Strona 1 z 1

Komar Custom

: 2013-08-23, 14:14
autor: sorreld
Witam! Nazywam się Damian i mieszkam w Mysłowicach.
Buduję Komara customa. W tej chwili wygląda tak:
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Buduję silnik według tego artykułu:

http://jawskom.kgb.pl/war/kom.htm

Mam możliwość zrobienia spawaka w pracy. Tylko potrzebuję waszej pomocy... jakie parametry byłyby odpowiednie do mojego przerobionego silnika S38. Planuję zrobić szlif cylindra i założyć tłok oryginalny o średnicy 38,50 mm. Silnik mam bardzo nisko więc nie mam za dużo miejsca na spawaka.
W internecie znalazłem przykładowy projekt:
Obrazek

Taki spawak pasowałby do mojego silnika?

pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc :)

Re: Komar Custom

: 2013-08-23, 14:15
autor: metzek
Fajnie się zapowiada
Z czego jest przednie zawieszenie i kierownica ?

Re: Komar Custom

: 2013-08-23, 14:24
autor: sorreld
Przednie zawieszenie: NSU Quick
Kierownica rowerowa: cruiser

Re: Komar Custom

: 2013-08-23, 14:28
autor: Muciek
Komar ma wylot z cylindra 26mm? Na początek zrób tego spawaka co Sałek proponuje :P

Re: Komar Custom

: 2013-08-23, 14:40
autor: sorreld
Dokładnie ma 24mm. Takie na 26mm zdjęcie znalazłem w necie. Właśnie się zastanawiam co zrobić? Spawak według Sałka czy inny?

Re: Komar Custom

: 2013-08-23, 14:45
autor: 1angel
Mimo , że nie przepadam za przeróbkami to ten komarek nawet do mnie przemawia :)

Re: Komar Custom

: 2013-08-23, 14:55
autor: sorreld
Rozumiem kolegę. To jest zbiórka moich części garażowych :) a mój drugi zabytek jest tu: http://www.youtube.com/watch?v=XSqWrCkGyJs