
Renowacja WFM 1960 KONIEC
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Ostatnio zmieniony 2014-11-02, 17:18 przez decada, łącznie zmieniany 1 raz.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Dzięki. Mam nadzieję, że będzie się prezentować w tym kolorze tak jak sobie wymyśliłem 

- pawpaw12
- Posty: 78
- Rejestracja: 2014-10-27, 23:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06Z 1959
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Ramkę od licznika tak wypolerowałeś, czy chromowałeś. Jeśli chromowałeś to musiałeś rozebrać. Podziel się doświadczeniem w tej kwestii.
Zazdroszczę Ci etapu na którym jesteś. Ja dopiero kompletuję części.
Zazdroszczę Ci etapu na którym jesteś. Ja dopiero kompletuję części.
Pozdrawiam PM
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Ramkę kupiłem nową. Zagniatałem ją płaskim śrubokrętem. Upierdliwa robota ale da się zrobić. Trzeba trochę czasu i cierpliwości.
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Nie zaciemny ten kolorek ? Dobierany z elementu czy na oko ? 

Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Kolor ciemny bardzo i głęboki. Nie starałem się dobierać do oryginału. Miałem w pracy mieszalnik więc mogłem poszaleć. Będę miał dużo chromów wiec myślę, że cały motor się rozjaśni. Zobaczymy jak to wyjdzie.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Kolejne elementy układanki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Kolejny mały krok do przodu. Wprasowałem nowe tuleje w wahacz i jest on już gotowy do zamontowania. Czekam tylko na zamówione śruby i osie wykonane z nierdzewki i ruszam ze składaniem ramy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Nie. Po co?
- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Pięknie prace idą gratuluje
Powiedz w jaki sposób zaginałeś nową ramkę licznika ?

Powiedz w jaki sposób zaginałeś nową ramkę licznika ?

- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Dzięki. Ramkę zagniatałem śrubokrętem płaskim. Stopniowo i systematycznie, raz przy razie i udało się. Dosyć upierdliwa rzecz jak na pierwszy raz, ale jest do ogarnięcia. Najpierw w koło lekko żeby się tylko ramka trzymała, a później już mocniej. Ważne żeby nie zagniatać od razu mocno bo się ramka powygina i chrom popękać może.
- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
a gdzie kupiłeś ramkę?
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
W skuter Dębica 

- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Nadszedł czas na amortyzatory. Teraz nie ciekną, pracują prawidłowo i wyglądają bajecznie. Można powiedzieć: pełny sukces
W tym świetle aparat nie uchwycił prawidłowo koloru.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Cienias
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-10-30, 22:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125,Dantom,Kadet,Komar,Yamaha 1E7,Honda Deauville,Ogar
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Kurcze ładnie Ci to wyszło,a ile kosztowało chromowanie bo mam takie same ale są w kiepskim stanie ...
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Ciężko powiedzieć bo chromy robiłem w większym pakiecie. Sprężyny były już wcześniej chromowane przez poprzedniego właściciela. Myślę, że około 80-100 zł.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
W oczekiwaniu na śruby z nierdzewki, zabrałem się za przygotowanie przednich amortyzatorów do lakierowania. Mała pierdoła, a troszkę czasu zajęła. Podkład reaktywny jest. Teraz akrylowy i pod lakier. Myślę,że w tym miesiącu ruszę z lakierowaniem pozostałych elementów.
Na jednym amortyzatorze była taka jakby podkładka metalowa z tulejką przez środek i z filcem . Czy takie elementy powinny być dwa? Z jednej i drugiej strony czy tylko z jednej?Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
A w jakim miejscu to było? Sprawdź zużycie tych aluminiowych tulei ślizgowych zanim pomalujesz bo potem poskładasz i się okaże że koło lata jak żyd po pustym sklepie.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Jak to wytłumaczyć.... Jutro zrobię fotki
Motocyklem śmigłem kilka dni i nic nie latało. Tuleje wyglądają ok.

-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Często nie lata bo wszystko jest posklejane starym, 50 letnim smarem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości