Strona 2 z 6

Re: JueS: SKM 008

: 2013-07-01, 22:52
autor: Garry1
Poszło PW ;)

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-10, 23:44
autor: Muciek
Jeździ to już? Termin wyścigu się zbliża :D

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-11, 09:25
autor: tazu
Odnośnie opon to temat wygląda następująco - Wyścigowe Dunlopy nowe to koszt rzędu 800zł sztuka i to na angielskim ebuy'u. W POlsce nikt nie sprowadza wyścigowych 18' bo ilość chętnych na palcach jednej ręki można by policzyć albo i nawet nie. Ja osobiście polecam opony Heidenau RSW (Racing Soft Warm) które to kosztują ok połowy ceny Dunlopa a ich właściwości nie są bardzo gorsze wręcz można by powiedzieć że porównywalne. Jeżdżę od dwóch lat na RSW i jestem zadowolony. Zwykłe Heidenau dla początkującego zawodnika również się nadadzą gdy nie będzie starsznie przesadzał na zakrętach. RSW można wyszperać na porównywarkach cenowych typu ceneo czy nokaut które przekierują do sklepó internetowych. Warto tam zadzwonić i zapytać o dostępność i termin dostawy. Slicki z allegro raczej odradzam bo mogą mieć pow.10 lat i ich właściwości są nawet gorsze od standardowych nowych opon.

Pozdro from Taz

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-14, 21:34
autor: JueS
od niedawna jeździ :) jeszcze jest sporo do poprawienia, ustawienia ale jeździ... może jutro jak pogoda będzie sprzyjać to będzie update.
Właśnie wysłałem zgłoszenie na wyścigi na Torze Poznań.


Edit:

można posłuchać ;)
https://www.youtube.com/watch?v=fgThSAvd3Ys

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-18, 15:10
autor: Garry1
Mamy jeszcze tydzień na dopieszczenie motocykla, wszsytko powinno się udać ;)

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-19, 14:22
autor: Sebastian440
Zarzuć jakieś foty jeszcze z remontu :)

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-20, 19:31
autor: JueS
Generalnie jeździ ale po wczytaniu się w regulamin to... czeka nas jeszcze sporo pracy by motocykl został dopuszczony do wyścigów. Okazuje się, że wymogi to nie tylko te 102db ale też: płetwa rekina, zabezpieczenie wszelkich korków, odpływów, odpowietrzeń, jakaś gąbka w baku, mata ekologiczna i to nie wszystko. Także stresu trochę jest ale robimy wszystko by nas dopuścili.
Kilka fotek:
20130820_150059.jpg
20130820_150038.jpg
20130820_181730.jpg
20130820_181802.jpg
20130820_181833.jpg
To jak z kim się widzimy się na torze? ;)

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-20, 19:39
autor: Muciek
Wiadomo jakie były (były w ogóle?) normy głośności w PRL i później jak się tymi maszynami ścigali ?

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-21, 00:40
autor: Skinder
Płyta pod silnik nieobowiązuje ? Ładna robota, ciekawe jak będzie latać :) Btw, będzie jakaś stacja nadawcza w postaci gopro na kasku ? ;-)

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-21, 10:15
autor: Garry1
Transponder(?) będzie wydany w dniu zawodów ;)
Z tego co czytałem w regulaminie to tylko w 4t obowiązuje miska pod silnikiem na 5 l płynów. W 2t tylko odpowietrzenie skrzyni biegów. Zbiorniczek jest od płynu do zmywarek :D Nie miałem nic innego pod ręką.
Generalnie problemem jest znalezienie jakichkolwiek zdjęć jak ten osprzęt ma wyglądać.
Wczoraj udało mi się jeszcze dotoczyć z poliamidu zaślepki podnóżków i "ciężarki" kierownicy ;)

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-21, 14:23
autor: Sebastian440
Ten stożek nie dławi za bardzo silnika ?

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-21, 15:25
autor: tazu
Płetwa się przyda bo może uchronić stopę w razie nakiejeś gleby nieoczekiwanej, gąbka w baku też raczej nie będzie strasznie wymagana (ewentualnie można ją kupić na torze ale ja osobiście też jej nie mam). Mata - proponuję podgumowaną wycieraczkę kupić w castoramie (160cm x 100cm - ja mam 150x90 bo takie były akurat dostępne) albo innym sklepie tego typu - swoją droga również przydatne bo jak się sprzęta robi to śrubki w ziemię nei polecą.

Ogólnie powinno być wporządku - najbardziej problematyczny jest hałas - z resztą nie powinno być żle;)) - w końcu to pierwszy tego typu wyścig - nie każdy jest w 100% obeznany z wszystkimi wymogami. Zrobić ile się ba i do zobaczenia na torze (ja będe już piątek przed południem)

Pozdro From Taz
508 640 713 ( w razie problemów)

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-21, 20:44
autor: Garry1
Sebastian, innego filtra nie mamy :( Na każdych zdjęciach gdzie widac tego typu motocykle jest chyba tylko pończocha na gaźniku, także myslę że ten siatkowo gąbkowy stożek spelni swoje zadanie ;)

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-21, 20:49
autor: Muciek
Można wiedzieć gdzie dorwaliście opony ?

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-22, 10:04
autor: Sebastian440
Ani w metalexach ani skmach nie widziałem nigdy filtrów. Po zawodach zakładano co najwyżej zaślepkę gaźnika żeby szczury nie założyły gniazda. Silnik strojono bez filtrów. W terenie to nie będzie jeździć. Trzeba tylko błotnik tylny dorobić.

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-22, 17:00
autor: JueS
Opony to Micheliny PILOT SPORTY 2, dostaliśmy od dobrego kolegi :P
Przetestujemy bez filtra powietrza i zobaczymy jak idzie.

Generalnie bestia jest skończona, czekamy co powiedzą na odbiorze technicznym...
SKM 250 JueS 1.jpg
SKM 250 JueS 2.jpg
SKM 250 JueS 3.jpg
SKM 250 JueS 4.jpg
SKM 250 JueS 5.jpg
SKM 250 JueS 6.jpg
SKM 250 JueS 7.jpg
to kto w końcu z forum będzie na torze albo chociaż na trybunach? :P

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-22, 22:34
autor: Muciek
Super to wyszło, a jak z hałasem coś mierzyliście ?

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-22, 22:37
autor: Garry1
Niestety nie, jutro się wszystko wyjaśni. Generalnie nie sam wydech tu halasuje tylko wspaniały czeski silnik ;) Byle by go mierzyli poniżej rezonansu.

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-23, 10:09
autor: Sebastian440
Oryginalne malowanie to jest to :) Jak takie dwie jebitne tarcze się sprawują ?

Re: JueS: SKM 008

: 2013-08-24, 09:21
autor: Sebastian440