Czesc powiedz mi bo tak przegladnalem temat i mam pare pytan
1 powiedz mi kolor wybierales z fiszek czy nr lakieru z samochodu czy jeden pigment z mieszalnika jakis strong maron?
2 ile czekales na chromy w tej firmie ?
3 gdzie moge dostac sruby mocujace kratke na baku i te dystansy miedzy bakiem i kratka?
A motor fajny taki inny niz wszystkie i to jest to
Renowacja WFM 1960 KONIEC
- tomsim88
- Posty: 75
- Rejestracja: 2015-11-08, 13:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM m06 1959
WSK m06b3 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 KONIEC
1. Mieliśmy własny mieszalnik i fiszki. Dorobiłem z fiszki. Numer mam zapisany na pojemniku.tomsim88 pisze:Czesc powiedz mi bo tak przegladnalem temat i mam pare pytan
1 powiedz mi kolor wybierales z fiszek czy nr lakieru z samochodu czy jeden pigment z mieszalnika jakis strong maron?
2 ile czekales na chromy w tej firmie ?
3 gdzie moge dostac sruby mocujace kratke na baku i te dystansy miedzy bakiem i kratka?
A motor fajny taki inny niz wszystkie i to jest to
2. Dwa tygodnie.
3. Śruby kupiłem na allegro i podkładki były w zestawie. Brakujące śruby sam polerowałem.
Dzięki. Motor ma się przede wszystkim podobać mi. Zrobiłem go dokładnie tak jak sobie wymyśliłem


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości