-
Mariusz1980
- Posty: 297
- Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mariusz1980 » 2016-01-08, 21:14
Daj jeszcze jak mozesz trochę zdjęć ramy zbiornika i reszty blacharki

Gnębie jednego kolegę o wraki wfmek ktore były trajkami
-
kamildawca
- Posty: 133
- Rejestracja: 2015-10-17, 13:58
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm z1956r wskb3 x2 romet 205
WSK M21 W2 S1 Sport 1974r
- Lokalizacja: rogi koło krosna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamildawca » 2016-01-08, 21:26
Mariusz1980 pisze:Daj jeszcze jak mozesz trochę zdjęć ramy zbiornika i reszty blacharki

Gnębie jednego kolegę o wraki wfmek ktore były trajkami
ok dodam blacharkę może jutro zrobię fotki

-
gołąb83
- Posty: 305
- Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
- Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie
Post
autor: gołąb83 » 2016-01-09, 15:55
kamildawca pisze:gołąb83 pisze:Masz numer ramy większy od mojego o 2999:) mój numer37574:)
o kurde no widzisz

jak masz fotki to wstaw to zobaczę sobie

A oto foty o które prosiłeś:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2016-01-10, 09:41 przez
gołąb83, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszędzie Szybko Komfortowo:)
-
kamildawca
- Posty: 133
- Rejestracja: 2015-10-17, 13:58
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm z1956r wskb3 x2 romet 205
WSK M21 W2 S1 Sport 1974r
- Lokalizacja: rogi koło krosna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamildawca » 2016-01-09, 18:37
no ładnie dzięki gratuluje sprzętu wygląda mi to na 55r
zostałem poproszony o zrobienie zdjęć blacharki

nie robiłem wszystkiemu

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2016-01-10, 10:54 przez
kamildawca, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mateusz WSK » 2016-01-09, 19:17
Poprawiłem trochę posty. Edytuj posty na przyszłość, nie pisz jeden pod drugim w tak krótkim odstępie czasu.
-
gołąb83
- Posty: 305
- Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
- Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie
Post
autor: gołąb83 » 2016-01-09, 20:14
Jest to rocznik 56.Kilka detali jeszcze jest z 55r.Z tego co się orientuje to 55r. zakończył się na numerze ok 35000szt. ja mam numer 37574 Poprzedni właściciel kupił ją w marcu 56r.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wszędzie Szybko Komfortowo:)
-
kamildawca
- Posty: 133
- Rejestracja: 2015-10-17, 13:58
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm z1956r wskb3 x2 romet 205
WSK M21 W2 S1 Sport 1974r
- Lokalizacja: rogi koło krosna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamildawca » 2016-01-09, 22:41
Mateusz WSK pisze:Poprawiłem trochę posty. Edytuj posty na przyszłość, nie pisz jeden pod drugim w tak krótkim odstępie czasu.
dzięki wielkie bo nie mogłem dodać więcej zdjęć w załączniku nw dla czego dzięki jeszcze raz

-
kamildawca
- Posty: 133
- Rejestracja: 2015-10-17, 13:58
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm z1956r wskb3 x2 romet 205
WSK M21 W2 S1 Sport 1974r
- Lokalizacja: rogi koło krosna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamildawca » 2016-01-09, 22:43
gołąb83 pisze:Jest to rocznik 56.Kilka detali jeszcze jest z 55r.Z tego co się orientuje to 55r. zakończył się na numerze ok 35000szt. ja mam numer 37574 Poprzedni właściciel kupił ją w marcu 56r.
aha no chyba że tak

-
kamildawca
- Posty: 133
- Rejestracja: 2015-10-17, 13:58
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm z1956r wskb3 x2 romet 205
WSK M21 W2 S1 Sport 1974r
- Lokalizacja: rogi koło krosna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamildawca » 2016-01-10, 11:41
wczoraj ściągnąłem głowicę z mojej fumy

niżej macie oznaczenia na tłoku co o tym myślicie ?

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
gołąb83
- Posty: 305
- Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
- Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie
Post
autor: gołąb83 » 2016-01-10, 15:09
52,15 dziwne powinno być 52,00 52.25 52,50 lub 52,75 to oznaczenia który szlif. strzałka oznacza kierunek wylotu spalin 16/5 to tolerancja pasowania tłoka(ale to chyba na wszystkich tłokach z PRL-U jest 16/5) a te jakby odwrócone "E" to nie mam pojęcia
Wszędzie Szybko Komfortowo:)
-
kamildawca
- Posty: 133
- Rejestracja: 2015-10-17, 13:58
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm z1956r wskb3 x2 romet 205
WSK M21 W2 S1 Sport 1974r
- Lokalizacja: rogi koło krosna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamildawca » 2016-01-10, 17:29
gołąb83 pisze:52,15 dziwne powinno być 52,00 52.25 52,50 lub 52,75 to oznaczenia który szlif. strzałka oznacza kierunek wylotu spalin 16/5 to tolerancja pasowania tłoka(ale to chyba na wszystkich tłokach z PRL-U jest 16/5) a te jakby odwrócone "E" to nie mam pojęcia
moim zdanie cylinder był honowany i dla tego tak jest

