-
grzechu212
- Posty: 404
- Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
- Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: grzechu212 » 2016-10-08, 15:55
przez daroohd » 2016-10-08, 14:09
Ładny bieżnik maja a te 4.0 weszło bez problemu daleko ma do łańcucha.
Na tyle mam obręcz 2.15 cala więc taka 4.00 ładnie się rozkłada i nie robi się balon jak na oryginalnej feldze. Odległość łańcucha od opony jest bezpieczna, ale jak już przypuszczałeś praktycznie maxymalnie wykorzystana. Przy szerszej oponie i luźniejszym łańcuchu mógł by być problem przy ostrych zakrętach w lewo

. Chciałbym zrobić jakiegoś filma przed zimą, ale pogoda chwilowo nie pozwala na jakąś jazdę dodatkowo jeszcze rozsypał mi się kosz sprzęgłowy pod rolkę 6mm który kupiłem w sd. Zawsze wiatr w oczy

.
Destroyers of the system
-
Patafil65
- Posty: 173
- Rejestracja: 2016-02-27, 10:04
- GG: 0
- Moje maszyny: M11W, M17, 250-353, Motorynka M1 od Ojca :)
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Patafil65 » 2016-10-15, 18:14
Czyżby Dellorto VHSA? Fajny gaźnik z płaską przepustnicą, kupiłem taki okazyjnie, nowy. Po demontażu byłem zachwycony jakością wykonania. Dobrze wiedzieć, że tak dobrze współpracuje. Jaką masz średnicę gardzieli?
-
grzechu212
- Posty: 404
- Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
- Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: grzechu212 » 2016-10-15, 19:07
Ten mój jest z końcówką B na końcu - VHSB o średnicy 34mm. W sumie całe "upalanie" po lasach było na dellorto, a ujęcia drogowe na Keihinie co widać akurat na początku filmu. Oba gaźniki to dla mnie światowa klasa jeżeli chodzi o regulacje i osiągi

.
Destroyers of the system
-
Dżjordżjo
- Posty: 282
- Rejestracja: 2016-02-11, 21:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kobuz 77'
- Lokalizacja: Sadowne
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Dżjordżjo » 2016-10-15, 20:22
Ładnie mruczy

-
Texas Ranger
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Texas Ranger » 2016-10-15, 20:48
-
Garry1
- Posty: 395
- Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
- GG: 7047182
- Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2
- Lokalizacja: Konin/Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Garry1 » 2016-10-15, 21:08
No nieźle zap*erdala
Jakie przełożenie ?
-
grzechu212
- Posty: 404
- Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
- Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: grzechu212 » 2016-10-15, 22:06
Trochę pokombinowana z różnych modeli i innych motocykli, ale starałem się to robić ze smakiem

.
przez Garry1 » 2016-10-15, 21:08
No nieźle zap*erdala
Jakie przełożenie ?
Przełożenie 14/41

.
Destroyers of the system
-
Texas Ranger
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Texas Ranger » 2016-10-15, 22:11
I właśnie wyszło ze smakiem! Jestem zwolennikiem oryginałów, ale Twój projekt nie dość, że fajnie zap.......la, to jeszcze fajnie wygląda. Patrząc nie ma się wrażenia, że widzi się ulep, tylko całe zestawienie wygląda jakby takie wyszło z fabryki, super!
-
Patafil65
- Posty: 173
- Rejestracja: 2016-02-27, 10:04
- GG: 0
- Moje maszyny: M11W, M17, 250-353, Motorynka M1 od Ojca :)
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Patafil65 » 2016-10-15, 23:40
grzechu212 pisze:Ten mój jest z końcówką B na końcu - VHSB o średnicy 34mm. W sumie całe "upalanie" po lasach było na dellorto, a ujęcia drogowe na Keihinie co widać akurat na początku filmu. Oba gaźniki to dla mnie światowa klasa jeżeli chodzi o regulacje i osiągi

.
VHSB to większa wersja VHSA, tak czy inaczej pięknie jeździ, jestem pełen podziwu. Dołączam się do zdania kolegów, fajnie wygląda, wykonany ze smakiem. Może pomyślisz o sprawdzeniu na hamowni osiągów, teraz to koszt ok 100 pln (w Bydgoszczy).
-
grzechu212
- Posty: 404
- Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
- Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: grzechu212 » 2016-10-16, 11:16
Czekam aż ktoś z forum pojedzie na hamownie z seryjnym silnikiem żeby mieć odniesienie czego można się spodziewać

.
Destroyers of the system
-
mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
- Lokalizacja: WLKP
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mistrzunioss » 2016-10-23, 19:07
Kozak, Świetna maszyna

-
marcin3ta
- Posty: 417
- Rejestracja: 2013-03-01, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk dudek bak kobuz exsport
- Lokalizacja: Łańcut
-
Kontaktowanie:
Post
autor: marcin3ta » 2016-10-23, 19:40
ja byłem na hamowni na zlocie swoją
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2016-10-23, 19:47
I wiele pokazało?

-
marcin3ta
- Posty: 417
- Rejestracja: 2013-03-01, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk dudek bak kobuz exsport
- Lokalizacja: Łańcut
-
Kontaktowanie:
Post
autor: marcin3ta » 2016-10-23, 20:19
14.5 koni i 136 max na dotarciu
-
Mixol
- Posty: 844
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1979r.
WSK 175 1980r.
CZ 477 73r.
Mińsk 400A 90r.
- Lokalizacja: Mazowsze
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mixol » 2016-10-23, 20:20
-
marcin3ta
- Posty: 417
- Rejestracja: 2013-03-01, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk dudek bak kobuz exsport
- Lokalizacja: Łańcut
-
Kontaktowanie:
Post
autor: marcin3ta » 2016-10-23, 20:22
moja jest w oryginale 100% tylko korba inna, wynik oczywiście bez oporu powietrza.
-
rss
- Posty: 445
- Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki
- Lokalizacja: Jablonna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rss » 2016-10-23, 22:02
marcin3ta pisze:14.5 koni i 136 max na dotarciu
wrzuc wykres z tej hamowni

-
grzechu212
- Posty: 404
- Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
- Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: grzechu212 » 2016-10-24, 11:12
przez marcin3ta » 2016-10-23, 20:19
14.5 koni i 136 max na dotarciu
Nie wiesz skąd była hamownia na zlocie? Wykres momentu obrotowego i mocy w funkcji obrotów wału korbowego byłby super, ale wierząc na słowo to 14.5KM na kole to zaje...ty wynik bo z tego co czytałem np. na forum co zajmują się głównie junakami to podobno oryginał M10 jak na kole pokazał 9-10 KM do mówili że to dobra seria, a wiadomo że w danych technicznych moc tego Junaka wynosi 17KM

.
Destroyers of the system
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość