Strona 3 z 8
Re: Wsk LC
: 2015-09-10, 09:37
autor: Savier
Dobry montaż, w czym robisz? Vegas czy Premiere?
Maszynka malina, pewnie największy taki projekt w Polsce
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
.
Re: Wsk LC
: 2015-09-10, 12:20
autor: Sebastian440
Robi niesamowite wrażenie ! Jedziesz na hamownie ?
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Wsk LC
: 2015-09-10, 20:49
autor: raflo87
Dzięki chłopy , staram się też myśleć o innych , dlatego widnieją u mnie naklejki
Montaż filmu robiłem na Pinnacle Studio Ultimate 18.
Rolgaz jest z KX 250 , wyszkiełkowany.
Opona przednia to Dunlop K550.
Maszyna wymaga jeszcze wiele czasu.
Z tą hamownią to obiecałem sobie, natomiast z realizacją już gorzej ze względu na czas.
Nie mówię NIE
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Re: Wsk LC
: 2015-09-27, 14:52
autor: raflo87
Rozwaliło zabierak - w planach powrót do łągodniejszej i lżejszej opony.
Dotarte 6 tarczowe sprzęgło z 3mm podkładką daje radę.
Są same cienkie przekładki i dotarte tarcze.
Re: Wsk LC
: 2015-09-27, 16:02
autor: grzechu212
Ale sieczka
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Wygląda na to że gumy zabieraka były w opłakanym stanie, a reszta to już moc 2x większa jak w serii zrobiła swoje
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
.
Re: Wsk LC
: 2015-09-27, 17:04
autor: raflo87
grzechu212 pisze:Ale sieczka
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Wygląda na to że gumy zabieraka były w opłakanym stanie, a reszta to już moc 2x większa jak w serii zrobiła swoje
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
.
No nie ukrywam , nowe nie były. Teraz zapodałem jak nowe. Powinno dawać radę. Jeszcze zmienić oponę bo wsk to nie cross jednak
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Wsk LC
: 2015-09-27, 21:26
autor: rss
rozwaz tylne koło bez gum - zebatka mocowana do bebna "na sztywno" - tylko ze wtedy beda troche dostawaly napedy
tj lancuchy i zebatki napedowe i sprzeglowe....
moze jednak nie - jak zerwie sie lancuch sprzeglowy to nie chce Cie miec na sumieniu.
wymien tez te tarcze w ktorych luz obwodowy tarczy w koszu jest najwiekszy, bo wybijesz powierzchnie przylgowe w koszu
a tak BTW: sam kosz jakos przerabiales?
Re: Wsk LC
: 2015-09-28, 19:39
autor: raflo87
Nie no bez gum odpada. Mam zamiar wrócić do łągodniejszej opony i dałem oczywiście dobrze zachowany zestaw gum i zabierak.
Mam nadzieję ,że to pojedyńczy przypadek.
Drugim problemem jest skrzynia. Była zdystansowana , dotoczone nowe tulejki z B101. Odmówiła posłuszeństwa , ale nie ma się co dziwić jak opona ciężka i jazda nie lekka.
Re: Wsk LC
: 2015-09-28, 20:42
autor: Szymon_1998
No ładnie oje**ło.
![:evil:](./images/smilies/devil.gif)
Re: Wsk LC
: 2015-09-28, 21:03
autor: rss
nie skrzynia tylko jeden wałek
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
pozostałe kółka są jeszcze dobre
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Re: Wsk LC
: 2015-09-28, 21:33
autor: Szymon_1998
rss pisze:nie skrzynia tylko jeden wałek
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
pozostałe kółka są jeszcze dobre
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Jak pośredni poszedł to i zdawczy pewnie.
![:P](./images/smilies/tongue.gif)
Re: Wsk LC
: 2015-09-29, 07:24
autor: rss
dopoki nie ma twardego dowodu w postaci oswiadczenia wlasciciela albo zdjecia to nie ma co spekulowac
NADZIEJA UMIERA OSTATNIA
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Re: Wsk LC
: 2015-09-29, 21:17
autor: raflo87
No racja , cała skrzynia nie poszła.
Jest zniszczony tylko wałek pośredni a reszta ok. Tryb zdawczy ok.
W planach mam założenie skrzyni kobuzo - gazelowej.
Apropo tego sprzęgła , to kosz wraz z zębatkami jest z Gazeli , łańcuszek 6mm, tarcze sportowe i same cienkie przekładki.
Oczywiście z początku siedziało 5 tarcz , ale jak się dotarły to udało się zmieścić 6.
Delikatnie podtoczyłem zabierak ,żeby głębiej siadał , oczywiście z uwzględnieniem tego ,żeby tarcza sprzęgłowa opierałą się o przekłądke a nie o kosz.
Re: Wsk LC
: 2015-10-05, 21:49
autor: Garry1
Sprzęgło miażdży system
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Re: Wsk LC
: 2015-10-28, 17:48
autor: raflo87
Garry1 pisze:Sprzęgło miażdży system
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Garry jakby te pseudo tarcze Indyjskie miały lepszy materiał to by pojezdził troche. Choć korek na nich też szybko się zużywa....
Pare fotek z jazdy. Na zdj. RS 125 kolegi , ma odejście
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Re: Wsk LC
: 2015-11-27, 19:04
autor: raflo87
Re: Wsk LC
: 2015-11-27, 23:22
autor: Garry1
Należy tylko zapytać kiedy kolejna skrzynia wjeżdża?:D
Idzie konkretnie nie ma co !
Ale jeśli można to jakieś konkrety odnośnie osiągów. Do jakich obrotów jesteś w stanie dokręcić silnik na biegach ?
Re: Wsk LC
: 2015-11-28, 11:57
autor: raflo87
Garry1 pisze:Należy tylko zapytać kiedy kolejna skrzynia wjeżdża?:D
Idzie konkretnie nie ma co !
Ale jeśli można to jakieś konkrety odnośnie osiągów. Do jakich obrotów jesteś w stanie dokręcić silnik na biegach ?
Następne skrzynie leżą przygotowane a konkretnie to wałki pośrednie
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Strojenie było na 8500 , na 3b mam nagrane 120km/h przy 14-41 już nie pamiętam ile to dawało obrotów.
W rzeczywistości moc rośnie do 8700 +-100 a potem już spada stopniowo, ale nie gwałtownie.
Obroty na luzie zapisało max 12800 , ale staram się nie gazować do tych obrotów.
Na 4b bałem się trzymać manetki bo narazie jest to pojazd dwuśladowy... główka ramy ucieka ostro w prawo.
Przy predkościach powyżej 100km/h zachowuje się nieobliczalnie
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Re: Wsk LC
: 2016-05-20, 22:45
autor: AudioBas
Jak tam działania?
Re: Wsk LC
: 2016-05-20, 22:46
autor: Muciek
Nową głowice trza wyrzeźbić bo stara cieknie, poza tym Rafał ma teraz inne zajęcia
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)