Harley WL i Armor Supersport 350
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-02-14, 22:22
- GG: 0
- Moje maszyny: złom złom złom złom
- Lokalizacja: szczebrzeszyn
- Kontaktowanie:
Harley WL i Armor Supersport 350
Witam w roku 2000 kupiłem harleya mocno zdekompletowanego i bardzo zniszczonego. Remont trochę trwał ale się udało motocykl jest zarejestrowany na białe blachy. Armor wpadł mi w ręce w latach 90-tych - jest na chodzie pięknie chodzi jak rakieta a rocznik 1929.
- Cienias
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-10-30, 22:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125,Dantom,Kadet,Komar,Yamaha 1E7,Honda Deauville,Ogar
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontaktowanie:
Re: Harley WL i Armor Supersport 350
Patrząc na stan z początku, można powiedzieć że nie łatwo było odbudować tego Harleya.Należy się wielki szacun za nakład pracy no i euro
Mógłbyś dodać parę fotek bo jedna to trochę mało.

Mógłbyś dodać parę fotek bo jedna to trochę mało.
- grand
- Posty: 73
- Rejestracja: 2013-05-29, 10:04
- GG: 0
- Moje maszyny: drz 400
wsk 125 - Lokalizacja: Uc (Łódź)
- Kontaktowanie:
Re: Harley WL i Armor Supersport 350
masz jakieś fotki z renowacji?
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-02-14, 22:22
- GG: 0
- Moje maszyny: złom złom złom złom
- Lokalizacja: szczebrzeszyn
- Kontaktowanie:
Re: Harley WL i Armor Supersport 350
Kilka zdjęć z remontu.
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-02-14, 22:22
- GG: 0
- Moje maszyny: złom złom złom złom
- Lokalizacja: szczebrzeszyn
- Kontaktowanie:
Re: Harley WL i Armor Supersport 350
I jeszcze kilka.
- zmyngut
- Posty: 687
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: Harley WL i Armor Supersport 350
WL wygląda zacnie- ogromu pracy mogę się tylko domyślać. Jak dla mnie dużo lepiej wygląda bez siedzenia pasażera. Ale to tylko moje zdanie. Coś więcej o Armor Supersport 350?
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-02-14, 22:22
- GG: 0
- Moje maszyny: złom złom złom złom
- Lokalizacja: szczebrzeszyn
- Kontaktowanie:
Re: Harley WL i Armor Supersport 350
Armor francuski motocykl, górniak 350 cm, zawory na wierzchu - motocykl na chodzie. Jak na swój wiek silnik bardzo żwawy produkowany prze firmę szwajcarską Zurcher. Moto jest delikatnie niekompletny ale bardzo ładny.
- zmyngut
- Posty: 687
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: Harley WL i Armor Supersport 350
Były po wojnie. Mam kolegę w pracy (50kilka lat) - pamięta, że jego ojciec miał H-D lub Indiana (nie pamięta) z koszem, a kupił go za śmieszne pieniądze nowego!!! dzięki żołnierzowi, który to "miał fioła" na punkcie motocykli i przyjeżdżał do tatowej siostry. Motocykl był w rodzinie do lat 70-tych.
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-02-14, 22:22
- GG: 0
- Moje maszyny: złom złom złom złom
- Lokalizacja: szczebrzeszyn
- Kontaktowanie:
Re: Harley WL i Armor Supersport 350
Przed zamontowaniem siedzenia dla pasażera też myślałem, że lepiej wygląda solo ale po pierwsze powiedzcie to mojej żonie
po drugie w realu całkiem nieźle nawet bym powiedział , że lepiej a to moje osobiste zdanie.
W czasie wojny amerykanie wysłali do ZSRR w ramach "Lend-Lease" 26 640 H-D WLA, LWP otrzymało po wojnie w ramach UNRRY 2000 sztuk WLA i oczywiście wracający z wojny żołnierze mogli przywieść te motocykle .

W czasie wojny amerykanie wysłali do ZSRR w ramach "Lend-Lease" 26 640 H-D WLA, LWP otrzymało po wojnie w ramach UNRRY 2000 sztuk WLA i oczywiście wracający z wojny żołnierze mogli przywieść te motocykle .
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Harley WL i Armor Supersport 350
Jak obecnie wygląda dostępność oryginalnych części do tych motocykli ?
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-02-14, 22:22
- GG: 0
- Moje maszyny: złom złom złom złom
- Lokalizacja: szczebrzeszyn
- Kontaktowanie:
Re: Harley WL i Armor Supersport 350
Do tego harleya można kupić oryginały i repliki praktycznie wszystkie na rynku jest bardzo dużo części tak zwanych NOS czyli fabrycznie nowych z epoki. Renowacja takiego motocykla jest trochę skomplikowana ze względu na calowe gwinty typu amerykańskiego UNF UNC, praktycznie wszystkie łożyska są na bazie wałka, rolek i bieżni to znaczy np. wałek w skrzyni biegów jest zarazem bieżnią łożyska przez co trzeba szlifować wałek i zewnętrzną bieżnię plus rolki nad wymiarowe, wcześniej oczywiście wyliczyć żeby luz między rolkowy był odpowiedni. Z każdym takim łożyskowaniem stałem za Panem szlifierzem i mówiłem co jak ma być wyszlifowane później oczywiście docieranie i polerowanie gładzi.
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-02-14, 22:22
- GG: 0
- Moje maszyny: złom złom złom złom
- Lokalizacja: szczebrzeszyn
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość