Moja mała kolekcja.
: 2014-11-24, 23:29
Witam chciałbym przedstawić moją mała kolekcje nie tylko polskich motocykli :d
1. Mz ES 250/2 Trophy - motocykl z 71r przeszedł gruntowną odbudowę jakieś 3 lata temu, został cały wypiaskowany i pomalowany w oryginalne barwy. Silnik po generalnym remoncie, szlif + tłok DDR, nowe sprzęgło DDR, wał oryg. zero luzów, oczywiście nowe łożyska C3 i simery
. Trochę polerki poszło i trochę chromu tak aby wyglądał jak z fabryki
Oczywiście zarejestrowany i opłacony.
2. MZ ES250/0 - kupiony i leży ;/ brak czasu na renowacje, ogólnie nawet w niezłym stanie jest parę braków ale ogólnie nie ma tragedii a możliwe że i dokumenty są do odzyskania
3. Simson S51/1 B- Mój pojazd do jazdy po świecie
cała rama wymalowana, silnik po generalce szlif + tłok, wał oryg. zero luzów, nowe łożyska, simery itp. jak na zrobione około 6tyś km praktycznie zero awarii nie licząc zerwania klina na wale od strony sprzęgła 
4. Simson s51/1E- Simson tak samo jak poprzedni zrobiony dla siebie ale niestety na sprzedaż link : http://olx.pl/oferta/piekny-simson-s51- ... 77wZL.html
5. Jawa 250 - motocykl z 59r. na chodzie nawet w niezłym stanie, czeka na nowe życie.
6. Cz 175 typ 450 - pochodzi z 61r. trochę zniszczona życiem ale coś jeszcze z niej da się zrobić, posiada dokumenty więc za jakiś czas w dalekiej przyszłości nią wyjadę na piękne drogi ^^
7. Komar 232 - Przygotowany do malowania, możliwe że w najbliższym czasie będę go już składał
Silnik oczywiście po kapitalce, nowe obręcze i szprychy piasty i bębny wypolerowane dekle od silnika również 
8 Komar 2330 - Dostałem go za zrobienie maglownicy w Lublinie
Miał brak koła przedniego ale załatwiłem takie, kupiłem nowe oponki Mitas, przydało by się sprzęgło wymienić i szczęki ham. oraz tulejki na tylnych wahaczach bo do przednich dotoczyłem nowe
oczywiście jest na chodzie i pali od kopa.
9 Komar 2352 - Po generalnej odbudowie, całość wypiaskowana i polakierowana, silnik po generalnym remoncie bez fuszerki
Nowe obręcze i szprychy, oponki oryg. Stomila, silnik cały w polerce tak samo jak piasty i bębny, aktualnie muszę jeszcze parę gratów pochromować, ale zbieram większą ilość i dopiero wyśle
To by było na tyle
3 pozostałe Wsk opisze w oddzielnych tematach, a o to fotki niektórych z motocykli : https://picasaweb.google.com/118125536064164993711
Pozdrawiam
1. Mz ES 250/2 Trophy - motocykl z 71r przeszedł gruntowną odbudowę jakieś 3 lata temu, został cały wypiaskowany i pomalowany w oryginalne barwy. Silnik po generalnym remoncie, szlif + tłok DDR, nowe sprzęgło DDR, wał oryg. zero luzów, oczywiście nowe łożyska C3 i simery


2. MZ ES250/0 - kupiony i leży ;/ brak czasu na renowacje, ogólnie nawet w niezłym stanie jest parę braków ale ogólnie nie ma tragedii a możliwe że i dokumenty są do odzyskania

3. Simson S51/1 B- Mój pojazd do jazdy po świecie


4. Simson s51/1E- Simson tak samo jak poprzedni zrobiony dla siebie ale niestety na sprzedaż link : http://olx.pl/oferta/piekny-simson-s51- ... 77wZL.html
5. Jawa 250 - motocykl z 59r. na chodzie nawet w niezłym stanie, czeka na nowe życie.
6. Cz 175 typ 450 - pochodzi z 61r. trochę zniszczona życiem ale coś jeszcze z niej da się zrobić, posiada dokumenty więc za jakiś czas w dalekiej przyszłości nią wyjadę na piękne drogi ^^
7. Komar 232 - Przygotowany do malowania, możliwe że w najbliższym czasie będę go już składał


8 Komar 2330 - Dostałem go za zrobienie maglownicy w Lublinie


9 Komar 2352 - Po generalnej odbudowie, całość wypiaskowana i polakierowana, silnik po generalnym remoncie bez fuszerki

Nowe obręcze i szprychy, oponki oryg. Stomila, silnik cały w polerce tak samo jak piasty i bębny, aktualnie muszę jeszcze parę gratów pochromować, ale zbieram większą ilość i dopiero wyśle

To by było na tyle

Pozdrawiam
