczas malowania okazało przednie zawieszenie było lekko przekrzywione ale jedna wizyta na złomie i znalazłem 2 nowe proste pary

. Oprócz tego powymieniałem ośki w kołach na proste i linkę od zmiany biegów. Komarek znakomicie się spisuje . Bardzo rzadko się psuje, a jak już to albo się kranik zapcha albo inne drobne rzeczy

. Komarek nie jest w pełni oryginalny ale mi się podoba taka konfiguracja jaka jest. Jedynymi wadami jest brak dokumentów i przespawany uchwyt od tłumika przez poprzedniego właściciela dzięki czemu idzie on tak bardzo do góry. Na przyszłość mam zamiar zamienić wianki w kołach na łożyska i znaleźć ori amortyzatory. To by było na tyle teraz oceniajcie

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.