resztę oznaczeń znam tylko nie wiedziałem czy to pierwszy szlif czy co

-
gołąb83
- Posty: 305
- Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
- Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie
Post
autor: gołąb83 » 2016-01-10, 17:48
kamildawca pisze:gołąb83 pisze:52,15 dziwne powinno być 52,00 52.25 52,50 lub 52,75 to oznaczenia który szlif. strzałka oznacza kierunek wylotu spalin 16/5 to tolerancja pasowania tłoka(ale to chyba na wszystkich tłokach z PRL-U jest 16/5) a te jakby odwrócone "E" to nie mam pojęcia
moim zdanie cylinder był honowany i dla tego tak jest

resztę oznaczeń znam tylko nie wiedziałem czy to pierwszy szlif czy co

No tak ale z kont taki wymiar 52,15 może to 2-ka a nie 1-ka??? Bo to by mi lepiej pasowało wtedy byłby pierwszy szlif. Jak coś się dowiesz to napisz sam jestem ciekaw.....:0)
Wszędzie Szybko Komfortowo:)
-
kamildawca
- Posty: 133
- Rejestracja: 2015-10-17, 13:58
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm z1956r wskb3 x2 romet 205
WSK M21 W2 S1 Sport 1974r
- Lokalizacja: rogi koło krosna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamildawca » 2016-01-10, 18:23
gołąb83 pisze:kamildawca pisze:gołąb83 pisze:52,15 dziwne powinno być 52,00 52.25 52,50 lub 52,75 to oznaczenia który szlif. strzałka oznacza kierunek wylotu spalin 16/5 to tolerancja pasowania tłoka(ale to chyba na wszystkich tłokach z PRL-U jest 16/5) a te jakby odwrócone "E" to nie mam pojęcia
moim zdanie cylinder był honowany i dla tego tak jest

resztę oznaczeń znam tylko nie wiedziałem czy to pierwszy szlif czy co

No tak ale z kont taki wymiar 52,15 może to 2-ka a nie 1-ka??? Bo to by mi lepiej pasowało wtedy byłby pierwszy szlif. Jak coś się dowiesz to napisz sam jestem ciekaw.....:0)
zobacz to jest tu taki wymiar jak 52 .15
http://motocykle.svasti.org/index.html? ... tloki.html
-
kamildawca
- Posty: 133
- Rejestracja: 2015-10-17, 13:58
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm z1956r wskb3 x2 romet 205
WSK M21 W2 S1 Sport 1974r
- Lokalizacja: rogi koło krosna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamildawca » 2016-01-10, 19:03
gołąb83 pisze:O FAJNA STRONKA DZIĘKI...

CZYLI ORYGINAŁ MASZ TŁOK:)
nominał ?

-
kamildawca
- Posty: 133
- Rejestracja: 2015-10-17, 13:58
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm z1956r wskb3 x2 romet 205
WSK M21 W2 S1 Sport 1974r
- Lokalizacja: rogi koło krosna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamildawca » 2016-01-10, 19:09
gołąb83 pisze:tak jakby:)
no bo wszystko na to wskazuje no nie ?

-
gołąb83
- Posty: 305
- Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
- Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie
Post
autor: gołąb83 » 2016-01-10, 19:13
52,00 to nominał TY masz 52,15 czyli nad wymiar bo 52.25 byłby pierwszy jak nie masz rys to rób szlif na pierwszy i będzie git:)
Wszędzie Szybko Komfortowo:)
-
kamildawca
- Posty: 133
- Rejestracja: 2015-10-17, 13:58
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm z1956r wskb3 x2 romet 205
WSK M21 W2 S1 Sport 1974r
- Lokalizacja: rogi koło krosna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamildawca » 2016-01-10, 19:25
gołąb83 pisze:52,00 to nominał TY masz 52,15 czyli nad wymiar bo 52.25 byłby pierwszy jak nie masz rys to rób szlif na pierwszy i będzie git:)
ok dzięki za pomoc

nie daleko mnie miesza koleś co ma bardzo dużo części do motocykli w tym ma nowe tłoki do WFM WSKI i nie tylko ze starych zapasów

wybiorę się do niego po tłoka jeszcze zrobię wam foto cylindra w środku

-
kamildawca
- Posty: 133
- Rejestracja: 2015-10-17, 13:58
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm z1956r wskb3 x2 romet 205
WSK M21 W2 S1 Sport 1974r
- Lokalizacja: rogi koło krosna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamildawca » 2016-01-11, 15:01
macie tutaj zdjęcia sciagnietej głowicy i cylindra w środku

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość